هتل خورشید هشتم مشهد

(پنج ستاره)
آدرس هتل: بلوار شهید شوشتری انتهای شهید شوشتری 7 هتل خورشید هشتم مشهد
امتیاز تا 10
اجاره خودرو
تعداد اتاق 158
تعداد طبقه 6

رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

نوع اتاق ظرفیت صبحانه تخفیف سرویس اضافه جمعه
11 آذر
جمع پرداختی
1 شب
تعداد اتاق
اتاق دو تخته تویین برای دو نفر
تا 10 امتیاز
%26
-
2,507,000 1,855,000 2,507,000 1,855,000
- +
اتاق دولوکس دو تخته برای دو نفر
تا 10 امتیاز
%27
-
3,379,000 2,465,000 3,379,000 2,465,000
- +
جونیور سوییت برای دو نفر
تا 10 امتیاز
%27
2
3,815,000 2,770,000 3,815,000 2,770,000
- +
سوییت جونیور vip با خواب مستر
تا 10 امتیاز
%28
1
4,142,000 3,000,000 4,142,000 3,000,000
- +
سوییت جونیور vip رو به حرم با خواب مستر
تا 10 امتیاز
%28
1
5,232,000 3,763,000 5,232,000 3,763,000
- +

توضیحات مهم هتل خورشید هشتم مشهد

اقامت کودکان زیر2 سال رایگان و کودکان بالای2 سال شامل هزینه می باشد.(نرخ برای کودکان 2 تا 12 سال نیم بها است.در صورت درخواست تخت اضافه هزینه بصورت تمام بها لحاظ می شود )
توجه ** لازم به ذکر است امکان ثبت رزرو آنلاین برای ملیت های کویت ، عربستان ، بحرین و عمان امکان پذیر نمیباشد.
و نرخ مهمانان خارجی متفاوت میباشد خواهشمند است پیش از ثبت رزرو و جهت اطلاع از نرخ مهمانان غیر ایرانی با پشتیبانی هتلیار در تماس باشید **

امتیاز مسافران به هتل خورشید هشتم مشهد

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • تلفن در اتاق
  • یخچال

هتل خورشید هشتم مشهد امکانات زیر را ندارد

  • استخر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • بیلیارد
  • سونا و جکوزی

اطلاعات و راهنما رزرو هتل خورشید هشتم مشهد:

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد، هتلی پنج ستاره در نزدیکی حرم مطهر می‌باشد که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده‌است. هتل خورشید هشتم که نام کامل آن هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد می‌باشد، زیر مجموعه هتل‌های کوثر است و با امکانات بسیار عالی و درخور یک هتل پنج ستاره فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع، در 11 طبقه ایجاد شده و از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل بیش از 158 واحد اقامتی دارد که با طراحی‌های مختلف تدارک دیده شده‌اند و با امکانات رفاهی مطلوب در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از فضای تمیز و دلباز برخوردار هستند. درباره موقعیت واحد اقامتی هتل پنج ستاره خورشید هشتم مشهد، در بلوار نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری قرار دارد و فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا(ع) 16 دقیقه به صورت پیاده بوده؛ همچنین این مسافت از یکی از درب های لابی هتل تنها دو دقیقه می‌باشد. از مزایای موقعیت مکانی این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز و اماکن گردشگری از جمله حرم مطهر، بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، گنبد خشتی، کاروانسرای بابا قدرت، شهربازی اکسون پارک، بازار عباس قلی خان، خانه تاریخی توکلی، موزه مرکزی آستان قدس، بازار هفده شهریور، موزه مردم شناسی مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار، میدان شهدا، پردیس سینمایی هویزه، پردیس کتاب، مصلای پایین خیابان، بوستان وحدت، پارک ژوراسیک مشهد، بازار جنت، خانه ملک، بوستان باغ ملی و... اشاره نمود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد برابر با 13.5 کیلومتر، تا پایانه امام رضا برابر با 13.8 کیلومتر و تا راه آهن مشهد برابر با 4.3 کیلومتر می‌باشد.

نظرات مسافران در مورد هتل خورشید هشتم مشهد

مهدی کفاشی پرنیان 5 از 5
7 شهریور 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

عالی تمیز

حسن رمضانی 4 از 5
14 اردیبهشت 1402

من به مدت 2 شب در این هتل اقامت داشتم یکی از مهم ترین نکاتش اینه که خیلی به حرم نزدیکه و همچنین دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد داره. نظافت اتاق ها هم قابل قبوله تنوع غذاهای رستوران کم بود و در حد هتل 5 ستاره نبود و از طرفی هم قیمت غذاها گرون بود.

پرسنل مهمان نواز
موقعیت مکانی خوب
اتاق تمیز و مرتب

سرویس بهداشتی ایرانی نداره

رها آزادی فر 4 از 5
27 فروردین 1402

انتخاب همیشگی ما در مشهد هتل خورشید هشتم است. کارکنان دلسوز و مهمان نوازی دارند. پاسخ گویی به تلفن و رسیدگی آنها عالی است.

مرتب اتاق ها تمیز میشه، دسترسی به حرم و جاهای دیدنی مشهد و بازارها عالیه، کیفیت غذاهای رستوان خوبه، پتو و ملحفه ها کاملا تمیز

قیمت غذای رستوران نسبتا بالاست

پاشا چراغی 4 از 5
7 دی 1401

دسترسی به حرم خیلی خوب بود. برای مسافرت هام به مشهد همیشه این هتل رو انتخاب میکنم. کیفیت غذا مناسبی هم داشت و در مجموع رضایت دارم از هتل.

کیفیت غذا
دسترسی به حرم
امکانات اتاق

سرویس بهداشتی
شلوغی آسانسور

سما طالب زاده 5 از 5
24 آذر 1401

یکی از بهترین هتل های مشهد است ، چشم انداز عالی دارد.

محوطه زیبا، خوش مزه بودن نوشیدنی های سرد کافی شاپ، پرسنل خوش رفتار، دسترسی سریع به حرم و جاهای دیدنی، نظافت عالی اتاق

نداشت همه چی عالی بود

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

سوالات متداول شما در مورد رزرو هتل خورشید هشتم مشهد

هتل خورشید هشتم چه امکانات ویژه ای دارد؟

یکی از بهترین هتل های مشهد، هتل خورشید هشتم است که با ارائه خدمات ویژه، اقامتی به یاد ماندنی را برایتان رقم میزند. از امکانات آن میتوان به اتاق VIP رو به حرم ، کافی شاپ، رستوران با خدمات دهی 24 ساعته اشاره کرد. همچنین سالن ورزشی، سالن همایش برای برگزاری انواع مراسم ها و ... هتل خورشید هشتم را تبدیل به یکی از برترین گزینه ها برای اقامت در مشهد کرده است.

امکان دسترسی هتل خورشید هشتم تا مراکز گردشی و مهم مشهد چگونه است؟

هتل خورشید هشتم مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که خدمات ویژه ای به مهمانان خود ارائه می کند. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری، تفریحی، تاریخی و .. دارد. برای مثال فاصله هتل خورشید هشتم با "حرم امام رضا" تنها 5 دقیقه و فاصله آن تا "بازار رضا" 6 دقیقه است؛ در بخش "فاصله تا اماکن" می توانید فاصله سایر مکان ها تا این هتل را بررسی کنید.

مزیت های رزرو هتل خورشید هشتم با هتل یار چیست؟

با رزرو هتل خورشید هشتم در سایت هتل یار علاوه بر ارزان ترین قیمت رزرو از بیشترین نرخ تخفیف هم بهره مند می شوید به طوری که در برخی بازه های زمانی می توانید این هتل را تا 70 درصد تخفیف رزرو کنید. همچنین می توانید در سایت هتل لیست کامل اتاق ها و امکانات آن، لوکیشن هتل، تصاویر مربوطه، نظر مسافران پیشین و فاصله هتل به اماکن مهم شهر را بررسی کنید و باهم مقایسه نمایید؛ تا با خیالی آسوده هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل خورشیدی هشتم چقدر است؟

هتل خورشید هشتم دارای بهترین اتاق های لوکس و وی آی پی است. با توجه به اینکه قیمت ها در حال تغییر است با رزرو هتل خورشید هشتم از سایت هتل یار می توانید این هتل را با با بیشترین تخفیف و بهترین قیمت رزرو کنید و همچنین قیمت ها را بررسی نمایید.

آیا هتل یار هزینه ای بابت کنسلی رزرو این هتل، مبلغی بابت جریمه دریافت می کند؟

خیر. الویت تیم هتل یار به عنوان معتبرترین سامانه رزرو هتل، کسب رضایت و اعتماد مشتریان است به همین دلیل در صورت کنسل کردن هتل و تغییر تاریخ رزرو هیچ مبلغی از شما دریافت نخواهد کرد.

آیا امکان مقایسه هتل خورشیدی هشتم با دیگر هتل های مشهد وجود دارد؟

بله. با هتل یار امکان بررسی و مقایسه هتل ها وجود دارد. شما در این سایت به راحتی می توانید هتل خورشید هشتم را با سایر هتل های مشهد مقایسه کنید و با بررسی کامل هتل ها با یکدیگر بهترین هتل را رزرو کنید.