هتل باران نور

(سه ستاره)
توصیه شده توسط78% مسافران
آدرس هتل: مازندران - نور - ایزدشهر - خیابان گلسار 9 - کوچه متل دریا هتل باران
اجاره خودرو
تعداد اتاق 42
تعداد طبقه 3

رزرو هتل باران نور

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

توضیحات مهم هتل باران نور

هزینه اقامت برای کودکان تا 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و بین 2 الی 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها می باشد .
چشم انداز واحد های مجتمع یک طرف رو به ساحل دریا بوده و از طرفی دیگر رو به محوطه و شهر می باشد که جلوه ی بسیار زیبایی به آن داده است .
این هتل دارای آسانسور می باشد .
قوانین کنسلی:
قانون کنسلی این هتل در شرایط متفاوت متغیر می باشد.

امتیاز مسافران به هتل باران نور

3.9
امتیاز 3.9 توسط 57 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • سالن ورزش
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

هتل باران نور امکانات زیر را ندارد

  • استخر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • فروشگاه و غرفه
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو هتل باران نور:

ایزد شهر یکی از زیبا ترین شهر های استان مازندران می باشد که در 7 کیلومتری شرق نور و 8 کیلومتری غرب محمود آباد واقع شده است . ایزد شهر به دلیل موقعیت طبیعی و خاص جغرافیایی که از شمال رو به دریا بوده و از جنوب مشرف به جنگل و کوه می باشد یکی از توریستی ترین مناطق مسافر پذیر شمال کشور می باشد به همین دلیل دارای تفرجگاههای متعدد ، پلاژ ساحلی ، پارک جنگلی ، مراکز خرید و بازار روز ، رستوران ها و کافی شاپ متنوع می باشد . هتل باران در شهرستان نور،شهر ایزدشهر ، خیابان گلسار 9 واقع شده است . این مجموعه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع احداث شده است .

نظرات مسافران در مورد هتل باران نور

آذرخش صبری بقائی 4 از 5
29 آبان 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

یکبار درشهریور ماه به این هتل آمدم که نظرم رو نوشتم ولی بعدا دیدم که نظرم حذف شده . در اون بار نکاتی جلب توجهم رو کرد از جمله نظافت سرویس های بهداشتی اتاقها و صبحانه و . . . اینبار دو اتاقی که به ما داده بودند در ساختمان اصلی بود و خیلی خوب بود نظافت اتاقها ، سرویس های بهداشتی ، لوازمی که در اتاق بود و همه چیز خوب بود . به گونه ای که نکات منفی سفر قبلی رو کاملا تحت تاثیر خودش قرار داد . ولی کماکان نکاتی در هتل هست که ترتیب اثر داده نشده . از جمله آبی که برای چای استفاده میکنند . مدیریت رستوران باید به این نکته توجه بکنه که آب منطقه شمال کشور طعم و بویی داره که ( ممکنه ایراد بهداشتی نداشته باشه ) برای مسافرینی که از تهران میان کاملا اذیت کننده است . قبلا به مدیر رستوران پیشنهاد کرده بودم که تمام آبی که برای درست کردن چای صبحانه مصرف میشه رو میتونین از آب معدنی استفاده بکنین ولی طعم و عطر چای ، لذتبخش خواهد بود . در شرایط فعلی چای صبحانه طعم بسیار بدی میداد . هم جوشیده بود و هم طعم خاص آب اون منطقه رو میداد . جالب اینجاست که مسئول کافی شاپ میگفت برای درست کردن قهوه از آب معدنی استفاده میکنه . یک نکته دیگه اینکه این هتل با موقعیت استثنائی که داره تنها مکانی برای شب خوابیدنه و هیچ جذابیت خاصی که مربوط به خود هتل باشه نداره . تبعا ساحل و دریا امتیاز بزرگی است ولی ربطی به هتل نداره . برای مسافری که از غروب در هتله میشه فضاهایی رو تعریف کرد از جمله سالن بدنسازی یا بیلیارد یا رستوران و کافی بار در فضای باز یا مثلا کانال تلویزیونی که مربوط به خود هتل باشه . در حالیکه هیچیک از این موارد وجود نداره . ظاهرا یک میز بیلیارد هست ولی وسایل بازیش خرابه و امکان بازی وجود نداره . یا سالن بدنسازی تعطیله . در محوطه بیرونی هتل اتاقکهایی در نظرگرفته شده ولی همه اونها تعطیل هستند و . . .

موقعیت استثنائی هتل به لحاظ نزدیکی به تهران و ساحل فوق العاده اون
تمیزی اتاقها و سرویس ها
برخورد خوب کارکنان
صبحانه قابل قبول

نداشتن امکانات تفریحی در هتل و فضای بیرونی آن
چای جوشیده و بد طعم

احسان نجفی 3 از 5
21 آبان 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

هتل در حد انتظار هست . ولی رزرو از سایت هتل یار با توجه به قید نکردن اینکه اتاق رو به دریا در ساختمان اصلی است یا به اصطلاح کابانا ( ساختمان محوطه ) برای بنده زحمت و اعصاب خوردی ایجاد کرد که بسایر از هتل یار ناراضی هستم . اتاق رو به دریا هم 2 تخته و هم 3 تخته بسایر ویو عالی محل قرار گیری هتل بسیار خوب و رستوران غذاهای فوق العاده خوشمزه .

ویو خوب

نداشتن وان / نداشتن استخر / سالن بازی مخروبه شده / که با توجه به سه ستاره بودن قابل چشم پوشی است .

ابوذر اثناعشری 2 از 5
12 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

افتضاح کامل

فقط محل قرار گیری هتل

کثیف . قطعی آب از شب تا صبح و تا غروب . عدم پاسخگویی مناسب . سرویس توالت حمام خراب و غیر قابل استفاده . رو تختی های کثیف . کلا چیز قابل قبولی نداشت
پول خودتون رو دور نریزید

بابک مسعودی 1 از 5
8 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

در کل جای خوبی برای خاطره ساختن در آن مکان زیبا نیست هتل و اتاق و غذا کلا کثیف و بدبو و برخورد پرسنل بسیار بد تا جایی حالتان بد میشود

هیچ نکته مثبتی ندارد

کثیف بودن اتاق ها و بوی نم صبحانه و غذای بسیار بد

بابک مسعودی 3 از 5
4 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

به هیچ عنوان توصیه نمیکنم

سلحل

بوی نم اتاقها فاجعه است دستشویی خراب و رسیدگی و بهداشت صفر

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل باران نور

قلم مسافران هتل باران نور

نقد و بررسی هتل باران نور به قلم رضا کاظمی نوشته شده در چهارم مهر 1398
مشخصات کلی (ابعاد، امکانات، جغرافیایی)

فضایی جمع و جور ولی دلباز دارد. اتاقهای تمیز و خوب منظره اتاقهای سمت دریا بسیار عالی (این اتاقها داخل ساختمان خود هتل هستند) (هتل دارای دو ساختمان مجزا است که ساختمان اصلی روبه دریا و دیگری که شامل سه بلوک است بیشتر نمای شهر را دارد)

ویژگی هتل باران نور

دارای ساحل بسیار عالی (عمومی) که تمیز است ولی نکته مهم آن تردد وسایل نقلیه جهت تفریح در آن است دسترسی به امکانات شهر با ماشین حدود یک دقیقه و پیاده حدود ده دقیقه زمان می برد. جهت انتخاب اتاقهای روبه دریا باتوجه به اینکه در سایتها چیزی عنوان نشده ، باید قبل از مراجعه حتما" با هتل تماس بگیرید.

اطراف هتل (تفریح و سرگرمی ، رستورانها ، مناطق دیدنی)

هتل در داخل آخرین کوچه که در انتهای یک خیابان سمت دریا است قرار دارد و ساحل آن یک ساحل عمومی است که از هتل بصورت پیاده و از کوچه بصورت ماشین رو هم راه دارد. لذا هنگام استفاده از ساحل بخصوص در روزهای شلوغ مراقب تردد ماشینها باشید. در خود هتل یک پارک کوچک در حد تاب و سرسره برای بچه ها وجود دارد. برای دیدن سایر مناطق گردشی بایستی با خودرو به ایزدشهر و سپس به سایر مناظق بروید.

هتل باران نور را به چه کسانی پیشنهاد می کنید

هتل برای یک سفر خانوادگی به شمال و گشت و گذار در شهرهای شمال و استراحت در هتل مناسب است.

چه زمانی به این هتل سفر کنیم

در همه فصول خوب است ولی اینجانب در روزهای شلوغ از نظر مسافر را پیشنهاد نمی کنم.

تناسب قیمت با کیفیت و امکانات هتل باران نور

قیمتهای هتل باتوجه به شرایط آن خوب رو به بالا است ولی به رفتنش می ارزد.

چگونه حداقل قیمت را پرداخت نماییم

انتخاب از سایت هتلیار

سایر موارد

بهتر است در سایت نوع اتاق (روبه دریا)(در ساختمان اصلی یا در بلوکهای فرعی) و... نیز ذکر شود تا بتوان آگاهانه نوع اتاق را انتخاب نمود. در اتاق چهار نفره بلوک c برای حمام چراغ تعبیه نشده که این امر به دلیل تاریکی آن برای ما کمی مشکل ایجاد نمود.(ترس کودک از تاریکی و دید کم در حمام)