1. صفحه نخست
  2. هتل های تبریز
  3. هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز

(پنج ستاره)
توصیه شده توسط82% مسافران
آدرس هتل: استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز
اجاره خودرو
تعداد اتاق 178
تعداد طبقه 10

رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز

100% آنلاین و 24 ساعته

لیست قیمت اتاق ها(قیمت ها به تومان می باشد)

نوع اتاق ظرفیت صبحانه تخفیف سرویس اضافه سه‌شنبه
29 اسفند
جمع پرداختی
1 شب
تعداد اتاق
یک تخته لوکس
%10
-
3,190,000 2,871,000 3,190,000 2,871,000
- +
دو تخته TWIN
%10
1
4,600,000 4,140,000 4,600,000 4,140,000
- +
دو تختهDouble
%10
1
4,600,000 4,140,000 4,600,000 4,140,000
- +
سوئیت دو خوابه یک تخت دبل و یک تخت سینگل برای سه نفر
%10
3
7,500,000 6,750,000 7,500,000 6,750,000
- +
قیمت نفر اضافه برای یک شب به ازای هر نفر  1,128,000  1,015,000 تومان می باشد

توضیحات مهم هتل پارس ائل گلی تبریز

* کنسلی این هتل طبق قوانین هتل های پارس می باشد
* کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان محاسبه می شود.
*سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
*پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
* پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

امتیاز مسافران به هتل پارس ائل گلی تبریز

4.3
امتیاز 4.3 توسط 1476 مسافر

امکانات هتل

  • تلویزیون
  • استخر
  • سوئیت
  • رستوران
  • اینترنت
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • لابی
  • ماهواره
  • سالن ورزش
  • فروشگاه و غرفه
  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • بیلیارد
  • تلفن در اتاق
  • سونا و جکوزی
  • یخچال

هتل پارس ائل گلی تبریز امکانات زیر را ندارد

  • ترانسفر فرودگاهی

اطلاعات و راهنما رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز:

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. دیگر امکانات هتل شامل سالن کنفرانس ، اینترنت در لابی ، خشک شویی ، فروشگاه ، کارکنان چند زبانه ، تالار های چند منظوره ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سیستم ویدئو مرکزی ، سالن بیلیارد ، آسانسور ، گیم نت ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، سالن ورزشی ، رستوران ، لابی ، کافی شاپ ، بانک ، خود پرداز می شود.

نظرات مسافران در مورد هتل پارس ائل گلی تبریز

رسول تجددیان فر 4 از 5
13 آبان 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

هتل در مجموع خوب هست. صبحانه می تواند خیلی بهتر باشد. وضعیت نظافت اتاق ها و سرویس های خواب خیلی ایده آل نبود.

محسن شاهسونی 3 از 5
18 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

معمولی

فقط می تونم بگم محل قرارگیری هتل

کیفیت غذا پایین
فضای قدیمی داخل هتل که نیاز به بازسازی اساسی دارد.
سرویس بهداشتی ضعیف (مخصوصا فرنگی که آبرو بر بود)
نبود سرویس بهداشتی مناسب در مشاعات

امیر اشرفی 4 از 5
12 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

سلام لطفا در نظافت کامل اتاق قبل از تحویل به مهمان بعدی دقت بیشتری بفرمایید از جمله تمیز کردن کلید پریز های اتاق و لیوان ها و کتری اتاق.

سایز خوب اتاق.موقعیت و محیط هتل و فضای سبز اطراف هتل

قدیمی بودن سرویس بهداشتی

علیرضا خسروجردی 5 از 5
3 مهر 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

سلام ؛ میتوان گفت که این هتل جزء یکی از بهترین ها مابین هتلهای مطرح کشور میباشد . از مدیریت و کارکنان کمال تشک را دارم . امیدوارم بزودی بازهم قسمت شود در آنجا باشم .

فرشاد کالیوش 4 از 5
31 شهریور 1402
مسافر مورد تایید هتل یار

هتل نسبتا مناسب است غذای رستوران گردانش خیلی ضعیفه فقط سوپ قارچ اش عالیه. سوئیت سه خوابش خیلی بزرگ و جاداره و خیلی بدرد خانواده های ۳ تا ۴ نفره میخوره. فضای بیرونی هتل مناسب پیاده روی است نزدیک مجموعه شاه گلی است سرویس ها تمیز ولی قدیمی هستند

ثبت نظر در مورد اطلاعات و راهنما رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز

نقد و بررسی اطلاعات و راهنما رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های شهر تبریز، از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه هتلداری آغاز کرده است. این هتل 5 ستاره همه امکانات و تفریحات مورد نیاز برای تجربه سفری لذت بخش را در اختیارتان می گذارد.

ساختمان هتل پارس ائل گلی تبریز با نمایی تمام شیشه و 17 طبقه در نزدیکی یکی از جذاب ترین دیدنی های شهر تبریز یعنی عمارت ایل گلی واقع شده است. آب و هوا بسیار خوب و چشم انداز زیبای این هتل لوکس توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است.

موقعیت مکانی هتل، تنوع اتاق ها و سوئیت ها، کادر مجرب، امکانات لوکس در حد استانداردهای جهانی، ارائه رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، مجموعه های ورزشی و.... از اصلی ترین دلایل رزرو هتل پارس ائل گلی برای اقامت در شهر تبریز است.

به طور کلی اگر به دنبال تجربه سفری بی نظیر و پر از شگفتی هستید، شهر تبریز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که در روبروی شما شهری با قدمت تاریخی و پر از دیدنی های جذاب و اقامتگاه های لوکس و 5 ستاره قرار گرفته است که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند.

با ما در ادامه همراه باشید تا بهتر با ویژگی های هتل ائل گلی تبریز آشنا شوید.


معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی یکی از بهترین هتل های شهر تبریز است که در منطقه خوش آب و هوا ائل گلی واقع شده است. هر نوع خدمات و امکانات هتل ائل گلی در بالاترین سطح استانداردهای جهانی تهیه شده است.

امکاناتی نظیر اتاق ها و سوئیت های لاکچری و زیبا، اینترنت رایگان در تمامی طبقات، امکان سرو وعده های غذایی در اتاق، مجموعه های ورزشی کاملاٌ مجهز و ... تنها بخشی از ویژگی های مثبت هتل پنج ستاره ائل گلی تبریز است.

با انتخاب و رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز دیگر دغدغه ای نخواهید داشت! چرا که هر آنچه که نیاز خواهید داشت در نزدیکی شما واقع شده است. از ائل گلی تبریز، دریاچه و پارک زیبایش گرفته تا کافی شاپ و رستوران و مرکز خرید تنها در چند قدمی شما قرار گرفته است.

از این رو اگر طرفدار پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش صبحگاهی آن هم در زیباترین پارک تبریز هستید، بهترین انتخاب اقامتگاه برای شما هتل پارس ایل گلی تبریز است.

موقعیت جغرافیایی هتل ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی واقع در آذربایجان شرقی، تبریز، اتوبان شهید کسائی، جنب پارک ائل گلی می باشد. هتل ائل گلی از یک طرف در کنار پارک ایل گلی و در طرف دیگر در کنار کوه قرار گرفته است. از این رو با رزرو هتل ائل گلی تبریز با یک تیر دو نشان خواهید زد.

اول اینکه یکی از جذاب ترین دیدنی های شهر تبریز در نزدیکی شما واقع شده است؛ دوم اینکه در یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های تبریز اقامت خواهید داشت که چشم اندازی فوق العاده از مجموعه ائل گلی و بام تبریز را در اختیار شما قرار می دهد.

فاصله هتل ائل گلی تبریز تا فرودگاه، ترمینال و راه آهن این شهر کمتر از نیم ساعت است. به همین خاطر اگر با وسایل نقلیه به این شهر سفر می کنید نگرانی ای در خصوص مسافت هتل نخواهید داشت.

معماری هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز که از مجموعه هتل های پارس محسوب می شود؛ در سال 1380 و در نزدیکی پارک ایل گلی این شهر فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل پارس ائل گلی در زمینی به مساحت 37000 متر مربع و زیر بنایی بالغ بر 2800 مترمربع ساخته شده است.

ساختمان تمام شیشه ای هتل ائل گلی تبریز دارای 17 طبقه اقامتی و تفریحی می باشد. طراحی و ساخت این هتل لوکس چیزی در حدود 6 سال به طول انجامید.

بررسی اتاق ها و سوئیت های هتل ایل گلی تبریز

هتل پارس ایل گلی یکی از هتل های پنج ستاره و محبوب شهر تبریز است. هتل ایل گلی با اتاق ها و سوئیت های متنوع، امکانات لوکس، کادر مجرب و سابقه درخشان خود در زمینه هتلداری یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب اقامتگاه به شمار می رود.

قرارگیری این هتل در بام تبریز و به دور از هیاهو و شلوغ شهر سبب شده تا هر ساله گردشگران بسیاری هتل ائل گلی تبریز را برای اقامت خود انتخاب کنند.

اتاق های هتل ائل گلی تبریز با چشم انداز متفاوت رو به دریا و رو به کوه قابلیت انتخاب از سوی شما را دارد. همچنین، توجه داشته باشید که در زمان رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل پارس ایل گلی امکان انتخاب تخت اضافی را خواهید داشت.

لیست کامل انواع اتاق ها و سوئیت های هتل پنج ستاره ایل گلی تبریز برای رزرو

اتاق دو تخته Twin (رو به کوه یا پارک) اتاق یک تخته بزرگ
اتاق دوتخته Double (رو به کوه یا پارک) سوئیت دو خوابه یا کانکت

امکانات رایگان هتل پارس ائل گلی تبریز

اینترنت Wi-Fi در تمامی طبقات صبحانه رایگان
استخر ترانسفر رفت رایگان

امکانات و خدمات هتل پارس ایل گلی

سالن بیلیارد لاندری (خشکشویی)
پارکینگ دستگاه خودپرداز
رستوران کافی شاپ
مرکز خرید آرایشگاه
آتلیه عکاسی استخر
سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد اتاق بازی و پارک کودکان
استخر مخصوص کودکان خدمات نگهداری کودکان
خدمات ویژه معلولین درمانگاه
مجموعه ورزشی خدمات ماساژ
کافی نت سالن همایش و کنفرانس
ترانسفر رفت فرودگاهی فروشگاه
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات کتابخانه
اتاق عقد سالن VIP
آمفی تئاتر آسانسور
لابی پله اظطراری

امکانات عمومی تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل ائل گلی تبریز برای رزرو

اینترنت Wi-Fi در اتاق ها روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات تاکسی سرویس 24 ساعته
شبکه پخش فیلم و ماهواره تلویزیون LCD
سرو صبحانه در اتاق مبلمان
کمد لباس تلفن
دراور و رخت آویز یخچال و مینی بار
سیستم گرمایش و سرمایش چای ساز
حمام و سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه هوا
میز ناهار خوری سیستم اطفاء حریق
سشوار

اتاق ها و سوئیت های هتل پنج ستاره ائل گلی برای چه کسانی مناسب است؟

هتل ائل گلی تبریز با وجود امکانات فوق العاده و تنوع اتاق ها و سوئیت های خود برای تمامی افراد مناسب می باشد. عمده دلیل محبوبیت این هتل قرارگیری آن در کنار مجموعه ایل گلی تبریز است.

همین طور که می دانید دغدغه اکثر خانواده ها در سفر بحث تفریح و سرگرمی خود و فرزندانشان است. از این رو اقامت در هتل ائل گلی تبریز یکی از بهترین انتخاب ها برای آن ها خواهد بود. چرا که هر گاه اراده کنند می توانند در پارک زیبای ائل گلی به تفریح و پیاده روی بپردازند و در هوای آزاد بازی کنند.

علاوه بر آن اگر زوج های جوان قصد دارند تا شهر زیبای تبریز را برای ماه عسل خود انتخاب کنند، پیشنهاد ما برای اقامت آن ها هتل ائل گلی تبریز است. دلیل آن هم قرارگیری این هتل در منطقه خوش آب و هوا و دسترسی نزدیک هتل ایل گلی به جاذبه های گردشگری شهر تبریز است.

هتل ائل گلی تبریز با وجود تنوع اتاق های خود برای سفرهای کاری شما مناسب ترین انتخاب خواهد بود. دسترسی سریع و آسان این هتل به اکثر نقاط تبریز و آب و هوای بی نظیر این منطقه حال و هوای شما را دگرگون می کند.

این هتل همانند دیگر هتل های ستاره از معلولین و سالمندان عزیز غافل نشده است و خدمات ویژه ای برای معلولین اختصاص داده است. از این رو به طور قطعی می توانیم اقامت در هتل پارس ائل گلی تبریز را برای تمامی افراد جامعه مناسب بدانیم.

لابی هتل پارس ایل گلی تبریز و امکانات آن

با ورود به لابی هتل ائل گلی تبریز اولین چیزی که می بینید رسپشن هتل و بخش نشیمن است. شما می توانید تا زمان دریافت کلید اتاق در لابی این هتل استراحت کنید و از فضای اطراف آن لذت ببرید. در سمت راست و چپ شما فروشگاه، رستوران ها، فضای سبز لابی و مجموعه های ورزشی و آبی این هتل قرار دارند.

جالب است بدانید که در لابی هتل پارس ائل گلی تبریز مکانی خاص نیز برای سیگار کشیدن تعبیه شده است.

پارکینگ هتل ایل گلی تبریز

هتل پارس ایل گلی دارای پارکینگی با ظرفیت 130 دستگاه خودرو می باشد که در بیرون هتل و فضای باز قرار گرفته است. از این رو اگر با ماشین شخصی به تبریز سفر می کنید نگرانی ای بابت خودرو خود نخواهید داشت.

مرکز خرید هتل پارس ائل گلی

ساختمان هتل پارس ائل گلی تبریز مرکز خریدی را برای رفاه حال مسافران ایجاد کرده است که با گشت و گذار درون آن می توانید سوغاتی های مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید. این مرکز خرید در طبقه همکف و لابی این هتل قرار گرفته است.

معرفی کافی شاپ و رستوران های هتل ائل گلی تبریز

ساختمان هتل پارس ایل گلی تبریز دارای چندین رستوران و کافی شاپ های با کیفیت می باشد. بدون شک رستوران گردان، رستوران یاقوت، رستوران زمرد، رستوران الماس و کافی شاپ این مجموعه با منوی متنوع خود به خویی از پس سلایق شما برمی آیند.

از غذاهای سنتی و ایرانی گرفته تا غذاهای دریایی و فست فود در منوی غذایی این رستوران ها وجود دارند. شک نکنید که طعم لذیذ غذای رستوران های هتل پارس ایل گلی تبریز از خاطرتان بیرون نمی رود.

رستوران گردان هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران گردان (رستوران 360 درجه) هتل ائل گلی تبریز در بام این هتل واقع شده است که چشم انداز فوق العاده از شهر تبریز و مجموعه ایل گلی را در اختیار شما قرار می دهد. بدون شک تجربه صرف غذا آن هم در بلندای آسمان هرکسی را به وجد می آورد.

رستوران گردان هتل ائل گلی ظرفیتی بالغ بر 150 نفر دارد و منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

رستوران یاقوت

رستوران یاقوت در طبقه همکف هتل پارس ائل گلی قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. ظرفیت این رستوران 120 نفر می باشد. کباب کوبیده و ماهی قزل آلا از محبوب ترین غذاهای این رستوران محسوب می شوند.

رستوران زمرد

رستوران زمرد از دیگر رستوران هتل پارس ایل گلی محسوب می شود که در طبقه همکف و با ظرفیتی بالغ بر 350 نفر آماده خدمت رسانی به میهمانان است. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی، دریایی و فست فود از محبوبیت زیادی برخوردار است.

رستوران الماس

سومین رستوران محبوب هتل ائل گلی تبریز که در طبقه همکف واقع شده است، رستوران الماس می باشد. این رستوران نیز انواع غذاهای معروف ایرانی را سرو می کند و قابلیت پذیرایی از 70 نفر را دارد.

کافی شاپ هتل پارس ائل گلی تبریز

بدون شک یکی از بهترین مکان ها برای استراحت عصرگاهی و صرف میان وعده های خوشمزه در شهر تبریز کافی شاپ این هتل است. در این کافی شاپ می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فست فود، انواع کیک و شیرینی، بستنی و ... را میل کنید. با مهمان کردن خودتان به یک نوشیدنی پر انرژی ه تفریحات خود برسید!

مجموعه های ورزشی و آبی هتل ائل گلی تبریز

هتل 5 ستاره ائل گلی تبریز مجموعه کامل و مجهزی از وسایل ورزشی و بدن سازی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. یکی از پرطرفدارترین سالن های این هتل سالن بیلیارد و تنیس این مجموعه می باشد.

همچنین، مجموعه آبی هتل پارس ایل گلی تبریز شامل استخر، سونا خشک و بخار، حوضچه آب سرد و اتاق ماساژ می شود. شما می توانید در زمان اقامت بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از استخر این هتل بهره مند شوید.

معرفی سالن های چند منظوره هتل پارس ایل گلی تبریز

هتل 5 ستاره پارس ائل گلی تبریز دارای سالن همایش و کنفرانس می باشد. از این رو اگر برای سفرهای کاری و برگزاری مراسمات و جلسات خود به دنبال هتلی مناسب در شهر تبریز می گردید، هتل ائل گلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

دو سالن VIP هتل ائل گلی برای برگزاری جلسات و نشست های خبری و پزشکی بسیار مناسب هستند.

از دیگر سالن های این هتل می توان به آمفی تئاتر آن که در طبقه همکف واقع شده است اشاره کرد. این سالن مجهز ظرفیتی بالغ بر 200 نفر دارد.

همچنین، سالن ضیافت هتل پارس ائل گلی قابلیت پذیرایی از مهمانی ها و عروسی های مجلل می باشد. ظرفیت سالن ضیافت بالغ بر 500 نفر می باشد.

راهنمای رزرو هتل پارس ایل گلی تبریز با هتل یار

اگر قصد تجربه اقامتی به دور از هیاهو شهر و در منطقه خوش آب و هوا را دارید، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز می باشد. شما می توانید از طریق رزرواسیون هتل یار نسبت به مقایسه و بررسی دقیق هتل پارس ائل گلی با دیگر هتل های شهر تبریز اقدام کنید.

با کلیک بر روی صفحه هتل پارس ائل گلی تبریز یا دیگر هتل های ایران امکان مشاهده دقیق تصاویر هتل، امکانات، موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، نقد و بررسی تخصصی هتل، نظر مسافران، قیمت هتل و ... برای شما به نمایش در می آید.

پس از آن با انتخاب نهایی اتاق مد نظر شما و کلیک بر روی رزرو، لازم است تا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در آخر با پرداخت هزینه نهایی مراحل رزرو هتل پارس ایل گلی به پایان می رسد.

قیمت هتل پارس ائل گلی

هتل یار به عنوان رتبه یک رزرواسیون های ایران همواره ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف را برای رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز و دیگر هتل های ایران تضمین می کند. از تسهیلات ویژه رزرو هتل با هتل یار کسب امتیاز است.

با مجموع این امتیازها در پنل کاربری می توانید از رزرو رایگان هتل های ایران به دلخواه بهره مند شوید.

در پایان....

شهر تبریز پر از زیبایی ها و دیدنی های جذابی است که ائل گلی همانند نگینی در وسط آن ها می درخشد. به همین خاطر است که هتل پارس ائل گلی تبریز با وجود قرارگیری در نزدیکی ایل گلی از محبوبیت زیادی نزد مسافران برخوردار شده است. سوی هتل یار را بررسی کند.

علاوه بر آن عمده جاذبه های گردشگری محبوب شهر تاریخی تبریز مانند سورتمه، باغ وحش، پارک آبی، پارک و عمارت ائل گلی و .... در نزدیک ترین فاصله به هتل پارس ائل گلی قرار دارند. به همین خاطر است که اکثر مسافران رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز را برای اقامت در این شهر پیشنهاد می کنند.

نظر شما در مورد انتخاب و رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز چیست؟

نمایش بیشتر

قلم مسافران هتل پارس ائل گلی تبریز

نقد و بررسی هتل پارس ائل گلی تبریز به قلم رضا نوشته شده در سی و یکم شهریور 1394
مشخصات کلی (ابعاد، امکانات، جغرافیایی)

عملیات اجرایی هتل پارس ائل گلی تبریز اوایل سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۸۰۰۰ متر مربع آغاز شد. پس از یک دوره شش ساله در شهریور ۱۳۸۰ ساختمان آن به پایان رسید و در ۲۹ اسفند ۱۳۸۰ کار خود را جهت پذیرش مسافر آغاز کرد. برج اصلی این هتل با ۱۷ طبقه و رستوران گردان می‌باشد. تعداد اتاق های این هتل ۱۸۰ است که تعداد اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت آن به ترتیب ۰،۲۰ ۱۴ و ۲۰ است.

ویژگی هتل پارس ائل گلی تبریز

 به جرات می توان گفت قرار گرفتن این هتل در موقعیتی فوق العاده از نظر فیزیکی، آب و هوایی و منظره های اطراف، آن را در جایگاهی ممتاز قرار داده است.

اطراف هتل (تفریح و سرگرمی ، رستورانها ، مناطق دیدنی)

 در نزدیکی هتل یکی از جاذبه های گردشگری بسیاز زیبای ایران یعنی مجموعی ائل گلی تبریز قرار گرفته است. رستوران و کافی شاپ و غذا خوری های اطراف ائل گلی از جمله مکان های به یادماندنی برای بازدیدکنندگان است.

هتل پارس ائل گلی تبریز را به چه کسانی پیشنهاد می کنید

 این هتل به ویژه برای زوج های جوان بسیار به یاد ماندنی خواهد بود و فضاهای اطراف هتل برای قدم زدن های عاشقانه بسیار دلنشین خواهد بود.

چه زمانی به این هتل سفر کنیم

 همه فصل های تبریز زیباست و پاییز آن زیبا تر از هر زمان.

تناسب قیمت با کیفیت و امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز

 نسبتا مناسب است به ویژه در زمان های ارایه تخفیف. البته باید در نظر داشت که قیمت اتاق های سوییت بالا ست.

چگونه حداقل قیمت را پرداخت نماییم

 تنها نکته ای که در پایان شایان ذکر است برخورد های نسبتا اداری و گاه خشک برخی کارکنان است که با ارایه آموزش اصول اولیه هتل داری و مهمان پذیری قابل اصلاح است.

سایر موارد

 با استفاده از تخفیف های سایت های هتل یابی نظیر هتل یار می توان در اوقاتی از سال از قیمت های پایین تر بهره جست.

