مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آریان نور و هتل باران نور
text off
text off
نام هتل

هتل آریان نور

(سه ستاره)

هتل باران نور

(سه ستاره)
آدرس

مازندران - نور - بلوار امام رضا - بعد از دانشگاه علوم دریایی

مازندران - نور - ایزدشهر - خیابان گلسار 9 - کوچه متل دریا هتل باران

فاصله تا فرودگاه

امکانات

تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد و صبحانه به صورت جداگانه محاسبه میشود.
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی تا قبل از 24 ساعت، از تاریخ ورود مشمول جریمه 30% یک شب به ازای هر واحد میباشد. اعلام کنسلی از 24ساعت قبل تا قبل از ساعت 14 روز ورود مشمول 1روز جریمه به ازای هر واحد میباشد ، و اعلام کنسلی از ساعت 14 روز ورود به بعد علاوه بر 1شب جریمه روز اول، 30% از شب دوم نیز به ازای هر واحد مشمول جریمه میشود. **در ایام پیک هتل هیچگونه کنسلی ندارد**
آوردن حیوانات خانگی داخل اتاق یا محوطه هتل مطلقا ممنوع می باشد.
همراه داشتن گاز پیک نیک یا هرنوع چراغ خوراک پزی و طبخ غذا در هتل ممنوع می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان تا 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و بین 2 الی 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها می باشد .
چشم انداز واحد های مجتمع یک طرف رو به ساحل دریا بوده و از طرفی دیگر رو به محوطه و شهر می باشد که جلوه ی بسیار زیبایی به آن داده است .
این هتل دارای آسانسور می باشد .
قوانین کنسلی:
قانون کنسلی این هتل در شرایط متفاوت متغیر می باشد.

دلیل انتخاب

مجموعه گردشگری هتل آریان نور از معدود هتل های ساحلی واقع در ساحل زیبای خزر در شهرستان نور می باشد که از یکسو در آغوش دریاست و از سوی دیگر فقط 5 دقیقه با پارک جنگلی نور فاصله دارد. این مجموعه شامل 40 واحد آپارتمان مبلۀ دوخوابه با ظرفیت4 نفر و سه خوابه دوبلکس با ظرفیت 6 نفر با سرو صبحانه و با قابلیت افزایش ظرفیت آپارتمان ها می باشد که فضایی ایده ال را برای خانواده ها فراهم می نماید و تمامی آپارتمان ها دارای دید دریا می باشند. در این مجموعه امکاناتی همچون ساحل ماسه ای ، کافه و رستوران ساحلی، شهربازی ، فست فود، سالن بیلیارد، کافی شاپ، تفریحات دریایی فصلی و صبحانه خوری موجود می باشد.از دیگر مزایای این مجموعه دسترسی ساده و نزدیک به مراکز خرید و نقاط دیدنی منطقه می باشد.

ایزد شهر یکی از زیبا ترین شهر های استان مازندران می باشد که در 7 کیلومتری شرق نور و 8 کیلومتری غرب محمود آباد واقع شده است . ایزد شهر به دلیل موقعیت طبیعی و خاص جغرافیایی که از شمال رو به دریا بوده و از جنوب مشرف به جنگل و کوه می باشد یکی از توریستی ترین مناطق مسافر پذیر شمال کشور می باشد به همین دلیل دارای تفرجگاههای متعدد ، پلاژ ساحلی ، پارک جنگلی ، مراکز خرید و بازار روز ، رستوران ها و کافی شاپ متنوع می باشد . هتل باران در شهرستان نور،شهر ایزدشهر ، خیابان گلسار 9 واقع شده است . این مجموعه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع احداث شده است .

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
75%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
66%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
48%
موقعیت مکانی هتل
80%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
47%
توصیه به دیگران
59%
برخورد کارکنان
73%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
80%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
58%
موقعیت مکانی هتل
84%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
68%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو