هتل امامی قم

(دو ستاره)
توصیه شده توسط59% مسافران
آدرس هتل: ادرس اول : چهارراه غفاری - خیابان بوعلی سینا - کوچه 24. ادرس دوم : خیابان اراک (امیرکبیر) - کوچه 15 - فرعی اول - کوچه 24 .
اجاره خودرو
تعداد اتاق 13
تعداد طبقه 2

رزرو هتل امامی قم

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

تسهیلات ویژه هتل امامی قم

تاکسی سرویس 24 ساعته - صندوق امانات - دوربین مدار بسته - سشوار.

توضیحات مهم هتل امامی قم

هزینه اقامت کودکان زیر 3سال رایگان است.
هزینه اقامت کودکان 3 تا 8سال(در صورت عدم استفاده از سرویس ) نیم بها می باشد.
سرویس اضافه بصورت لحاف تشک می باشد.
**اینترنت رایگان نیست**
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

امتیاز مسافران به هتل امامی قم

3.5
امتیاز 3.5 توسط 64 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • سوئیت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

هتل امامی قم امکانات زیر را ندارد

  • استخر
  • رستوران
  • اینترنت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو هتل امامی قم:

هتل دو ستاره امامی واقع در بهترین منطقه قم از لحاظ نزدیکی به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مراکز خرید، در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید. این مجموعه دارای ۱۳ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب و کادری مجرب آماده ی پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

نظرات مسافران در مورد هتل امامی قم

مجتبی رجایی مقدم 3 از 5
14 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

با توجه به موقعیت مکانی جهت تردد با ماشین و همچنین نبود حداقل امکانات رفاهی نظیر صندلی در اتاق و ...(وجود تخت و تلوزیون و کولر . یخچال در اتاق) عدم وجود رستوران . به هیچ کس توصیه اقامت در این هتل را نمی دهم

سارا تابع بردبار 2 از 5
17 مهر 1401
مسافر مورد تایید هتل یار

یک شب اتاق چهار تخته بودیم به نسبت قیمت و دو ستاره بودن هتل توقع بیشتری داشتم پتو ها رو بدون ملحفه گذاشته بودن و روکش بالشت ها به نظر کثیف میومد اتاق بجز چهار تا شامپو سر تک نفره چیز دیگه ای نداشت حتی آینه هم نداشت قفل در هم خراب بود هر بار با باز کردن در توپی قفل بیرون میومد و حس نا امنی القا میکرد به خودشون هم که گفتیم گفتن میدونیم خرابه

تنها نکته مثبتش داشتن پارکینگ بود که زیرزمین خود ساختمان هتل بود
و نزدیک بودنش به حرم برای کسایی که قصد زیارت دارند

کثیفی پتو و روبالشتی
امکانات کم اتاق
خراب بودن قفل در اتاق
قیمت بالا به نسبت کیفیت اتاق و هتل

محسن گلمرادی 2 از 5
16 مهر 1401
مسافر مورد تایید هتل یار

اصلا در حد دوستاره نیست. دیوارها کثیف. حتی کیسه زباله داخل سطل نبود. هواکش واحد ما اول خراب بود. بعد که درستش کردن خیلی ضعیف بود.برخورد کارکنان خیلی خوب بود البته. اما توقع هتل اونم دو ستاره رو نداشته باشید.

فقط تنها نکته مثبتش برخورد مناسب کارکنان بود.

سیستم تهویه به شدت ضعیف. بوی نامطبوع داخل اتاق میاد. دیواره ها کثیف بود. زیر تخت ها نظافت نشده بود. حتی آدامسی که مسافرین قبلی روی دیوار چسبونده بودن و خیلی هم توی چشم بود. برداشته نشده بود.

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل امامی قم

قلم مسافران هتل امامی قم

نقد و بررسی هتل امامی قم به قلم ناصر نوشته شده در شانزدهم مهر 1397
مشخصات کلی (ابعاد، امکانات، جغرافیایی)

هتلی در چهار طبقه و هر طبقه 6 اتاق است که دارای امکانات متوسط تا خوبی است. از مزایای هتل، طول عمر کم آن است (حدود 5 سال) و هنوز فرسودگی کلی در تجهیزات دیده نمی شود. هرچند مثلا شکستگی در برخی شیرآلات سرویسها و ... وجود دارد که ظاهرا فرصت تعمیر وجود نداشته است. این هتل در کوچه بن بستی که خود از کوچه خلوتی منشعب می شود قرار دارد که اتفاقا از نظر سر و صدای محیط، بسیار آرام است.

ویژگی هتل امامی قم

هتل مشابه یک ساختمان چهار طبقه تکواحدی است با این تفاوت که در طبقات آن؛ 6 اتاق با ابعاد متوسط قرار گرفته است. راه پله و آسانسور دارد. پارکینگ آن به صورت رمپ شیبدار به پایین است و گنجایش سه خودرو به صورت پارک غیر مزاحم را دارد. هر چند در کوچه ای که هتل در آن واقع شده و بن بست است نیز می توان خودرو را (حدود 4 خودرو) پارک کرد.طبقه همکف لابی و پذیرش است و ضمنا میزهای غذاخوری که فقط صبحانه سرو می شود نیز در آنجا قرار گرفته. صبحانه در آبان ماه که ما بودیم شامل یک پیاله عدسی، کره و مربای هویج و یک قطعه پنیر با چای و نان لواش بود که برای هر نفر جداگانه آورده می شد. ناهار و شام ندارد. در اتاقها یک عدد یخچال و یک سینک ظرفشویی با کابینت بالای آن، یک کمد، یک تلویزیون حدود 20 اینچ نصب در دیوار دارد. در حمام هم توالت ایرانی (در اتاقی که مابودیم) و یک روشویی بود و فقط یک شامپوی کوچک قرار داشت و از حوله خبری نبود. آب گرم وضعیت خوبی داشت و فقط شیرآلات فاقد دسته بودند (شکسته و عوض نشده).

اطراف هتل (تفریح و سرگرمی ، رستورانها ، مناطق دیدنی)

تقریبا نزدیک حرم واقع شده است.

هتل امامی قم را به چه کسانی پیشنهاد می کنید

این هتل را می توان تقریبا به همه پیشنهاد داد و فقط نکته اصلی اینکه اگر قصد تفریح و گشت و گذار در بیرون را دارید و برای استراحت و خواب به هتل می روید خوب است در غیر اینصورت، به دلیل عدم وجود پنجره در اتاقها به فضای باز (به جز تعداد معدودی اتاقهایی که رو به حیاط است) تشخیص این که الان شب است یا روز، مشکل است و این موضوع خسته کننده می شود. همچنین در صورت کشیدن سیگار در لابی و ... ، این بو در داخل اتاقها وارد شده و ماندگاری زیادی دارد.

چه زمانی به این هتل سفر کنیم

چون گرمایش و سرمایش توسط کولر اسپیلت انجام می شود، از این لحاظ امن و خوب است و مشکلی نیست. از نظر زمان، بستگی به مسافر دارد و مشکل خاصی نیست.

تناسب قیمت با کیفیت و امکانات هتل امامی قم

در مجموع به نسبت قیمت، مناسب ارزیابی شد هر چند فرصتهای بهبود بسیاری دارد که نیاز به هزینه هم برای مسئول هتل ندارد از جمله نکشیدن سیگار در لابی توسط خود مسئول که کل فضای طبقات را دود آلود می کرد.