سوالات متداول شما در مورد رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز

مزیت های رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز با هتل یار چیست؟

رزرواسیون هتل یار برای رزرو این هتل ارزان ترین قیمت و بالاترین میزان تخفیف را ارائه می دهد. علاوه بر آن در هتل یار لیست کامل اتاق ها، سوئیت ها و اطلاعات کامل هتل پارس ائل گلی تبریز برای رزرو موجود می باشد. شما می توانید به راحتی و با مراجعه به صفحه رسمی هتل ایل گلی تبریز نظرات مسافران پیشین، موقعیت هتل روی نقشه، فاصله هتل تا مهم ترین نقاط تبریز، نقد و بررسی تخصصی، قیمت و میزان تخفیف آن را مشاهده کنید.

آیا هتل یار برای کنسلی رزرو این هتل، مبلغی به نفع خود کسر می کند؟

خیر. هتل یار از معدود سامانه های رزرو هتل در ایران است که در صورت کنسلی رزرو هتل از سوی شما هیچ مبلغی را به نفع خود کسر نمی کند. علاوه بر آن در صورت تقاضای شما برای تغییر تاریخ رزرو هتل ائل گلی یا دیگر هتل های ایران، هتل یار بدون دریافت هیچ هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهد.

آیا هتل یار ارزان ترین قیمت رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز را تضمین می کند؟

بله. هتل یار با ارائه تخفیف های ویژه و فصلی در طول سال برای هتل ائل گلی و دیگر هتل های ایران ارزان ترین قیمت رزرو هتل را برای شما تضمین می کند. با مراجعه به این صفحه لیست قیمت رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل پارس ائل گلی با تخفیف برای شما به نمایش در می آید.

مهم ترین امکانات هتل ائل گلی تبریز چیست؟

هتل پارس ائل گلی تبریز به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد دارای امکانات لوکس و متنوعی می باشد. برخی از امکانات این هتل شامل: میز بیلیارد و تنیس، مجموعه ورزشی و آبی، پارکینگ، سالن های چند منظوره، رستوران، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین و ... می باشد.

آیا هتل پارس ائل گلی تبریز برای سفرهای کاری مناسب است؟

بله. هتل پارس ایل گلی با وجود داشتن چندین سالن مخصوص VIP، آمفی تئاتر و .. که مجهز به امکانات لازم برای جلسات و همایش است؛ بهترین انتخاب رزرو هتل در شهر تبریز برای سفرهای کاری محسوب می شود.

آیا امکان مقایسه هتل پارس ائل گلی با دیگر هتل های تبریز وجود دارد؟

بله. یکی از مهم ترین ویژگی های رزرو هتل با هتل یار امکان مقایسه بهترین هتل های ایران با یکدیگر است. شما می توانید به راحتی هتل پارس ائل گلی را با دیگر هتل های برتر تبریز از لحاظ قیمت، امکانات، میزان تخفیف و ... مقایسه کرده و هتل مد نظرتان را رزرو کنید.

آیا هتل یار برای رزرو این هتل تخفیف خاصی ارائه می دهد؟

بله. هتل یار به عنوان رتبه یک رزرواسیون هتل های ایران، بالاترین میزان تخفیف و ارزان ترین درصد تخفیف را ارائه می دهد. همچنین، با رزرو هتل پارس ائل گلی از هتل یار امتیاز کسب می کنید. با مجموع این امتیازها در پنل کاربری خود می توانید از رزرو رایگان هر یک از هتل های ایران بهره مند شوید.

امکان دسترسی و فاصله هتل ائل گلی تبریز تا مهم ترین نقاط تبریز چگونه است؟

از مهم ترین ویژگی های این هتل 5 ستاره قرارگیری آن در محیطی آرام و به دور از هیاهو و شلوغی شهر است. همچنین هتل ایل گلی تبریز فاصله نزدیکی با اکثر جاذبه های گردشگری و نقاط مهم این شهر دارد. برای مثال فاصله هتل پارس ائل گلی تا بازار تبریز کمتر از 23 دقیقه می باشد. برای مشاهده فاصله هتل ائل گلی تا دیگر نقاط مهم تبریز به همین صفحه مراجعه فرمایید.