مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل پارسیان کرمانشاه و هتل لاله بیستون کرمانشاه
text off
text off
نام هتل

هتل پارسیان کرمانشاه

(پنج ستاره)

هتل لاله بیستون کرمانشاه

(پنج ستاره)
آدرس

کرمانشاه - بلوار شهید کشوری - جنب پل ولایت

کرمانشاه - بیستون - سایت جهانی بیستون (کاروانسرای شاه عباسی) .

فاصله تا فرودگاه

5 دقیقه با ماشین

30 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

احتراما ضمن‌ آرزوی اقامتی خوش در هتل پارسیان کرمانشاه به اطلاع میرساند پارکینگ طبقاتی مسقف هتل واقع در ضلع شمالی مجموعه فاقد دسترسی آسانسور به لابی هتل بوده و ورود آن از طریق پله می باشد.
لذا مستدعی است جهت سهولت در تردد ، ابتدا چمدان و لوازم مربوطه را درورودی اصلی لابی و با همکاری پرسنل بخش راهنمای میهمان از ماشین تخلیه نموده تا پس از فرآیند پذیرش و دریافت کارت مجوز ورود و خروج پارکینگ ماشین در پارکینگ طبقاتی پارک شود.

*میهمانان گرامی*
احتراما ضمن‌ آرزوی اقامتی خوش در *هتل پارسیان کرمانشاه* به اطلاع می رساند پارکینگ طبقاتی مسقف هتل واقع در ضلع شمالی مجموعه *فاقد دسترسی آسانسور* به لابی هتل بوده و ورود آن از طریق *پله* می باشد.
لذا مستدعی است جهت *سهولت در تردد* ، ابتدا چمدان و لوازم مربوطه را در ورودی اصلی لابی و با همکاری پرسنل بخش راهنمای میهمان از ماشین تخلیه نموده تا پس از فرآیند پذیرش و دریافت *کارت مجوز ورود و خروج پارکینگ* ؛ ماشین در پارکینگ طبقاتی پارک شود.
جهت اطلاعات بیشتر ؛ پرسنل بخش پذیرش هتل بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما بزرگواران در خصوص خدمات هتل می باشند.هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
سرویس اضافه بصورت کف خواب ارائه می گردد.
پذیرش صیغه نامه و خانم تنها با ارائه مدارک معتبر امکان پذیر می باشد.
قوانین کنسلی :
-کمتر از 48 ساعت مانده به ورود 70% جریمه
-2 الی 5 روز مانده به ورود 50% جریمه
-6 الی 10 روز مانده به ورود 30% جریمه
-11 الی 20 روز مانده به ورود 20% جریمه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت و کاناپه ارائه می گردد.
هتل در 25 کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده و حدودا 25 دقیقه تا شهر کرمانشاه فاصله دارد.
پارکینگ در واقع محوطه جلوی خود هتل می باشد. پارکینگ(با فضای محدود در روزهای شلوغ) .

دلیل انتخاب

هتل زیبای پنج ستاره پارسیان کرمانشاه یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های غرب ایران به شمار می رود. این هتل یکی از 22 زیر مجموعه هتل های پارسیان می باشد که از اسفند ماه سال 1389 در مرکز تجاری و اداری شهر کرمانشاه در منطقه ای خوش آب و هوا افتتاح شده است. دسترسی به مراکز شهر، فاصله نزدیک به فرودگاه، نزدیکی به بازار، استانداری، جاذبه های تاریخی و دیدنی نظیر طاق بستان، پارک کوهستان، سراب نیلوفر و بیستون از امتیازات این هتل محسوب می شوند. هتل با 9 طبقه مشتمل بر 100 فضای اقامتی متنوع با تجهیزات پیشرفته می باشد. هتل با مدرنترین امکانات شامل: سالن صبحانه خوری، رستوران چشم انداز با نمای زیبایی از شهر با ظرفیت 250 نفر، کافی شاپ یاسمن، رستوران تیروژ، رستوران طاق بستان با ظرفیت 150 نفر، رستوران وی آی پی، روم سرویس، سالن پذیرایی با ظرفیت 400 نفر، سالن همایش با ظرفیت 150 نفر، اینترنت پر سرعت، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 180 نفر، استخر برای آقایان و بانوان همراه با کافی شاپ، سونا بخار، خشک و جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی مخصوص آقایان و بانوان، سالن بیلیارد، بازارچه، خشکشویی، تاکسی سرویس 24 ساعته، پله اضطراری، آسانسور اضطراری، پارکینگ و خدمات ویژه معلولین آماده میزبانی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز خود می باشد.

هتل کاروانسرایی پنج ستاره لاله بیستون در شرق کرمانشاه بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان، در دامنه ی کوه بیستون، مقابل اثر تاریخی فرهاد تراش در دل هشتمین اثر جهانی ایران زمین، بیستون به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه ای کوهستانی قرار گرفته است. این هتل دارای 20 فضای اقامتی استاندارد با ظرفیت پذیرش 100 میهمان با طراحی سنتی و معماری اصیل ایرانی عصر صفوی با چشم انداز دیدنی از کوه بیستون می باشد. با اقامت در این هتل میهمانان می توانند از زیبایی های کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان لذت ببرند. این هتل با ارائه تسهیلاتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لم کده، رستوران تابستانی، سالن همایش، اجرای موسیقی زنده در هتل و فروشگاه های مختلف امکان حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن به ارمغان آورده است. مجاورت با طبیعت کوهستانی و قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون از ویژگی های اصلی هتل بین المللی لاله بیستون می باشد که گردشگران و توریست های زیادی را جذب خود کرده است.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
89%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
81%
توصیه به دیگران
88%
برخورد کارکنان
85%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
79%
موقعیت مکانی هتل
89%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو