مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل اسپیناس آستارا و هتل پارلا آستارا
text off
text off
نام هتل

هتل اسپیناس آستارا

(چهار ستاره)

هتل پارلا آستارا

(چهار ستاره)
آدرس

آستارا - 5 کیلومتری ورودی آستارا

کیلومتر 35 جاده آستارا به سمت اردبیل - گردنه حیران - اول روستای حیران - نبش خیابان کوهپایه

فاصله تا فرودگاه

75 کیلومتر

30 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای 3 سال بصورت کامل محاسبه میشود.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، بین2تا12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
سرویس اضافی بصورت کاناپه می باشد .
اینترنت و پارکینگ رایگان است .
اعلام کنسلی تا یک هفته قبل از ورود مهمان بدون جریمه کنسل می باشد .
اعلام کنسلی 72 ساعت قبل از ورود مهمان 30 % اقامت یک شب سوخت می باشد .
اعلام کنسلی 24 ساعت قبل از وزود مهمان 60 % اقامت یک شب سوخت می باشد .
اعلام کنسلی روز ورود هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد .

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا، هتلی مجلل در جوار دریاچه طبیعی استیل در 5 کیلومتری آستارا در محیطی فوق العاده آرام و سرسبز کوهستانی روبروی کوه های اسپیناس می باشد. این هتل با طرح و نمای تخت جمشید در 4 طبقه باآسانسور 116 باب اتاق و سوئیت با منظره دل انگیز از دریاچه استیل و کوه های اسپیناس با مدرنترین امکانات و تجهیزات در سال 1378 افتتاح شده است و در سال 1392 بازسازی شده است. منطقه ای که هتل در آن قرار دارد دارای کمترین میزان رطوبت هوا در میان شهرهای ساحلی شمال کشور است. یکی از بهترین امتیازات این هتل موسیقی روح نواز طبیعت است. این هتل با امکاناتی نظیر ، سونا، جکوزی، لابی باشکوه و مجلل همراه با موسیقی زنده،در اعیادهای محلی و ایرانی، کافی شاپ، فست فود، خشکشویی، صبحانه و بوفه بینظیر همراه با نان تازه و سرشیر محلی، قایقرانی، زمین تنیس، فوتبال و بدمینتون، گیم نت، سالن بیلیارد، پارکینگ اختصاصی،تاکسی سرویس و صندوق امانات، کتابفروشی، تالارهایی با ظرفیت بالا و کادری مجرب و آزموده در عرصه هتلداری، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خود می باشد.دسترسی راحت و آسان به جاذبه های دیدنی نظیر آب گرم کوته کومه، آبشار لوندویل، بازار مرزی آستارا، گردنه حیران و نزدیکی به شهر اردبیل وفاصله 2ساعت با آب گرم سرعین از دیگر مزیت های این هتل میباشد.

هتل چهارستاره پارلا فروردین ماه سال 1394 در همسایگی خزر در 20 کیلومتری آستارا در گردنه حیران با نمایی کوهستانی افتتاح شد. این هتل با 5 طبقه متشکل از 23 باب اتاق و سوئیت می باشد. از امکانات این هتل می توان رستوران زنجیره ای خاقان، کافی شاپ 24 ساعته، چایخانه سنتی با ظرفیت 80 نفر، آسانسور شیشه با چشم اندازی بینظیر، زمین بازی کودکان، اینترنت، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد. با اقامت در این هتل میهمانان تجربه ای بینظیر از اقامت در طبیعتی بکر، زیبا و سرسبز خواهند داشت.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
83%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
80%
موقعیت مکانی هتل
90%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
72%
توصیه به دیگران
83%
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
76%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
76%
توصیه به دیگران
86%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو