مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل صدرا تنکابن و هتل آپارتمان درجه یک وستا تنکابن
text off
text off
نام هتل

هتل صدرا تنکابن

(دو ستاره)

هتل آپارتمان درجه یک وستا تنکابن

آدرس

مازندران - کریم آباد - ابتدای جاده رامسر - سمت دریا - کوچه گلناز

مازندران - تنکابن - ولی آباد - نعمت آباد - میدان امام -خیابان ولیعصر

فاصله تا فرودگاه

15 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال،درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان میباشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای 7 سال، بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.
قسمت سوئیت ها و آپارتمان های هتل فاقد آسانسور است .
سوییت سه تخته پشت به دریا میباشد.
صیغه نامه به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود.
پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر صورت میگیرد.
سوئیت ها فاقد اینترنت میباشند.
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اقامت کودک زیر 5 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 5 الی 9 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.نرخ مسافر خارجی به دلار محاسبه می شود.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره ساحلی صدرا در شهر ساحلی زیبا و توریستی تنکابن در سال 1385 بنا گردیده است.یک ساختمان 4طبقه ویک ساختمان 2طبقه دارد این هتل با 22 باب اتاق دو یا سه تخته، 18 واحد سوئیت دو، سه، چهار و شش تخته در فاصله 100 متری دریای خزر با ساحلی پوشیده از سنگ با چشم اندازهای زیبا از کوه، جنگل و دریا می باشد. فاصله کم تا دریای خزر، نزدیکی به مجتمع های تفریحی نظیر تله کابین نمک آبرود و رامسر و همچنین جنگل های زیبا و دیدنی دو هزار و سه هزار با مناظر بکر و چشم نواز به همراه هوای لطیف کوهستانی از امتیازات این هتل می باشد. هتل صدرا با ارائه امکاناتی نظیر لابی آرام مجهز به اینترنت پرسرعت وایرلس، کافی شاپ با منوی متنوع و به روز متناسب با ذائقه میهمانان، خشکشویی 24 ساعته، کافی نت، پارکینگ اختصاصی شبانه روزی همراه با کادری مجرب و کارآزموده سعی دارد تا برای میهمانان خود لحظاتی گرم و فراموش نشدنی را بر جای گذارد.

وستا هتل در سال ۹۷ فعالیت خود را به عنوان اولین و تنها ویلا هتل کشور در منطقه توریستی و خوش آب و هوای نعمت آباد واقع در ۱۰ کیلومتری شهر تنکابن آغاز نمود . مزایای این مجموعه شامل ویلاهای کاملاً مجزا با استخرهای خصوصی ۴ فصل (سه و چهار خوابه) داخل حیاط ویلا، استخر مرکزی حدود ۱۰۰۰ متر با فضای سبز کم نظیر، پارکینگ‌های درب ویلا، محوطه آرام و دلنشین، دسترسی آسان به جنگل‌های دوهزار و سه هزار ، مرداب نشتارود و پل چشمه کیله می‌باشد .

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
80%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
72%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
62%
موقعیت مکانی هتل
68%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
61%
توصیه به دیگران
66%
برخورد کارکنان
90%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
94%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
71%
موقعیت مکانی هتل
75%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
58%
توصیه به دیگران
85%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو