هتل نوین پلاس مشهد

(پنج ستاره)
آدرس هتل: مشهد اتوبان هاشمی رفسنجانی خیابان صادقیه -الهیه - صادقیه 12 هتل نوین پلاس
اجاره خودرو
تعداد اتاق 103
تعداد طبقه 7

رزرو هتل نوین پلاس مشهد

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

در تاریخ درخواست شده ظرفیتی تعریف نگردیده است

توضیحات مهم هتل نوین پلاس مشهد

قوانین کودک : تا 2 سال رایگان ، 2 الی 12 سال نیم بها ، 12 سال به بالا بزرگ سال میباشد .

امتیاز مسافران به هتل نوین پلاس مشهد

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

هتل نوین پلاس مشهد امکانات زیر را ندارد

  • استخر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو هتل نوین پلاس مشهد:

هتل نوین پلاس یکی از هتل های نوساز و شیک در مشهد است که به تازگی افتتاح شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل نوین پلاس مشهد در حومه شهر مشهد و در محله جاهد شهر قرار دارد و در دسته هتل های 5 ستاره مشهد قرار می گیرد. این هتل پنج ستاره از محیطی زیبا و مجلل برخوردار است و امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد و به همین دلیل توانسته در مدت کمی پیشرفت خوبی داشته باشد و توجه تعداد زیادی از مسافران را به خود جلب کند. با توجه به اینکه این هتل در حومه شهر مشهد قرار دارد و فاصله زیادی از حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، رزرو هتل نوین پلاس مشهد برای مسافرانی مناسب می باشد که قصدشان از سفر به مشهد تفریح و گردش باشد و نیازی به داشتن دسترسی سریع به حرم نداشته باشند.

نظرات مسافران در مورد هتل نوین پلاس مشهد

صفا تجردی 5 از 5
12 آذر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

از نظر من هتل از هر لحاظ بسیار عالی بود

1 - اتاق دلواز بر خلاف سایر هتل ها
2 - غذا در حد انتظارم وخوشمزه وبا کیفیت بود
3 - کارکنان بسیار مودب و پاسخگو

هیچی

مهرانا منوری 5 از 5
12 اردیبهشت 1402

خیلی هتل خوبیه ما برای سالگرد ازدواج به مشهد سفر کردیم و امکان گل آرایی و دیزاین داشتند که خیلی خاص و عالی بود. پرسنل خوش برخورد بودن و سریع مسائل و پیگیری می کردن. دسترسی خوبی به شاندیز و باغ وحش و .. دارد. سروس حرم هم رایگان بود. نظافت اتاق خوب بود

دکوراسیون و تزیین عالی اتاق
آرامش حاکم در هتل

صبحانه در حد هتل 5 ستاره نبود و توقع بیشتری داشتیم

سیاوش فضلعلی 3 از 5
8 اردیبهشت 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

مسیر بسیار زیاد و دور بودن از مرکزیت شهر..سیستم تاسیسات دچار مشکل بود..

اتاق بزرگ..

دولتی بودن..

ثریا کریمی 4 از 5
27 فروردین 1402

هتل از نظر بهداشت یکی از تمیز ترین و بهترین هتل هایی بود که اقامت داشتم. قیمت های نوروزی و تخفیفاتی که در نظر گرفته بودند عالی بود و باعث استقبال بسیار زیاد مسافرین شده بود. برخلاف سایر هتل های مشهد خیلی معروف نیست اما خدمات بسیار خوبی رو ارائه میکنه.

سرویس دهی مناسب
رفت و برگشت رایگان به حرم
قیمت مناسب

فاصله تا حرم
صبحانه نیاز به بهبود داشت.

هما دقیقی 3 از 5
27 فروردین 1402

اتاق ها بزرگ و دلباز بود. سرویس رفت و برگشت به حرم داشتن که با توجه به فاصله از حرم بسیار خوب بود. پرسنل هم رفتار محترمانه ای داشتن. در کل هتل به ظاهر نوساز بود و از اقامتم تو این هتل رضایت کافی داشتم.

پرسنل مجرب
سرویس رفت و برگشت
اتاق های بزرگ

دوس حمام نامناسب
دوری از حرم
تهویه نامناسب

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل نوین پلاس مشهد

سوالات متداول شما در مورد رزرو هتل نوین پلاس مشهد

مهم ترین امکانات هتل نوین پلاس مشهد چیست؟

هتل 5 ستاره نوین پلاس مشهد با جدیدترین امکانات روز به عنوان یک هتل نوساز، گزینه ای عالی برای رزرو در شهر مشهد محسوب می شود. برخی از مهم ترین امکانات این هتل عبارت اند از: لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت Wi-Fi پرسرعت در لابی و تمامی طبقات، آسانسور، پارکینگ و ....

مزیت های رزرو هتل نوین پلاس مشهد با هتل یار چیست؟

با رزرو هتل نوین پلاس از طریق سامانه رزرواسیون هتل یار می توانید از ارزان ترین قیمت رزرو هتل با تخفیف بهره مند شوید. علاوه بر آن امکان بررسی کامل اتاق ها و سوئیت ها، امکانات رفاهی هتل، موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، قیمت رزرو هتل، نظر مسافران پیشین، تصاویر هتل، فاصله هتل تا مهم ترین مکان های مشهد و نقد بررسی جامع هتل نوین پلاس مشهد برای شما وجود دارد.

آیا هتل یار برای رزرو هتل نوین پلاس مشهد امتیاز خاصی ارائه می دهد؟

بله. هتل یار متعهد می شود که بهترین قیمت با تضمین بالاترین میزان تخفیف رزرو هتل نوین پلاس مشهد را به مسافران ارائه دهد. علاوه بر این با هر بار رزرو هتل از سامانه رزرواسیون هتل یار در پنل کاربری خود امتیاز کسب می کنید. با مجموع این امتیازات می توانید از رزرو رایگان هتل در سراسر ایران بهره مند شوید.

چرا باید هتل نوین پلاس را از هتل یار رزرو کنیم؟

هتل یار علاوه بر تضمین کمترین قیمت و بالاترین تخفیف رزرو هتل، امتیازاتی برای شما در نظر می گیرد. علاوه بر آن با رزرو هتل نوین پلاس از هتل یار امکان مشاهده اطلاعات این هتل و مقایسه آن با بهترین هتل های مشهد وجود دارد. همچنین، در زمان کنسلی یا تغییر تاریخ رزرو هتل از سوی شما، هتل یار هیچ گونه مبلغی به نفع خود کسر نمی کند.

چرا رزرو هتل از هتل یار نسبت به سایر روش های رزرو ارزان تر است؟

هتل نوین پلاس مشهد به علت تعداد بالای رزروی از هتل یار، تخفیف ویژه ای برای رزرو از این رزرواسیون در نظر گرفته است. هتل یار نیز این تخفیف را به مسافران اختصاص می دهد. به همین دلیل قیمت رزرو اتاق از طریق هتل یار، نسبت به سایر روش های رزرو بسیار کمتر و به صرفه تر است.

آیا هتل یار بابت کنسلی رزرو هتل نوین پلاس مبغلی کسر می کند؟

خیر. در صورت کنسلی رزرو هتل نوین پلاس مشهد یا دیگر هتل های ایران، هتل یار هیچ گونه مبلغی به نفع خود کسر نمی کند. علاوه بر آن در صورت تقاضای شما برای تغییر تاریخ رزرو، بدون دریافت هیچ هزینه ای این کار برای را شما انجام می دهد.

آیا هتل یار برای رزرو هتل قابل اعتماد است؟

هتل یار سالهاست با پشتوانه اعتماد مخاطبین، در صنعت هتلداری فعالیت نموده و با تعداد بسیار زیادی از هتل های ایران همکاری می کند و به عنوان نماینده رسمی شبکه رزرواسیون هتل های ایران شناخته شده است.