مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل پارس ائل گلی تبریز و هتل لاله پارک تبریز
text off
text off
نام هتل

هتل پارس ائل گلی تبریز

(پنج ستاره)

هتل لاله پارک تبریز

(پنج ستاره)
آدرس

استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز

تبریز - اتوبان پاسداران - میدان شهید فهمیده

فاصله تا فرودگاه

20 کیلومتر

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

* کنسلی این هتل طبق قوانین هتل های پارس می باشد
* کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان محاسبه می شود.
*سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
*پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
* پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان و برای افراد 2 الی 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه میگردد .

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
به همراه داشتن عقد نامه رسمی (و محرمیت مسافرین)برای رزرو این هتل الزامی می باشد .
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

دلیل انتخاب

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. دیگر امکانات هتل شامل سالن کنفرانس ، اینترنت در لابی ، خشک شویی ، فروشگاه ، کارکنان چند زبانه ، تالار های چند منظوره ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سیستم ویدئو مرکزی ، سالن بیلیارد ، آسانسور ، گیم نت ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، سالن ورزشی ، رستوران ، لابی ، کافی شاپ ، بانک ، خود پرداز می شود.

هتل پنج ستاره "لاله پارک" بزرگترین و لوکس ترین هتل پنج ستاره شمال غرب کشور، در منطقه خوش آب وهوای رشدیه تبریز و در همسایگی"کوه عینالی" واقع شده است و این همجواری چشم اندازی جذّاب، زیبا و منحصربه فرد را برای مهمانان فراهم آورده است. این هتل که در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است با داشتن ۲۲۰ اتاق و سوئیت شامل ۱۵۳ واحد اتاق دلوکس، 4۰ اتاق کانکت، ۱6سوئیت اکسکیوتیو، ۱۰ سوئیت جونیور و یک سوئیت رویال در ۱7 طبقه، مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده و با دسترسی مناسبی که به فرودگاه بین المللی تبریز دارد اقامتی دلنشین و آرامبخش برای مهمانان فراهم میکند. برای میهمانان این هتل مجلّل، در کنار برخورداری از صبحانه بوفه متنوّع، فضای نشاط آور و آرامبخش استخر سرپوشیده، سونای خشک، بخار،جکوزی و حمام ترک اصیل، باشگاه بدنسازی مجهز و اینترنت "وایفای" پرسرعت به شکل رایگان در دسترس قرار دارد. در کنار طراحی بسیار زیبا و دل انگیز رستوران، کافی شاپ و کافه تراس هتل "لاله پارک" برخورداری از 7 سالن کنفرانس با قابلیت چیدمان متفاوت و تالار مجلل و منحصر بفرد "لاله"، این هتل را به بهترین انتخاب برای برگزاری، کنسرت، همایش و مراسم باشکوه، دورهمیهای خانوادگی و ... در شهر تبریز تبدیل کرده است. امکان ورود مستقیم از لابی به مجتمع رفاهی-تفریحی مدرن "لاله پارک" که در همسایگی هتل قرار دارد و مجموعهای از بهترین برندهای ایرانی و بین المللی، شهربازی سرپوشیده ویژه کودک و پردیس سینمایی با بروزترین تجهیزات صوتی و تصویری را برای مخاطبان گرد هم آورده است، خاطره های ناب از اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی برای همه اعضای خانواده در جریان اقامت در هتل "لاله پارک" را به یادگار میگذارد..

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
85%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
85%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
74%
توصیه به دیگران
82%
برخورد کارکنان
90%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
88%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
81%
توصیه به دیگران
88%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو