مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل سی نور مشهد و هتل پارسیس مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل سی نور مشهد

(پنج ستاره)

هتل پارسیس مشهد

(پنج ستاره)
آدرس

مشهد -انتهای بازار رضا- نبش دانش شرقی

مشهد-بلوار شهید شوشتری(شارستان)بلوار امیرالمومنین

فاصله تا فرودگاه

25 دقیقه با ماشین

15 دقیقه دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم

15 دقيقه پياده

10 دقیقه دقيقه پياده

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

برای اتاق های تایپ C ترانسفر انجام نمیشود .کودکان زیر 3سال رایگان می باشد، 3تا6سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )اضافی نیم بها می باشد.
سرویس اضافی بصورت تخت یا کاناپه تخت خواب شو می باشد.
ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود . در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما ندارد .
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
سوئیت ها دارای سرویس ایرانی و فرنگی ، اتاق ها دارای سرویس فرنگی میباشند.
سرویس ایرانی در راهرو موجود میباشد.

**کودکان زیر 2سال رایگان و2تا6سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بها می باشد**
**سرویس اضافه بصورت کاناپه ی تخت شو می باشد*
*در ایام تعطیلات رسمی به دلیل بسته بودن راه های تردد ترانسفر انجام نمی شود*

دلیل انتخاب

هتل بزرگ پنج ستاره سی نور در فاصله ای 5 دقیقه ای (با ترانسفر) به حرم مطهر حضرت رضا قرار گفته است. این هتل با ایجاد محیطی صمیمی، حس آسایش و آرامش در خانه بودن را به میهمانان گرانقدر خود ارائه می دهد و این افتخار را دارد که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و دانش روز و با بهره گیری از کادری باتجربه در عرصه هتلداری و همچنین خدماتی شایسته و مطلوب اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان آورد. از مزیت های این هتل، دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی، راه آهن، ترمینال مسافربری، مراکز تجاری و بازار رضا می باشد. رستوران های لوکس در طبقات 16 و 17 هتل با چشم انداز زیبا از بارگاه امام رضا، رستوران سنتی، روف گاردن، کافی شاپ، روم سرویس، سونا، ماساژ، حمام های ترکی و مغربی، غار و حوضچه نمک، پینگ پنگ، سالن بدن سازی، فوتبال دستی، سرویس رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست فود، کافی نت، سالن بیلیارد و استخر سرپوشیده از جمله امکانات این هتل هستند.

پارسیس برگرفته از ایران قدیم به زبان یونانی و به معنای مرد پارسی می باشد. هتل پنج ستاره پارسیس در سال 1395 در منطقه ای بدور از ترافیک در بلوار امیرالمونین شهر مشهد بنا گردیده است. این هتل با 16 طبقه دارای 112 واحد فضای اقامتی با طراحی لوکس و مدرن می باشد. از امتیازات این هتل می توان به فاصله نزدیک به حرم مطهر و دسترسی آسان به مرکز شهر اشاره کرد. هتل پارسیس با استفاده از پرسنلی مجرب و با بهره گیری از امکانات پیشرفته ای چون سالن برگزاری همایش ها و مجالس با ظرفیت 200 نفر، رستوران و کافی شاپ با سرو غذاهای متنوع آماده پذیرایی از زائرین و مسافرین شهر مقدس مشهد می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
75%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
80%
توصیه به دیگران
83%
برخورد کارکنان
94%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
92%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
88%
موقعیت مکانی هتل
77%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
81%
توصیه به دیگران
89%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو