بوم گردی نقره یزد

آدرس هتل: یزد،خیابان امام، محله فهادان، محوطه زندان اسکندر، جنب زورخانه پهلوان یزدی،کوچه سیگاری،پلاک11
اجاره خودرو
تعداد اتاق 8
تعداد طبقه 1

رزرو بوم گردی نقره یزد

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

توضیحات مهم بوم گردی نقره یزد

هزینه اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان و برای سنین 6 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها میباشد.
سرویس اضافه به صورت کاناپه و کف خواب میباشد.
این اقامتگاه دارای پارکینگ غیرمسقف عمومی میباشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر میباشد.
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی ۴۸ساعت قبل از ورود شامل جریمه ۵۰درصد شب اول
اعلام کنسلی ۲۴ساعت قبل از ورود شامل جریمه ۸۰ درصد شب اول
اعلام کنسلی در روز ورود شامل جریمه ۱۰۰ درصد شب اول

امتیاز مسافران به بوم گردی نقره یزد

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

بوم گردی نقره یزد امکانات زیر را ندارد

  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • نمازخانه
  • لابی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو بوم گردی نقره یزد:

اقامتگاه بوم گردی نقره در محله تاریخی فهادان یزد اولین شهر خشتی جهان واقع شده است این خانه بومی قدیمی متعلق به دوران قاجار و دارای قدمتی بیش از 100 سال می باشد. این اقامتگاه در سال 1396 پس از مرمت با نام اقامتگاه بوم گردی نقره افتتاح و به بهره داری رسید . به محض وارد شدن از درب چوبی اقامتگاه بوم گردی نقره و عبور از دالان سنتی، حیاط اقامتگاه و محوطه زیبا و دلنشین این خانه بومی را مشاهده می کنید که تخت های سنتی و میز و صندلی هایی چوبی دور تا دور یک حوض آب لاجوردی، برای استراحت گردشگران و نوشیدن چای و دمنوش قرار داده شده اند. امکانات و خدمات ارائه شده: اقامتگاه سنتی نقره یزد دارای 8 باب اتاق است که با اشیاء قدیمی به صورت کاملا سنتی تزئین و چیدمان شده و تمامی آن ها از امکانات لازم برای گردشگران برخوردار است. جاذبه های گردشگری منطقه: بازار و حمام خان (طولانی ترین بازار یزد)، آسیاب آبی کوشک نو، خانه تاریخی لاری ها، بازار مسگر ها، باغ دولت آباد که میزبان بلند ترین بادگیر جهان و زندان اسکندر از اماکن گردشگری و تاریخی یزد هستند که در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی نقره قرار دارند. یکی دیگر از مکان هایی که بازدید از آن را به شما پیشنهاد می کنیم، ساباط های یزد هستند. ساباط به کوچه هایی سرپوشیده گفته می شود که برای در امان ماندن از تابش نور شدید خورشید و گرمای سوزان شهر کویری یزد ساخته شده است. این ساباط ها در زمستان نیز از ورود هوای سرد به کوچه جلوگیری کرده و باعث گرم تر شدن آنها می شد. معماری زیبای ساباط ها باعث شده این کوچه های قدیمی، به یک جاذبه توریست گردی و گردشگری تبدیل شود. فاصله (تقریبی) این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم: فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد > 11.8 کیلومتر ( 20 دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد > 7.1 کیلومتر ( 14 دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری یزد > 12.6 کیلومتر ( 22 دقیقه ) فاصله تا خانه نساجی سنتی یزد > 19 متر ( 1 دقیقه ) فاصله تا خانه تاریخی لاری ها > 170 متر ( 1 دقیقه ) فاصله تا زندان اسکندر > 400 متر ( 1 دقیقه ) فاصله تا آسیاب آبی کوشک نو > 140 متر ( 1 دقیقه ) فاصله تا فروشگاه مصنوعات قدیمی یزد > 400 متر ( 3 دقیقه ) فاصله تا برج های دو قلو لب خندق > 1.1 کیلومتر ( 4 دقیقه ) فاصله تا برج لب خندق > 1.3 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا بازار مسگر ها > 1.6 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا موزه وزیری > 1.6 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا خانه ملک التجار > 1.8 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا بازار و حمام خان (طولانی ترین بازار یزد) > 1.8 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا موزه آب یزد > 2 کیلومتر ( 6 دقیقه ) فاصله تا مجموعه امیر چقماق > 2.2 کیلومتر ( 7 دقیقه ) فاصله تا باغ دولت آباد ( میزبان بلند ترین بادگیر جهان ) > 2.9 کیلومتر ( 8 دقیقه ) فاصله تا میدان مارکار (نقطه وسط ایران) > 3.5 کیلومتر ( 9 دقیقه ) فاصله تا آب انبار شش بادگیری > 3 کیلومتر ( 10 دقیقه ) فاصله تا آتشکده یزد >4.1 کیلومتر ( 11 دقیقه ) فاصله تا موزه آینه و روشنایی > 7.5 کیلومتر ( 15 دقیقه ) فاصله تا عمارت بوستان ناجی > 11.6 کیلومتر ( 19 دقیقه ) فاصله تا دخمه زرتشتیان > 18.7 کیلومتر ( 26 دقیقه ) فاصله تا قلعه سریزد > 51.3 کیلومتر ( 47 دقیقه ) فاصله تا کمپ کویر شن و شادن بافق > 128 کیلومتر ( 1 ساعت و 47 دقیقه )

نظرات مسافران در مورد بوم گردی نقره یزد

زهرا ز 5 از 5
9 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

هتل از هر لحاظ فوق العاده بود، برخورد پرسنل عالی، پاکیزگی فضا و آرامشی که اونجا داشتیم بی نظیر بود هتل در بافت تاریخی نزدیک به چند اثر فرهنگی تاریخی و موزه ای با فاصله چند دقیقه پیاده روی قرار داشت در کل سفر خیلی خوبی بود و به ما خیلی خوش گذشت من حتما دوباره به این هتل سفر می کنم

داشتن کارکنان خوش برخورد و مودب
محیط زیبا وآرام
اتاق ها مستر و دارای سرویس بهداشتی تمیز

نداشتن پارکینگ

محبوبه هادی زاده 5 از 5
18 شهریور 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

یک مکان بسیار زیبا و آرامش بخش باپرسنل مودب وخوش اخلاق یک حوض وسط حیاط واقع شده که وقتی فواره روشن میشه زیباییشه دوچندان میشه اتاقها همه حمام وسرویس بهداشتی دارند. کولراسپیلت و یخچال هم هراتاق دارد. در کوچه های اطراف بومگردی هم کلی کافی شاپهای سنتی واقع شده است.

اتاقها مستر هستند.(دارای سرویس بهداشتی و حمام)
داشتن کولر اسپیلت درهراتاق(تهویه مناسب)
دسترسی راحت به مکانهای تاریخی(زندان اسکندر ومسجدجامع وآب انبار)

کوچه ها ماشین رو نیستند وباید ماشین رو درپارکینگ سرخیابون که 2دقیقه تا بومگردی فاصله داره پارک کرد.

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو بوم گردی نقره یزد