مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آپارتمان ارس تبریز و هتل سینا تبریز
text off
text off
نام هتل

هتل آپارتمان ارس تبریز

(دو ستاره)

هتل سینا تبریز

(دو ستاره)
آدرس

تبریز - تقاطع پاستور جدید و طالقانی

تبریز-خیابان امام خمینی-فلکه باغ گلستان

فاصله تا فرودگاه

10 دقیقه با ماشین کیلومتر

15 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هتل آسانسور دارد.
کودکان زیر 7 سال رایگان می باشد.

ازدواج های موقت که بومی هستند و مهر برجسته دفترخانه نداشته باشند پذیرش نخواهند شد.کودکان زیر 5 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) رایگان میباشد.
سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
ظرفیت پارکینگ محدود
برخی واحد ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و برخی دارای سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

دلیل انتخاب

هتـل آپارتمـان 2 ستاره ارس تقاطع خیابان طالقانی و پاستور جدید در مرکز شهر تبریز واقع شده است. این هتل آپارتمان در بهار سال 1392 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حضور مدیرکل محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری استان و هیئت محترم دولت افتتاح و آماده بهره برداری گردید و هم اکنون آماده پذیرش میهمانان گرامی می باشد.هتل ارس از 26 واحد هشت طبقه ای تشکیل شده و در فضایی بالغ بر دو هزار و 200 متر مربع زیربنا ساخته شده است.کلیه اتاقها دو خوابه با لوازم خانگی و رفاهی تجهیز و آماده شده اند.

هتل سینا تبریز هتلی 2 ستاره است که در سال 1369 ساخته شده است که به جهت ارائه بهتر خدمات در سال 1393 مورد بازسازی و بهسازی کامل قرار گرفت. آدرس این هتل تبریز در خیابان امام خمینی، میدان باغ گلستان واقع شده می باشد. این هتل که بیشتر شبیه به هتل های نوستالژیک می باشد، از جمله هتل های ارزان تبریز می باشد که برای گردشگرانی که قصد سفر با حداقل هزینه ممکن را دارند، گزینه ای مناسب می باشد. هتل سینا تبریز 3 طبقه ساختمانی دارد که 55 اتاق درون این طبقات جای گرفته اند. لابی هتل نیز دارای امکانات رفاهی خوبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دستگاه واکس کفش و ... می باشد. این عوامل راحتی و آسایش میهمانان در بدو ورود را به خوبی تامین خواهد کرد.هتل محبوب سینا تبریز همانطور که گفته شد 55 اتاق زیبا دارد که هرکدام چیدمانی منحصر به خود را دارند و به امکاناتی مطلوب مجهز هستند. اتاق های تمیز و مرتب این هتل نظر میهمانان مشکل پسند را جلب کرده است. قیمت اتاق های این هتل بر اساس ظرفیت آن ها در نظر گرفته شده اند و با توجه به تعداد نفرات شما ارائه می شوند. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل سینا در تبریز وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان راحتی، یخچال، روم سرویس، لوازم بهداشتی برای هر نفر مجزا و .... اشاره نمود. پنجره های این اتاق ها نیز به روی محوطه هتل و یا خیابان و کوچه باز می شوند که ویوی چندان خاصی ندارند.هتل دو ستاره سینا تبریز یک هتل دو ستاره است و نمی توان از نظر امکانات، انتظارات بالایی از آن داشت. چرا که بر اساس لِول و قیمتی که دریافت می کند، امکانات خود را در نظر گرفته و در اختیار مهمان مقیم در این هتل قرار می دهد. البته که مدیریت محترم و وظیفه شناس هتل همراه با پرسنل خوش برخوردف تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت و ارائه خدماتی با کیفیت می کنند. امکانات هتل سینا شهر تبریز شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، تاکسی سرویس، لابی مجهز، مینی بار با هزینه و ... می شوند. ضمن اینکه این هتل دارای پارکینگ اختصاصی می باشد که در صورت سفر با خودروی شخصی، می توانید با خیالی راحت در این هتل اقامت داشته باشید.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
70%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
71%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
38%
موقعیت مکانی هتل
57%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
49%
توصیه به دیگران
54%
برخورد کارکنان
73%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
77%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
56%
موقعیت مکانی هتل
73%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
69%
توصیه به دیگران
71%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو