رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

نوع اتاق ظرفیت صبحانه تخفیف سرویس اضافه سه‌شنبه
29 اسفند
جمع پرداختی
1 شب
تعداد اتاق
اتاق دو تخته جنگل ، هافبرد ( صبحانه و شام)
-
-
7,600,000 7,600,000
- +
اتاق سه تخته دریا ، هافبرد ( صبحانه و شام)
-
-
9,600,000 9,600,000
- +
اتاق چهار تخته (کانکت) هافبرد ( صبحانه و شام)
-
-
12,500,000 12,500,000
- +
سوئیت جونیور دبل+توئین-دریا ( هافبرد صبحانه و شام)
-
1
13,800,000 13,800,000
- +
سوئیت رویال دبل+توئین-دریا ( هافبرد صبحانه و شام)
-
1
14,900,000 14,900,000
- +
قیمت نفر اضافه برای یک شب به ازای هر نفر 2,360,000 تومان می باشد

تسهیلات ویژه هتل ونوس پلاس چالوس

استفاده از خدمات مجموعه توریستی نمک آبرود برای مهمانان ایرانی شامل تخفیف 40 درصدی برای تله کابین و تخفیف 20 درصدی برای سورتمه می باشد.

توضیحات مهم هتل ونوس پلاس چالوس

هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و کودکان 4 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها و افراد بالای 12 سال بزرگسال محاسبه میگردد.
اتاق های دو نفره قابلیت اضافه کردن سرویس اضافی ندارند.
اتاق های کانکت داخل یک اتاق سرویس ایرانی و داخل اتاق دیگر سرویس فرنگی قرار دارد.
برخی اتاق های دبل هتل سرویس فرنگی ندارند.
قوانین کنسلی :
20 روز قبل ورود ، بدون جریمه
11تا 19 روز قبل ورود ، 20 درصد شب اول به ازای هر اتاق
6 تا 10 روز قبل ورود ، 30 درصد شب اول به ازای هر اتاق
49 ساعت تا 5 روز قبل ورود ، 50درصد شب اول به ازای هر اتاق
48 ساعت قبل ورود ؛ 70درصد شب اول به ازای هر اتاق
24 ساعت قبل ورود ، روز اول و دوم کامل سوخت ، روز سوم 70 درصد به ازای هر اتاق سوخت می شود.

امتیاز مسافران به هتل ونوس پلاس چالوس

4.5
امتیاز 4.5 توسط 927 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • سالن ورزش
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • سونا و جکوزی
  • یخچال

هتل ونوس پلاس چالوس امکانات زیر را ندارد

  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • فروشگاه و غرفه

اطلاعات و راهنما رزرو هتل ونوس پلاس چالوس:

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس در میان جنگل های شمال در فاصله 100 متری از شهرک رویایی و تفریحی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دلنشین بنا شده است. این هتل از تابستان سال 1396 با بنایی شیک و مدرن در 13 طبقه با 136 واحد اقامتی مجلل با نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل و مجهز به کلیه امکانات رفاهی به روز دنیا آغاز به کار نموده است. چشم اندازهای زیبای جنگل و قدم زدن در هوای مه آلود در فضای سبز هتل هر مسافری را مجذوب خود کرده و هر بیننده ای را متحیر می کند. نزدیکی به مرتفع ترین تله کابین کشور نیز از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود. هتل ونوس پلاس با ارائه امکاناتی نظیر فضای سبز جذاب و سرسبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت،پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ در محیطی دنج، روم سرویس و کارکنانی مجرب و صبور آماده پذیرایی از مسافران خطه شمال می باشد.

نظرات مسافران در مورد هتل ونوس پلاس چالوس

نرگس جعفریان 4 از 5
7 اسفند 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

محل هتل عالیه. اتاقهاش تمیزه و ویوی خوبی داره. منتها ملافه ها چروک بود و پرز داشت. این نقطه ضعفش بود از دید من. برخوردها خوبه غیر از کافی شاپ که خیلی کند پاسخگو هستن و درست جواب نمیدن.

شهرام عبادالله زاده 4 از 5
22 بهمن 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

در مجموعه خوب

برخورد خوب کارکنان
لوکیشن زیبا اابته به سمت دریا بعلت وجود گارگاه ساختمانی جالب نیست و توی ذوق میزنه

خیلی گرم بود و گرما و سیستم حرارتی ان قابل کنترل از اتاق نبود و این آزار دهنده بود

امیر حسین پور 3 از 5
25 دی 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

هتل فوق علی رغم موقعیت مناسب و قیمت بالا و پنج ستاره بودن صبحانه بسیار معمولی وضعیف در حد هتل سه ستاره دارد تنوع کم وکیفیت بسیار ضعیف همچنین ملافه های تخت تعویض نشده بود ( وجود مو روی ملافه ) در مجموع سرویس هتل بسیار ضعیف میباشد

جواد عالی زاده 4 از 5
11 دی 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

در مدتی که در هتل بودم انقدر سرو صدا (صدای پتک ) صبح و بعدارظهر بود که هیچ استراحتی نتوانستم بکنم و این برای یک هتل به اِصطلاح پنج ستاره و واقعا افتضاح بود که برای مهمانان هتل ابدا ارزشی مدیریت هتل قائل نبوده و برای صرفه خود با وجد بازسازی باز هم اتاقهای هتل را اجاره داده وقعلا ایندفعه هتل افتضاح بود

هیچ نکته مثبتی بغیر از کارکنان نداشت افتضاح بود

در مدتی که در هتل بودم انقدر سرو صدا (صدای پتک ) صبح و بعدارظهر بود که هیچ استراحتی نتوانستم بکنم و این برای یک هتل به اِصطلاح پنج ستاره و واقعا افتضاح بود که برای مهمانان هتل ابدا ارزشی مدیریت هتل قائل نبوده و برای صرفه خود با وجد بازسازی باز هم اتاقهای هتل را اجاره داده وقعلا ایندفعه هتل افتضاح بود

سیده زهرا غفاری 4 از 5
6 آبان 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

این هتل در موقعیت مکانی خیلی خوبی قرار گرفته ولی اگر رسیدگی نشود و بازسازی انجام نشود برای دو سال بعد دیگر هتل در سطح هتل سه ستاره میشود.

برخورد پرسنل خوب بود.

کیفیت غذای رستوران هتل برای نهار خیلی پایین بود.

اگر در اتاق پذیرایی رستوران ایجاد بشود خیلی بهتر هست.

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

نقد و بررسی اطلاعات و راهنما رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس از سال 1396 شروع به کار کرد. با عبور از جاده های جنگلی و مه آلود نمک آبرود به ساختمان نوساز و 13 طبقه هتل ونوس پلاس چالوس می رسید، با نمایی سفید و زیبا!‌ فضای سبز دلنشین و‌ گل کاری های هتل ونوس پلاس چالوس بسیار دیدنی و چشم نواز هستند. مجسمه انیمیشنی شکیل در محوطه هتل ونوس پلاس چالوس نیز نشان از لوکس بودن هتل دارد.

هتل ونوس پلاس چالوس 60 واحد اقامتی دارد و با قرارگیری در شهرک توریستی نمک آبرود در شمار بهترین هتل های ایران است؛ چراکه هتل ونوس پلاس چالوس از نظر جغرافیایی در یکی از جاذبه های گردشگری ایران قرار گرفته است. اگر می خواهید به نمک آبرود بروید و به دنبال اقامتگاهی با چشم اندازهایی بی نظیر رو به دریا یا جنگل هستید، هتل ونوس پلاس چالوس را پیشنهاد می کنیم.

با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس می توانید به تماشای رشته کوه همیشه سبز البرز بنشینید، روی مرتفع ترین تله کابین ایران سوار شوید، به گشت و گذار میان شمشادهای 700 ساله بپردازید، در میان مه قدم بزنید و از طبیعت زیبای اطراف هتل ونوس پلاس چالوس لذت ببرید!

چشم انداز اتاق ها در هتل ونوس پلاس چالوس بسیار دیدنی و زیبا هستند. انتخاب با شماست! می توانید با رزرو هتل ونوس پلاس چالوس، چشم اندازی رو به دریا داشته باشید یا پنجره اتاقتان رو به جنگل های سرسبز البرز گشوده شود! هتل ونوس پلاس چالوس به دوستداران طبیعت توصیه می شود؛ کسانی که می خواهند آرامش را در طبیعتی بی نظیر تجربه کنند! لطفاً داستان سفر خود به نمک آبرود و اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس را برای ما در سایت هتل یار ارسال نمایید تا خوانندگان از داستان سفر شما بهره مند شوند.


موقعیت جغرافیایی هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس در استان مازندران (چالوس) و شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد. یکی از مزیت های هتل ونوس پلاس چالوس دسترسی خوب آن به تله کابین نمک آبرود است. فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا تله کابین نمک آبرود تنها یک و نیم کیلومتر است.

لابی هتل ونوس پلاس چالوس

لابی این هتل لوکس با برخورداری از محیطی مناسب و مبله می تواند جایی مناسب برای قرارهای کاری یا دوستانه شما در طول اقامتتان در هتل ونوس پلاس چالوس باشد.

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس با خدمات و امکانات عالی رضایت شما را جلب می کند. برخی از امکانات هتل ونوس پلاس چالوس شامل روم سرویس، کافی شاپ، رستورانی با غذاهای ایرانی و ملل،‌ آسانسور، فضایی سرسبز و پارکینگ است. کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل ونوس پلاس چالوس با ارائه بهترین خدمات، پذیرای مسافران هستند.

لیست سوئیت ها و اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق توئین دو تخته (چشم انداز رو به دریا)
اتاق دو تخته دبل (رو به جنگل)
اتاق دو تخته توئین (رو به جنگل)
اتاق دو تخته دبل (رو به دریا)
اتاق کانکت 4 تخته (دو تخت دو نفره)
اتاق سه تخته (رو به دریا)
اتاق کانکت 4 تخته (یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره)
سوئیت جونیور (یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره)
سوئیت رویال (یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره)
امکانات کامل و بی نقص اتاق ها و سوئیت های هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس از جمله هتل های 5 ستاره با امکانات فوق العاده است. در همه اتاق ها انواع امکانات مانند میز تحریر، چای ساز، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، تخت، تلویزیون و ... وجود دارد. اینترنت رایگان و پرسرعت و طراحی داخلی زیبا و دلپذیر اتاق ها و سوئیت ها از مزیت های هتل ونوس پلاس چالوس است. هتل ونوس پلاس چالوس با ارائه خدمات و امکانات مطلوب در تلاش است رضایت خاطر مهمانان خود را فراهم کند.

رستوران های فرنگی و ایرانی در هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس 2 رستوران ایرانی و فرنگی دارد. رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس با تنوع غذایی، مناسب با هر نوع سلیقه ای، نظر رضایت شما را جلب می کنند. فضای زیبای رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس بسیار دلپذیر و دلنشین است تا از لحظات خود در هتل ونوس پلاس چالوس و کنار صرف غذاهای خوشمزه لذت ببرید. رستوران های هتل ونوس پلاس چالوس شما را از صرف غذا در محیط خارج از هتل بی نیاز می کنند.

رستوران فرنگی هتل ونوس پلاس چالوس

این رستوران در طبقه همکف هتل ونوس پلاس چالوس قرار دارد. ظرفیت رستوران فرنگی هتل ونوس پلاس چالوس 70 نفر است. مهمانان و مسافران محترم هتل ونوس پلاس چالوس می توانند به این رستوران مراجعه کنند و از منوی شگفت انگیز و متنوع رستوران فرنگی هتل ونوس پلاس چالوس، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

رستوران ایرانی هتل ونوس پلاس چالوس

این رستوران با سرو غذاهای ایرانی بسیار پرطرفدار است. اگر شما هم به غذاهای اصیل ایرانی علاقه مند هستید، غذاهای خوشمزه رستوران ایرانی هتل ونوس پلاس چالوس را از دست ندهید! شما مهمانان عزیز می توانید از منوی غذایی عالی هتل ونوس پلاس چالوس سفارش دهید و لذت ببرید.

کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس

اگر به دورهمی های دوستانه در فضایی دنج و آرام علاقه دارید، کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس را به شما توصیه می کنیم. کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس 60 نفر ظرفیت دارد و در لابی هتل ونوس پلاس چالوس است. .

سفره خانه هتل ونوس پلاس چالوس

این سفره خانه سنتی در بال شرقی هتل ونوس پلاس چالوس است و حدود 70 نفر ظرفیت دارد.

سالن باشکوه هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس برای مهمانی های شما سالنی مجلل درنظر گرفته است. پذیرایی فوق العاده و فضای زیبای سالن هتل ونوس پلاس چالوس برای مهمانی های شما عزیزان مناسب است. خدمات کارکنان آموزش دیده هتل ونوس پلاس چالوس نیز خیالتان را از پذیرایی بی نقص آسوده می سازد. سالن لوکس هتل ونوس پلاس چالوس در طبقه منفی هتل ونوس پلاس چالوس قرار دارد.

سالن همایش هتل ونوس پلاس چالوس

اگر برای کنفرانس ها، همایش ها و ... به دنبال سالنی زیبا و لوکس هستید که خدماتی درخور ارائه دهد، سالن همایش هتل ونوس پلاس چالوس را به شما پیشنهاد می کنم.

دسترسی هتل ونوس پلاس چالوس به تفریحات چالوس

با اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس به تفریحات چالوس دسترسی خوبی دارید؛ تفریحاتی مانند

تله کابین نمک آبرود
سورتمه
هلی کوپتر و هواپیمای دو نفره
آکوالیون (دیدن شیرهای دریایی)
سوارکاری
زیپ لاین
پل معلق
پیست کارتینگ
پینت بال

مزایای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با هتل یار

با هتل یار می توانید راحت و مطمئن، هتل ونوس پلاس چالوس را رزرو کنید. هتل یار تضمین می کند ارزان ترین قیمت ها را برای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس در اختیارتان قرار دهد. با هتل یار می توانید هتل ونوس پلاس چالوس را با بیشترین درصد تخفیف رزرو نمایید. پشتیبانی 24 ساعته تیم مجرب هتل یار در تمامی مراحل رزرو هتل ونوس پلاس چالوس در کنار شماست تا به راحتی و در کمترین زمان هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید.

همچنین، در کنار بررسی جامع هتل ونوس پلاس چالوس در این صفحه از هتل یار می توانید امتیازهای کاربران به هتل ونوس پلاس چالوس، نظر مسافران پیشین هتل ونوس پلاس چالوس و تصاویر اختصاصی هتل ونوس پلاس چالوس را مشاهده نمایید.

همه این بخش ها به شما کمک می کند با آگاهی از تمان امکانات و خدمات هتل ونوس پلاس چالوس برای رزرو اقدام کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

قیمت رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

با هتل یار می توانید با بیشترین درصد تخفیف و ارزان ترین قیمت،‌ هتل ونوس پلاس چالوس را رزرو کنید. با مطالعه نقد و بررسی تخصصی هتل ونوس پلاس چالوس به طور آنلاین از سایت هتل یار می توانید به راحتی هتل ونوس پلاس چالوس را رزرو نمایید.

با رزرو آنلاین هتل از هتل یار امتیاز کسب می کنید و با مجموع امتیازها می توانید مهمان هتل یار باشید و هتل بعدی خود را رایگان رزرو نمایید.

نمایش بیشتر

قلم مسافران هتل ونوس پلاس چالوس

نقد و بررسی هتل ونوس پلاس چالوس به قلم امیر نوشته شده در ششم آبان 1399
مشخصات کلی (ابعاد، امکانات، جغرافیایی)

اتاق 3 خوابه

ویژگی هتل ونوس پلاس چالوس

نوساز، نزدیک کوه و جنگل

اطراف هتل (تفریح و سرگرمی ، رستورانها ، مناطق دیدنی)

امکانات تفریحی نمک آب رود که متاسفانه بدلیل کرونا کلا، حتی امکانات داخل هتل، تعطیل بود

هتل ونوس پلاس چالوس را به چه کسانی پیشنهاد می کنید

به کسانی که دنبال اقامت و غذای خیلی خوب هستند

تناسب قیمت با کیفیت و امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

با توجه به تعطیلی امکانات تفریحی داخل هتل و همچنین داخل شهرک توریستی نمک آبرود، عملا هزینه اقامت میره پای اتاق فقط که به نظر من ارزش نداره هزینه هتل 5 ستاره رو بدی و امکانات هتل سه ستاره رو داشته باشه...! البته اتاقش هم همچین در حد 5 ستاره های تهران نیست اصلا... اینترنت وای فای بسیار ضعیف، سرویس بهداشتیش فقط فرنگی بود که موقعیت فرنگیش هم خوب نبود و جای کافی براش در نظر نگرفته بودند، حمومش یک دوش بود و یک وان ساده و کلا حموم و دستشویی و فرنگیش جمعا 1.7 متر بود در تقریبا 2.5 متر... اتاقش هم خیلی کوچیک بود که 3 تا تخت و 2 تا صندلی داخلش بود و فقط به درد دراز کشیدن میخورد اتاقش و انتظار چیز خارق العاده نمیشد ازش داشت. شبکه های داخلی فقط داشت که کانالهای داخلیش عملا هیچ بود... رستورانش روم سرویس نداشت... موسیقی سنتی رو به بهانه کرونا حذف کرده بودند... پارکینگ مسقف ما ندیدیم و ماشین رو کلا جلوی آفتاب و بیرون هتل پارک می کردیم و این اصلا برای یک هتل 5 ستاره خوب نبود و امنیت خاصی هم نداشت... خلاصه اینکه خیلی بهتر از اینها میتونستند سرویس بدن یا اینکه حداقل ادعای یک ستاره کمتر از ستاره هاشون رو داشته باشند... یخچالش اینقدر کوچیک بود که ما برای گذاشتن آب معدنی 1.5 لیتری مجبور شدیم یکی از طبقات شیشه ای داخلش رو برداریم... با تمام احوال، رستورانش غذاهاش خوب بود، هم صبحانه و هم غذا در حد یک هتل 5 ستاره بود واقعا... یک تراس کوچیک هم داخل اتاق بود که به نظرم مفید ترین قسمت اتاقش بود، چون منظره بیرون خیلی قشنگ و دل انگیز بود... رفتار پرسنل هتل هم خیلی مودبانه بود.

چگونه حداقل قیمت را پرداخت نماییم

نمی دونم

سایر موارد

سلامتی شما

سوالات متداول شما در مورد رزرو هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس به چه کسانی توصیه می شود؟

هتل ونوس پلاس چالوس به کسانی توصیه می شود که دوستدار طبیعت هستند و می خواهند در میان طبیعتی زیبا به تماشای جنگل های سرسبز البرز، قدم زدن در مه یا کنار دریای زیبای خزر بپردازند یا می خواهند امکانات تفریحی مختلف و متنوع نمک آبرود مانند تله کابین نمک آبرود،‌ کارتینگ، زیپ لاین و ... استفاده نمایند.

آیا امکان مقایسه هتل ونوس پلاس چالوس با دیگر هتل ها وجود دارد؟

بله می توانید هتل ونوس پلاس چالوس را از لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی،‌ خدمات رایگان، قیمت، اتاق ها و سوئیت ها، امکانات، درصد تخفیف و ... با هتل های دیگر در سایت هتل یار مقایسه کنید.

آیا هتل یار برای کنسلی رزرو هتل ونوس پلاس چالوس مبلغی دریافت می کند؟

خیر، هتل یار به نفع خود هیچ مبلغی برای کنسلی رزرو هتل ونوس پلاس چالوس و دیگر هتل ها کسر نمی کند.

هتل ونوس پلاس چالوس برای چه کسانی مناسب است؟

هتل ونوس پلاس چالوس برای همه افراد مناسب است؛ برای برگزاری جلسات کاری، ماه عسل، سفرهای خانوادگی و سفرهایی که به تنهایی می خواهید داشته باشید، می توانید در هتل ونوس پلاس چالوس اقامت کنید.

همه امکانات و تصاویر هتل ونوس پلاس چالوس را کجا می توانم ببینم؟

هتل یار مجموعه ای از عکس ها و اطلاعات مربوط به خدمات و امکانات هتل ونوس پلاس چالوس را گردآوری کرده است که با مراجعه به سایت هتل یار می توانید آنها را مشاهده نمایید.

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا مراکز تفریحی چقدر است؟

به دلیل قرارگرفتن هتل ونوس پلاس چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود به تفریحات متنوع مانند تله کابین نمک آبرود، سورتمه، زیپ لاین و ... دسترسی بسیار آسان و راحتی دارید و همه آنها تنها حدود 5 تا 10 دقیقه با شما فاصله دارند!

مزایای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با هتل یار؟

اگر برای رزرو هتل ونوس پلاس چالوس در سایت هتل یار اقدام نمایید، می توانید با ارزان ترین قیمت و بیشترین نرخ تخفیف، هتل ونوس پلاس چالوس را رزرو کنید. تیم هتل یار نیز به طور 24 ساعته در کنارتان است. همچنین، می توانید در سایت هتل یار قیمت رزرو، موقعیت مکانی، عکس های بخش های مختلف هتل ونوس پلاس چالوس و امکانات اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس را مشاهده نمایید و با دیگر هتل ها مقایسه کنید. همین طور می توانید با کسب امتیاز از هتل یار به طور رایگان در هتل های ایران اقامت داشته باشید.

قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل ونوس پلاس چالوس چقدر است؟

قیمت اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس با رزرو در سایت هتل یار از 648 هزار تومان شروع می شود. البته در سایت هتل یار، قیمت رزرو هتل ونوس پلاس چالوس با بیشترین نرخ تخفیف محاسبه می شود.

مهم ترین امکانات هتل ونوس پلاس چالوس چیست؟

هتل 5 ستاره و مجلل هتل ونوس پلاس چالوس از امکانات متنوع بسیاری برخوردار است؛ مانند سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، لابی، رستوران با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، پارکینگ، آسانسور، دارت،‌ کافی شاپ، تنیس روی میز و...

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا نمک آبرود چقدر است؟

هتل ونوس پلاس چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد؛ بنابراین، اگر می خواهید به تله کابین نمک آبرود بروید، هتل ونوس پلاس چالوس بهترین انتخاب است.