مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل پارس شیراز و هتل زندیه شیراز
text off
text off
نام هتل

هتل پارس شیراز

(چهار ستاره)

هتل زندیه شیراز

(پنج ستاره)
آدرس

شیراز - خیابان زند

شیراز - خیابان هجرت - پشت ارگ کریمخان

فاصله تا فرودگاه

30 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت تاشو ارائه می گردد.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
قوانین کنسلی:
ایام غیر پیک :
اعلام کنسلی 48 ساعت قبل از ورود مهمان بدون جریمه می باشد .
ایام پیک :
اعلام کنسلی از زمان صدور واچر تا روز ورود مهمان سوخت کامل می باشد .

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و بین 2 تا 11 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نامه اماکن امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی از 45 تا 15 روز قبل از ورود مهمان 15 % هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد .
اعلام کنسلی از 15 روز تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد .
اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از ورود مهمان هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد .

دلیل انتخاب

هتل پنج ستاره پارس یکی از لوکس ترین هتل های جنوب کشور در قلب شهر شیراز، پایتخت کوروش کبیر قرار گرفته است. این هتل در سال 1381 در خیابان کریمخان زند بهره برداری شده است. هتل دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان و مقبره حافظ دارد. این هتل دارای دو برج 13 طبقه با 188 باب اتاق مدرن، 27 سوئیت مجلل و 2 دستگاه آپارتمان به همراه تمامی امکانات و سرویس های رفاهی می باشد. خدمات هتل شامل مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین با منظره ای بینظیر از شهر شیراز در طبقه 13 هتل، رستوران گل سرخ با سرو غذاهای متنوع سنتی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده و محیطی دیدنی، رستوران آفریقایی آکاسیا اولین رستوران آفریقایی در ایران با دکوراسیون خاص و منحصربفرد با سرو غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ پامچال 24 ساعته، تریای آبشار 24 ساعته، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس، سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی های خصوصی، فروشگاه در لابی هتل و پرسنل کارآزموده و مجرب می باشد. هتل پارس شیراز با ارائه خدماتی شایسته و بینظیر همواره میهمانان خود را با لبخند رضایت بدرقه می کند.

هتل لوکس پنج ستاره زندیه شیراز با معماری اصیل و سنتی ایرانی در سال 1394 در یکی از بهترین مناطق شیراز بهره برداری شده است. هتل دارای 3 طبقه و 75 باب واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی میهمانان می باشد. این هتل تا جاذبه های تاریخی، فرهنگی شهر نظیر مجموعه کریمخان زند و موزه پارس فاصله چندانی ندارد. حمام سنتی ایرانی با معماری چشمگیر از خاص ترین خدماتی است که میهمانان عزیز این هتل می توانند از آن بهره مند شود. مجموعه ورزشی هتل با ارائه امکاناتی نظیر بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ویتامین سرا برای میهمانان این هتل لحظات شاد و سلامتی را فراهم می کند. رستوران سنتی، ایرانی و فرنگی متنوع، بازارچه سنتی، غرفه های تجاری، کافی شاپ، سالن همایش، سالن چند منظور با مدرنترین تکنولوژی روز، آژانس مسافرتی، گالری صنایع دستی، از دیگر امکانات این هتل می باشند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
81%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
80%
موقعیت مکانی هتل
81%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
69%
توصیه به دیگران
78%
برخورد کارکنان
92%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
91%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
90%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
85%
توصیه به دیگران
87%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو