رزرو هتل میراژ کیش

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

توضیحات مهم هتل میراژ کیش

سرویس ایرانی در طبقات موجود میباشد.
*کودکان زیر 5سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می باشد.
*سرویس اضافه بصورت تخت تاشو می باشد*
*استقبال فرودگاهی از ساعت 6:30 صبح الی 23 می باشد، در صورت اعلام اطلاعات 24 ساعت قبل از ورود مسافر با هماهنگی هتل انجام می پذیرد.*
*پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
*پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.

امتیاز مسافران به هتل میراژ کیش

4.4
امتیاز 4.4 توسط 392 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • پارکینگ
  • ترانسفر فرودگاهی (رفت)
  • نمازخانه
  • لابی
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • سونا و جکوزی

هتل میراژ کیش امکانات زیر را ندارد

  • سرویس ایرانی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • یخچال

اطلاعات و راهنما رزرو هتل میراژ کیش:

هتل میراژ یکی از نوسازترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل ۵ ستاره در بلوار دریا ساخته شده است و به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره دسترسی خوبی دارد، برای مثال از هتل میراژ با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رسید و می‌توانید تفریحات آبی‌ مانند جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و... را در این اسکله تجربه کنید. مرکز خرید مریم و مرکز خرید ونوس هم پیاده با این هتل فقط حدود ۵ دقیقه فاصله دارند. مرکز خرید مروارید هم با هتل میراژ فاصله چندانی ندارد و با ماشین در کمتر از ۵ دقیقه به این مرکز خرید می‌رسید. هتل میراژ در ۸ طبقه ساخته شده است و بعضی از اتاق‌های این هتل به ساحل دریا و بعضی به خیابان و محوطه هتل چشم‌انداز دارند. این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی‌ای مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز از مسافران پذیرایی می‌کند. پرسنل با تجربه، امکانات کامل و دسترسی مناسب هتل میراژ اقامت خوشی را برای مهمانان این هتل فراهم می‌کند.

نظرات مسافران در مورد هتل میراژ کیش

علیرضاقاسمی 5 از 5
30 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

سلام هتل خوبی بود دسترسی عالی به مراکز خرید و تفریحی و کیفیت خوب غذا فقط فاصله اتاق های کابانا تا ورودی اصلی هتل یه مقدار زیاد بود

رفتار عالی پرسنل
طراحی و دیزاین هتل زیبا بود

بهمن جمشیدی 3 از 5
20 اسفند 1401

درسته هتل 5 ستاره بود اما اصلا توقعات رو براورده نکرد. ای هتل حتی برق اضطراری هم نداره که مشکل ما بود دقیقا. فضای داخلی آسانسور هم هم شلوغ بود هم کثیف.

نزدیکی به اسکله و ساحل زیبای کیش

آسانسور
برق اضطراری نداشت

فرهاد علیزاده 4 از 5
20 اسفند 1401

کیش هتل های معتبر زیادی داره اما من با توجه به خدمات خوبی که از این هتل دیدم در طول سالیانی که به کیش سفر کردم همیشه انتخاب اولم هتل میراژ بوده. نزدیکی به ساحل و مراکز خرید و از طرفی رسیدگی خوب کارکنان هتل مهمترین دلایل من برای انتخاب هتل میراژ هستش.

رسیدگی خوب کارکنان
نزدیکی به ساحل

صدای موسیقی کافی شاپ زیاد بود.

تینا محمدی 4 از 5
13 اسفند 1401

هتل خوبی بود از نظر موقعیت راحت بودی از نظر نظافت درجه 1 بود

رفتار گرم کارکنان - موقعیت خوب و ویوی عالی - بزرگی اتاق ها و تخت های راحت

تلفن اتاق قطعی داشت و صدا یه خوبی رد نمیشد.

نیما حق وردی 3 از 5
2 اسفند 1401

نسبت به قیمت و اسمی که داره بعضی امکاناتش خیلی ضعیفه. برق اضطراریش خیلی ضعیفه و کفاف نمیده. با این وضع آب هم قطع میشه. سیستم گرمایشی مناسبی هم نداشت.

رفتار پرسنل خوب بود. طراحی و دیزاین داخلی هتل هم زیبا بود.
اینترنت هم در مواقعی که برق بود قوی بود.

برق اضطراری
قطعی اب
عدم پاسخگویی به تلفن برای رزرو.

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل میراژ کیش

سوالات متداول شما در مورد رزرو هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش دارای چه امکانات ویژه ای است؟

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که امکانات ویژه ای مانند اتاق ها و سوئیت پرزیدنتال با چشم انداز دریا و جزیره را برای مهمانان و مسافران فراهم می کند. همچنین دارای استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز، رستوان، کافی شاپ و.. می باشد.

فاصله هتل میراژ کیش تا مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری تهران چقدر است؟

هتل میراژ کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی، گردشگری و تاریخی دارد به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد مشخص شده خواهید رسید. برای مثال فاصله هتل میراژ تا اسکله بزرگ تفریحی کیش تنها 10 دقیقه به صورت پیاده است که می‌توانید تفریحات آبی‌ مانند جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و... را در این اسکله تجربه کنید؛ همچنین در بخش "فاصله تا اماکن" می توانید سایر نقاط و مکان ها را بررسی کنید.

آیا امکان مقایسه هتل میراژ کیش با دیگر هتل های کیش وجود دارد؟

یکی از ویژگی های برتر هتل یار، امکان مقایسه هتل با سایر هتل ها است. شما به راحتی می توانید هتل میراژ را با هتل های دیگر کیش مقایسه کنیدو و با بررسی قیمت، امکانات و میزان تخفیقات هتل مورد نظر را رزرو کنید و از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشید.

آیا هتل یار برای رزرو هتل میراژ کیش تخفیف خاصی ارائه می دهد؟

بله. هتل یار به عنوان نماینده رسمی و معتبر رزرواسیون این امکان را برای شما فراهم می کند تا علاوه بر قیمت مناسب ، از بالاترین درصد تخفیف هم بهرمند شوید چراکه الویت اصلی هتل یار کسب رضایت و اعتماد شماست. لازم به ذکر است در برخی مناسبت ها و بازه های زمانی می توانید این هتل را با تخفیف های 70 درصد هم رزرو کنید.

قیمت اتاق های هتل میراژ کیش چقدر است؟

اتاق های هتل میراژ تنوع بسیار زیادی دارد که با هر بودجه ای میتوانید این هتل را رزرو کنید. با توجه به اینکه قیمت ها در حال تغییر است با رزرو هتل پردیسان از سایت هتل یار می توانید این هتل را با با بیشترین تخفیف و بهترین قیمت رزرو کنید.

آیا هتل یار برای رزرو هتل میراژ 5 ستاره کیش قابل اعتماد است؟

هتل یار نماینده رسمی شبکه رزرواسیون هتل های ایران است. هتل یار سالهاست با پشتوانه اعتماد مخاطبین، در صنعت هتلداری فعالیت نموده و با تعداد بسیار زیادی از هتل های ایران همکاری می کند.