مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل استقلال تهران و هتل رکسان (نووتل سابق) تهران
text off
text off
نام هتل

هتل استقلال تهران

(پنج ستاره)

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

(پنج ستاره)
آدرس

تهران - خیابان ولیعصر - تقاطع بزرگراه شهید چمران

کیلومتر30 اتوبان خلیج فارس(تهران - قم) - ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) - روبروی ترمینال مسافربری شماره 1

فاصله تا فرودگاه

30 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
کلوپ ورزرشی تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد
استفاده از استخر هتل برای افراد بالای 12 سال مجاز می باشد.
کلیه مهمانان خارجی با پاسپورت دارای اعتبار و ویزای ورود به کشور پذیرش میگردند.
پذیرش زوج با شناسنامه و یا صیغه نامه معتبر با مهر برجسته صورت می پذیرد و همراه داشتن شناسنامه زوجه جهت صیغه نامه الزامی است.

قوانین کنسلی :
در صورت اعلام کنسلی، از 19 تا 15 روز تا تاریخ ورود به هتل، 10% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 14 تا 11 روز تا تاریخ ورود به هتل، 15% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 10 تا 6 روز تا تاریخ ورود به هتل، 25% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 5 تا 3 روز تا تاریخ ورود به هتل، 50% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، 2روز قبل از تاریخ ورود به هتل، 80% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، در روز ورود،، هزینه شب اول سوخت خواهد گردید.

** نرخ اتاقهای ساعتی بدون صبحانه است. در صورت درخواست اتاق ساعتی به همراه صبحانه هزینه 400 هزار تومان به ازای یک نفر، اضافه می شود. **هزینه اقامت برای کودکان زیر 8 سال رایگان می باشد.
اتاقها و سوئیت های این هتل ظرفیت سرویس اضافه ندارد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می باشد.
در طول مدت اقامت، هزینه پارکینگ (در صورت داشتن ظرفیت) رایگان می باشد.
قوانین کنسلی :
- اعلام کنسلی تا 10 روز قبل ازتاریخ ورود ، بدون جریمه میباشد.
-اعلام کنسلی از 9 تا 6 روز قبل از تاریخ ورود، شامل جریمه 25 درصد شب اول اقامت میباشد.
-اعلام کنسلی از 5 تا 1 روز قبل از تاریخ ورود، شامل جریمه 50 درصد شب اول اقامت میباشد.
-اعلام کنسلی در کمتر از 24 ساعت قبل از تاریخ ورود، شامل جریمه یک شب سوخت میباشد.

دلیل انتخاب

هتل 5 ستاره پارسیان استقلال، یا هتل رویال هیلتون سابق، با دو برج شرقی (بازسازی شده) و غربی (ساختمان قدیمی) خود، نه تنها بزرگ ترین هتل بین المللی تهران است؛ بلکه به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مناسب خود، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تهران است. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل استقلال، در شمال تهران (بزرگراه چمران) قرار دارد. نزدیکی و اشراف هتل استقلال به مجموعه تلکه کابین توچال تهران، مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران، کوه های شمال تهران و مراکز خرید از یکسو، و از سوی دیگر نزدیکی آن به خیابان زیبای ولیعصر، سالن اجلاس سران، نمایشگاه های بین المللی، صدا و سیما و... هتل استقلال را تبدیل به انتخابی ویژه برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری کرده است. وجود اتاق های لوکس با چشم اندازهای شهری یا طبیعت تهران، انواع رستوران ها، چایخانه سنتی، سالن های پذیرایی و همایش متعدد، مجموعه های ورزشی آبی، زمین تنیس، امکاناتی نظیر بانک و صرافی، مراکز خرید جذاب، گالری های هنری و... در کنار کادری مجرب و حرفه ای، هتل استقلال را به هتلی شایسته برای رزرو، اقامت و یا برگزاری مراسم های شما در شهر تهران تبدیل کرده است. سوئیت های بزرگ برج غربی هتل با 2 اتاق خواب جداگانه دارای چشم اندازی بدیع از شهر تهران و همچنین سوئیت های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران درطبقات فوقانی دلیل دیگری برای منحصربفرد بودن هتل پارسیان استقلال است. خاطرنشان می سازد تمام 42 باب سوئیت های کوچک این هتل به مدرن ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی ،مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی تجهیز شده است.

هتل پنج ستاره رکسان تهران یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور می باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار هم، رمیس چهار ستاره و رکسان پنج ستاره می باشد که هر دو نخستین هتل ها از مجموعه گروه هتلهای اکور فرانسه می باشند. گروه هتل های اکور فرانسه در حال حاضر 3800 هتل در 94 کشور جهان دارند و یکی از بزرگترین هتلداران دنیا می باشند. هتل رکسان ، هتلی بسیار مناسب برای مسافرانی می باشد که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر، فضایی بسیار آرامش بخش را برای میهمانان این هتل به وجود آورده است. رکسان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر 300 باب واحدهای اقامتی متنوع، 4 اتاق ویژه معلولین، رستوران و کافی شاپ های بین المللی و ایرانی، پارکینگ رایگان، چندین سالن همایش، مرکز سلامت، استخر و برخورد محترمانه کارکنان تحصیلکرده و مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
79%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
79%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
79%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
70%
توصیه به دیگران
76%
برخورد کارکنان
83%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
86%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
85%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
82%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو