هتل شایان کیش

(پنج ستاره)
توصیه شده توسط81% مسافران
آدرس هتل: جزیره کیش ، میدان ساحل
اجاره خودرو
تعداد اتاق 191
تعداد طبقه 4

رزرو هتل شایان کیش

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

تسهیلات ویژه هتل شایان کیش

خدمات رایگان هتل:صبحانه بوفه،ترانسفر استقبال فرودگاهی و استخر(یکبار در طول مدت اقامت رایگان)

توضیحات مهم هتل شایان کیش

کودکان زیر 2 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس ) رایگان و2تا6سال نیم بها وبالای 6 سال به صورت کامل حساب می شود . سرویس اضافی بصورت تخت است .تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد. **تذکر مهم : محرمیت محرز شرعی و قانونی ملاک پذیرش مهمان در یک اتاق و یا سوئیت می باشد لذا همراه داشتن شناسنامه الزامی است . در غیر اینصورت هتل هیچگونه مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ندارد**
***هتل ترانسفر غیر از ساعت کاری را قبول نمیکند*****و ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند**
*پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
*پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.
*باشگاه بدنسازی فعال میباشد.

امتیاز مسافران به هتل شایان کیش

4.3
امتیاز 4.3 توسط 989 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • پارکینگ
  • ترانسفر فرودگاهی (رفت)
  • نمازخانه
  • لابی
  • سالن ورزش
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • سونا و جکوزی
  • یخچال

هتل شایان کیش امکانات زیر را ندارد

  • سرویس ایرانی
  • ماهواره
  • فروشگاه و غرفه

اطلاعات و راهنما رزرو هتل شایان کیش:

هتل نام آشنای پنج ستاره شایان یکی از قدیمی ترین هتل های کیش می باشد که در سال 1351 افتتاح شده و از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور به شمار می رود که در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه واقع شده است. این هتل از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس پیوست. هتل شایان با 4 طبقه دارای 191 باب واحد اقامتی با نمایی بینظیر و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می باشد. بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. از جمله امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره می توان به رستوران ها و سالن های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه های متنوع و کادر مجرب و تحصیلکرده اشاره کرد.

نظرات مسافران در مورد هتل شایان کیش

پریسا نعمتی 3 از 5
20 اسفند 1401

اینترنت هتل ضعیف بود. صبحانه هتل با وجود اینکه چندین بار اقامت داشتم در زمان های مختلف اما بازهم تنوع کمی داشت و کیفیت بالایی نداشت. قیمت کافی شاپ و رستوران هم نسبت به سایر هتل ها بالاتر بود.

ساحل اختصاصی داشت.

قیمت بالای رستوران و کافی شاپ
تهویه نامناسب
اینترنت ضعیف

مصطفی قوامی 5 از 5
20 اسفند 1401

بسیار از اقامتم در این هتل راضی بودم. امکانات رفاهی کاملی داشت. ساحل اختصاصی و لابی بزرگ. رسیدگی کادر هتل هم به نیاز های ما و سایر مسافرین بسیار مناسب بود. در کل موقعیت مکانی مناسبی داشت و عالی بود.

موقعیت مکانی عالی
ساحل اختصاصی
پرسنل محترم

قیمت نسبتا بالای رزرو

سارینا هاشمی 3 از 5
2 اسفند 1401

موقعیت مکانی خوبی داشت این هتل و نزدیک به ساحل و مراکز خرید بود. اتاق ها رو به ساحل و منظره دل انگیز صبحگاهی

هتل خوب با کیفیت هم از نظر غذا هم موقعیت و...

قدیمی ساخت و کهنه بود.
مبلمان تو لابی فرسوده شده بودند و نظافت رعایت نمیشد.

پژمان مولایی 3 از 5
2 اسفند 1401

هتل در حد 5 ستاره نبود و انتظار بیشتری داشتم. اتاق ها تاریک و نور خوبی نداشت

رفتار پرسنل خوب بود و موقعیت هتل عالی بود

نکات منفی داشت و میتونست بهتر عمل کنه
نظافت سرویس بهداشتی مناسب نبود

سپیده کرمی 4 از 5
2 اسفند 1401

هتل قشنگی بود با وجود اینکه قدیمی بود ولی دلباز و حس خوبی میداد

این هتل از نظر دسترسی به دریا و امکانات تفریحی کیش خیلی معرکه بود بیشتر از سفر های قبل بهم خوش گذشت

نکته منفی همین قدیمی بودنش بود که میتونست بازسازی کنه و نظافتچی هارو هم افزایش بدن

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل شایان کیش

قلم مسافران هتل شایان کیش

نقد و بررسی هتل شایان کیش به قلم ن.م نوشته شده در دوم اسفند 1395
مشخصات کلی (ابعاد، امکانات، جغرافیایی)

هتل شایان از لحاظ موقعیت مکانى، یکى از بهترین هتل هاى جزیره کیش محسوب مى‌شود. قرارگیرى در کنار ساحل، یکى از مهم‌ترین دلایل انتخاب این هتل مى‌تواند باشد. به طورى که با خروج از فصاى سبز هتل، شما در ساحل خلیج فارس هستید! همچنین، مسیر دوچرخه سوارى جزیره نیز از کنار این هتل عبور مى کند و این نیز یکى دیگر از مزیت هاى آن است. از طرفى، دسترسى به اکثر بازارها و مراکز تجارى نیز بسیار آسان خواهد بود. بسیارى از مراکز تجارى (بازار زیتون، مرکز تجارى کیش، هایپرمارکت، بازار پردیس و ...) در فاصله چند دقیقه پیاده روى شماست. ابعاد اتاق ها، به خصوص سوییتهاى ساحلى، بسیار بزرگ و راحت است. سرویس هاى بهداشتى، داراى وان و آینه سرتاسرى و فضاى بسیار بزرگى ست که تجربه اقامت در هتل را براى من لذت بخش تر کرد. لابى هتل، در قسمت هاى مختلف، با چشم اندازهاى دریا و جزیره، ساعات خوبى را براى استراحت و معاشرت فراهم مى‌کند.

ویژگی هتل شایان کیش

یکى از مهم ترین ویژگى هاى هتل شایان، نظافت بسیار خوب و قابل قبول است. البته که به عنوان هتل ٥ستاره، باید هم اینگونه باشد، اما تجربه من در بسیارى هتل هاى لوکس ایران، معمولا ناامید کننده بوده است. اما هتل شایان، راضى کننده بود. برخورد کارکنان اکثرا مودبانه و با تلاش براى خدمت رسانى ست. یکى دیگر از ویژگى هاى قابل ذکر، احساس امنیت در فضاى هتل است؛ با توجه به قرارگیرى هتل شایان در کنار ساحل، شما مى‌توانید تا دیروقت، به تفریح کنار ساحل و مکانهاى اطراف (دوچرخه و موتورسوارى، بولینگ، اسکله تفریحى و...) بپردازید و بعد با آسودگى به اتاق تان در هتل که در چند قدمى شماست، برگردید و در فضاى سبز اطراف هتل، نگهبانان را خواهید دید که قدم میزنند و شما را همراهى خواهند کرد.

هتل شایان کیش را به چه کسانی پیشنهاد می کنید

این هتل را به همه پیشنهاد میکنم، اما بطور ویژه، به دوستانى که مى‌خواهند زمان بیشترى را در هتل بگذرانند و از اقامت خود احساس آرامش و راحتى کنند، پیشنهاد مى‌کنم.

تناسب قیمت با کیفیت و امکانات هتل شایان کیش

بطور کلى، هزینه اقامت در هتل هاى ایران، به نسبت هتل هاى خارج کشور، معمولا گران تر است. هتل شایان نیز، از این مورد، مستثنا نیست. اما وقتى شما قصد انتخاب بین هتل هاى داخلى دارید، و اقامت همراه با آسودگى و لذت، جزو اولویت هاى اول براى انتخاب هتل است، هتل شایان، انتخابى به صرفه خواهد بود. تنها جایى که شما شاهد عدم تناسب کیفیت و قیمت هستید، در غذاهاى رستوران اصلى هتل است. بطور کلى، قیمت هاى بالا و کیفیت پایین غذاهاى رستوران، تنها نکته منفى قابل ذکر براى هتل شایان است که امیدوارم در آینده برطرف شود.

چگونه حداقل قیمت را پرداخت نماییم

من یک بار در این هتل اقامت داشتم، اما مطمئنا در سفرهاى بعدى به جزیره کیش، بازهم این هتل را انتخاب خواهم کرد.

سایر موارد

یک قاعده کلى براى کاهش هزینه ها، انتخاب زمان سفر در فصل‌ هاى خلوت سال است. علاوه بر این، در هتل شایان، شما مى‌ توانید با رزرو سوییت هاى ساحلى، در هزینه هاى اقامت صرفه جویى کنید. هرچند آژانس‌هاى مسافرى تمایلى ندارند این اتاقها را براى شما رزرو کنند و حتى مى‌گویند در حد هتل دوستاره است!!، اصلا اینگونه نیست! تنها تفاوت سوییت هاى ساحلى، این است که در فضاى سبز هتل، بصورت یک طبقه، واقع است و با این حال، کیفیت ، امکانات و خدمات اآنها هیچ فرقى با اتاقهاى طبقات ندارد و شما به تمامى امکانات هتل شایان، دسترسى خواهید داشت.