مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل هما تهران و هتل ویستریا تهران
text off
text off
نام هتل

هتل هما تهران

(پنج ستاره)

هتل ویستریا تهران

(پنج ستاره)
آدرس

تهران - میدان ونک - خیابان ولیعصر - خیابان شهید خدامی - شماره 51

تهران - تجریش - چهارراه قدس - خیابان دربند

فاصله تا فرودگاه

45 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، رستوران، سرویس فرنگی، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از تاریخ ورود شامل جریمه هزینه یک شب خواهد شد.
***اتاق های اقتصادی این هتل زیر سه شب قابل رزرو نمیباشد***سونا و استخر هتل هما تهران برای مهمانان هتل نیم بها می باشد

قابل توجه مسافرین محترم تمامی اتاق های هتل دارای پنجره هستند و پنجره ها قابلیت باز شدن ندارند مگر اینکه اتاق تراس باشد.فرزند 2 الی 12 سال نیم بها محاسبه میگردد؛ بدیهی است فرزند زیر 2 سال بدون هزینه و بالای 12 سال بزرگسال محسوب میگردد..
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو هتل قرار دارد.

قوانین کنسلی:
تا 72 ساعت قبل از ورود بدون هزینه
تا 48 ساعت قبل از ورود 50% هزینه ی یک شب
تا 24 ساعت قبل از ورود 100% هزینه ی یک شب و
برای کنسلی رزروهای گروهی (5 تا 15 اتاق)یک هفته قبل از ورود میهمان 100 درصد نرخ یک شب محاسبه می گردد.
برای کنسلی رزروهای گروهی 15 اتاق به بالا،حداقل ده روز قبل از ورود میهمانان و طبق توافق طرفین اقدم می شود.

دلیل انتخاب

هتل لوکس پنج ستاره هما یکی از برج های باشکوه تهران واقع در میدان ونک در منطقه ای خوش آب و هوا می باشد. این برج وابسته به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال 1354 افتتاح شد. هتل هما تهران 16 طبقه دارای 177 واحد اقامتی و سوئیت با معماری مدرن و بینظیر می باشد که هرکدام دارای چشم اندازی زیبا از پایتخت، رشته کوه های البرز و باغ زیبای هتل هستند. با اقامت در هتل پنج ستاره هما مسافران دسترسی آسانی به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه های فرهنگی، تفریحی، تاریخی و شاهراه های اصلی پایتخت دارند. دیگر امکانات هتل شامل رستوران معراج، رستوران ایتالیایی پیکاسو، رستوران گلستان، چندین سالن همایش، مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدن سازی، زمین تنیس، کافی شاپ 24 ساعته، خدمات بانکی، مرکز خرید، خدمات رزرو حمل و نقل هوایی در محل هتل، بیزینس روم و آرایشگاه، می باشد. هتل هما تهران با استفاده از مدرنترین تکنولوژی و ارائه امکانات خاص و بهره گیری از کادری مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد.

هتل ویستریا که در سال 98 تأسیس شده است ، یک هتل پنج ستاره بین المللی است که در استان تهران و توسط جمعی از متخصصان مهمان نواز ایرانی و کانادایی تأسیس شده است.هتل در یکی از نقاط دیدنی شمال تهران و در محدوده کوهستان البرز و در مرتفع ترین نقطه شهر ، با دسترسی به بسیاری از جاذبه های گردشگری زیبا ، مراکز مهم تجاری و تفریحی ، مسیرهای پیاده روی و موزه ها واقع شده است. از جاذبه های اطراف آن می توان به موزه هایی مانند کاخ سعدآباد ، کاخ نیاوران ، موزه کتابخانه سلطنتی ، باغ فردوس ، موزه سینما ، موزه اتومبیل اختصاصی پهلوی ، موزه دکتر حسابی ، موزه جهان نما ، موزه تماشاگه زمان، مراکز تجاری و تفریحی مانند پالادیوم، ارگ ، تندیس و قائم ،مرکز خرید الهیه و جردن و استراحتگاه هایی مانند دربند، درکه، پیست اسکی شمشک اشاره کرد. اتاق های هتل ویستریا با چشم اندازهای باشکوه کوه البرزو شهر تهران ، کاملاً مجهز به امکانات مدرن هستند. میهمانان می توانند در یکی از رستوران ها و کافه های مجلل هتل اوقات خوشی را سپری کنند یا جهت برگزاری جلسات تجاری از سالن کنفرانس و سالن های چند منظوره هتل، مرکز تجاری و یا برگزاری یک مناسبت خاص در یکی از دو سالن ضیافت مجلل استفاده کنند. مرکز اسپا و سلامتی هتل شامل امکانات مختلفی از قبیل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، سالن ورزشی مجهز، سالن ماساژ ، حمام ترکی و کافی شاپ می باشد که فضایی دلپذیر و آرامش بخش را برای میهمانان فراهم می کند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
83%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
82%
توصیه به دیگران
84%
برخورد کارکنان
75%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
94%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
93%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
85%
توصیه به دیگران
85%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو