مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آپارتمان درجه یک وستا تنکابن و هتل تنکا پارسه تنکابن
text off
text off
نام هتل

هتل آپارتمان درجه یک وستا تنکابن

هتل تنکا پارسه تنکابن

(سه ستاره)
آدرس

مازندران - تنکابن - ولی آباد - نعمت آباد - میدان امام -خیابان ولیعصر

تنکابن، جنگل ۳هزار، روستای یانداشت، قائم 6

فاصله تا فرودگاه

امکانات

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، ماهواره، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

اقامت کودک زیر 5 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) رایگان می‌باشد و بازه سنی برای اقامت کودک بین 5 الی 9 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است : اقامت رایگان و نیم بها تنها برای یک کودک محاسبه می‌گردد.نرخ مسافر خارجی به دلار محاسبه می شود.

هزینه ی اقامت برای کودکان زیر 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان میباشد.*قابل توجه مسافرین گرامی: اتاق های دوتخته دبل این هتل فاقد تراس میباشند*
*رستوران هتل هنوز راه اندازی نشده است*
*هتل دارای پارکینگ روباز با ظرفیت 6 اتومبیل میباشد*
*سرویس خواب نفرات اضافه کف خواب است*
1. پذیرش میهمانان گرامی مطابق قوانین و با ارائه‌ی شناسنامه معتبر صورت می پذیرد و میهمانان محترم در طول مدت اقامت خود ملزم به رعایت قوانین رسمی کشور می باشند.
2. ساعت ورود: ۱۴ الی ۲۲
3. ساعت خروج: ۱۲
4. خدمات اقامت همراه با صبحانه می باشد(امکان سرو نهار و شام داخل هتل، با سفارش قبلی امکان پذیر است).
5. امکان استفاده از اینترنت رایگان در لابی هتل فراهم می باشد(با توجه به موقعیت هتل در اواسط جنگل, بعضاً احتمال اختلال در خطوط تلفن و یا سرویس دهی نت وجود دارد) .
6. شرایط کنسلی (خسارت):
در حال حاضر پس از رزرو قطعی امکان کنسلی وجود ندارد.
سایر تغییرات اعم از تیپ اتاق، تعداد میهمانان، تعداد اتاق و ... ، بسته به شرایط هتل و در صورت تایید، امکان پذیر می باشد.
7. در رزرو های گروهی هتل هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال نحوه تخصیص اتاق ها به میهمانان محترم از لحاظ تیپ و طبقه نخواهد داشت و این مهم توسط مسول گروه و رزرو کننده صورت می پذیرد ( بدیهی است رعایت کلیه قوانین اعم از ظرفیت اتاق، ظرفیت نفر اضافه و... در تخصیص اتاق ها الزامی است).
*در صورت عدم مراجعه میهمان محترم تا 8 ساعت پس از ساعت مقرر در روز ورود (در صورت عدم اطلاع رسانی)، رزرو مشمول قوانین نوشو بوده و هزینه اقامت عودت داده نخواهد شد. بدیهی است در شرایط نوشو حق فروش اتاق برای هتل محفوظ خواهد بود*

دلیل انتخاب

وستا هتل در سال ۹۷ فعالیت خود را به عنوان اولین و تنها ویلا هتل کشور در منطقه توریستی و خوش آب و هوای نعمت آباد واقع در ۱۰ کیلومتری شهر تنکابن آغاز نمود . مزایای این مجموعه شامل ویلاهای کاملاً مجزا با استخرهای خصوصی ۴ فصل (سه و چهار خوابه) داخل حیاط ویلا، استخر مرکزی حدود ۱۰۰۰ متر با فضای سبز کم نظیر، پارکینگ‌های درب ویلا، محوطه آرام و دلنشین، دسترسی آسان به جنگل‌های دوهزار و سه هزار ، مرداب نشتارود و پل چشمه کیله می‌باشد .

این هتل در ایام تعطیلات و پایان هفته کمتر از دو شب رزرو نمی کند.هتل تنکاپارسه به عنوان تنها هتل مدرن و مجهز در ارتفاعات جنگلی تنکابن و در جنگل سه هزار ، فروردین ماه ۹۸ افتتاح و شروع به فعالیت نمود. این هتل با قرارگرفتن در مجاورت جنگل و رودخانه، با طراحی ویژه و نیز محدودیت در ظرفیت و پذیرش میهمان، فضایی آرام و دنج در قلب جنگل های شمال غرب مازندران فراهم آورده است. کلیه سوئیت های رویال، مستر رویال و مستر ویژه دارای تراس اختصاصی رو به جنگل می باشند. صبحانه به صورت بوفه باز سرو میگردد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
90%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
94%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
71%
موقعیت مکانی هتل
75%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
58%
توصیه به دیگران
85%
برخورد کارکنان
88%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
75%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
68%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو