1. صفحه نخست
  2. هتل های اصفهان
  3. اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

رزرو اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

تسهیلات ویژه اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

هتل سهروردی اصفهان با بافت سنتی و موزه مانند خود، یکی از بناهای تاریخی به جای مانده از اواخر صفویه و اوایل قاجاریه است که قدمت آن به 400 سال می‌رسد. این هتل سنتی در اصفهان در قلب بافت تاریخی شهر و نزدیک به مراکز خرید اصفهان واقع شده است و هر ساله گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری در این هتل اقامت می‌کنند تا شب‌های به یادماندنی را در آنجا سپری نمایند. هتل سنتی سهروردی اصفهان با تمام آراستگی سنتی‌ خود، دارای تجهیزات داخلی مدرن و به روز دنیا است که براساس استانداردهای بین المللی تهیه شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل سهروردی اصفهان در اطراف حیاط بزرگی قرار دارند که در وسط آن حوض به همراه فواره‌های آبنما قرار گرفته و به زیبایی این هتل افزوده است.
اقامتگاه سهروردی اصفهان بسیار بی‌نظیر بوده و در 9باب اتاق طراحی شده است که هرکدام با نام یک شخصیت ادبی مشهور همچون اتاق حافظ، سعدی، خیام، شیخ بهایی، سهروردی، فرودسی ، ملاصدرا و غیره مزین گردیده و طراحی آنها بصورت موزه مانند است، بدین معنی که داخل هر اتاق می‌توانید آثار مربوط به همان شخصیت ادبی را مطالعه بفرمایید. چیزی که بیش از همه در این هتل برای مسافران جالب توجه است فضای سنتی اتاق‌ها، ترمه روی تخت، ساعت خاتم کاری روی دیوار، پنجره‌ای که با توجه به اینکه جزو آثار باستانی است، برای محافظت با شیشه پوشیده شده است، درب های چوبی دو لنگه‌ای با کلون و کوبه آویزان در ورودی اتاق و جالب تر از آن درب ورودی حمام اتاق که آن هم درب چوبی دو لنگه‌ای با نقاشی‌های زیبای سنتی ایرانی است که همگی دست به دست هم داده‌اند تا فضایی بسیار دلنشین ایجاد کنند. خوب است بدانید که اگر با بالا و پایین رفتن از پله مساله‌ای برایتان نداشته باشد، می‌توانید در یکی از ۲ اتاق بالایی هتل اقامت داشته و از فضای ایوان و تخت آن هم استفاده کنید که واقعا مسرت بخش خواهد نمود. حیاط هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای حوض زیبایی است و در یکی از راهروهای هتل هم فضایی وجو دارد که اشیای قدیمی و عتیقه برای نمایش گذاشته شده است. کلیه اتاق‌های این هتل سنتی مجهز به سرویس بهداشتی و نیز سرویس کف خواب علاوه بر تخت هستند. فضای بیرونی هتل سنتی اصفهان که به صورت حیاط بسیار بزرگی است از میهمانان و مسافران تور اصفهان میزبانی می‌کند تا آنها بتوانند عصرانه خود را در آنجا میل کرده و از فضای بی نظیر آن لذت ببرند. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از مسجد سید اصفهان و بازارچه قدیمی بیدآبادی قرار دارد و مسافران عزیز می توانند با قدم زدن 5 دقیقه‌ای این مسجد قاجاری زیبا (زمان فتحعلی شاه قاجار) و بازارچه را بازدید کنند. همچنین هتل سنتی سهروردی اصفهان با محیطی آرامش بخش، تجربه اقامت در خانه‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی می‌کند.

توضیحات مهم اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
هزینه اقامت برای کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.
هزینه اقامت برای کودکان بالای 6 سال بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه بصورت کف خواب ارائه می گردد.
سرویس بهداشتی در اتاق ها بصورت فرنگی و اختصاصی و در حیاط اقامتگاه بصورت ایرانی و عمومی میباشد.
نرخ مسافر ایرانی و خارجی یکسان میباشد.
پذیرش با صیغه نامه معتبر بلامانع میباشد.
اقامتگاه دارای پارکینگ با ظرفیت محدود میباشد.
شرایط کنسلی:
اعلام کنسلی تا ٢٠ روز قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی ، شامل هیچگونه جریمه ای نخواهد بود.

-اعلام کنسلی از ٢٠ تا ١١ روز قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی، مبلغ ٢٠ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق کسر خواهد شد.

- اعلام کنسلی از ١٠ تا ٧ روز قبل از ورود میهمان به واحد اقامتی، مبلغ ۵٠ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق کسر خواهد شد.

- اعلام کنسلی از ٧ روز قبل از ورود میهمان شامل 100 درصد جریمه کل رزرو میباشد.

- چنانچه میهمان پس از رزرو و اقامت در هتل، بنا به هر دلیلی از ادامه اقامت در هتل منصرف شود هیچ مبلغی به مسافر مسترد نمیشود.

امتیاز مسافران به اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

3.0
امتیاز 3.0 توسط 2 مسافر

امکانات هتل

  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان امکانات زیر را ندارد

  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان:

هتل سنتی سهروردی در شهر بسیار زیبا و توریستی اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه یازدهم واقع شده است. این خانه سنتی با قدمت حدود 130 سال با هدف احیا خانه های تاریخی اصفهان پس از مرمت و بازسازی در خرداد ماه سال 1398 افتتاح شد. هتل سنتی سهروردی با معماری جالب و فضای سنتی حس یک زندگی ساده و نوستالژیک را تداعی میکند. خانه سنتی سهروردی دارای 9 اتاق برای اقامت مسافران و گردشگران است و هر یک از اتاق های آن نامی به خود اختصاص داده است. اتاق حافظ دارای یک تخت دبل، اتاق سعدی دو تخت تویین، اتاق مولوی یک تخت دبل و دو تخت تویین، اتاق های ابن سینا، فردوسی و ملاصدرا یک تخت دبل و یک تخت تویین، اتاق VIP سهروردی یک تخت دبل، اتاق VIP خیام دارای دو تخت سینگل و اتاق VIP شیخ بهایی یک تخت دبل و یک تخت سینگل با سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 40 گردشگر را دارد.

نظرات مسافران در مورد اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

محمدرضا مدنی پور 2 از 5
9 دی 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

با سلام بسیار هتل مزخرفیه مسواک و بقیه وسایل به اندازه کافی نیست پول الکی میگیرن در موقع تخلیه و اصلا از انتخاب آن راضی نیستم

هیچ نکته مثبتی نداشت

کاملا منفی بود همه چیز

امیرحسین پرویزی 3 از 5
5 آبان 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

اتاق تلویزیون نداشت. بدلیل اینکه اتاقها دور تا دور حیاط قرار دارد و آدمها در حیاط مینشیند و صحبت میکنند قشنگ صدا تو اتاقها واضح میاد.

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان