مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آدینا مشهد و هتل رضا مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل آدینا مشهد

(سه ستاره)

هتل رضا مشهد

(سه ستاره)
آدرس

بلوار امام رضا(ع) ـ بین امام رضا 16 و 18

خیابان طبرسی حد فاصل چهارراه مقدم طبرسی و میدان طبرسی نبش طبرسی 14

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

30دقیقه کیلومتر

فاصله تا حرم

10 دقيقه پياده

5 دقیقه پیاده متر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

از امروز (1401/03/16)تا اطلاع ثانوی فولبرد بصورت منو انتخابی هست ،بوفه نداریم. افراد زیر 2 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) رایگان خواهد بود. و افراد بین 2 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) بصورت نیم بها میباشد.
سرویس اضافه سوئیت جونیور بصورت کاناپه تخت شو و سوئیت های دیگر تخت دیواری میباشد.
سرویس ایرانی داخل راهرو طبقات زوج می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

ساعت تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 ظهر و تحویل اتاق بعد از ساعت 14 می باشد. از ساعت 12 الی 16 تخلیه اتاق با 50% شارژ و از ساعت 16 به بعد یک روز کامل محاسبه می گردد.
همراه داشتن شناسنامه عکس دار میهمانان و همراهان در زمان ورود و اقامت و رعایت شئونات اسلامی و مقررات هتل الزامی است. در مورد میهمانان خارجی ارائه گذرنامه همراه با ویزای معتبر ضروری است.
میهمانان گرامی توجه داشته باشید نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت قانونا موجب عدم پذیرش میهمان در هتل می شود.

**کودکان زیر 2سال رایگان می باشد 2تا6سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) شامل هزینه ی نیم بها می باشد**
مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت 14 اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت 12اقامتگاه خود را تحویل دهند.
برخی از اتاق های هتل دارای سرویس ایرانی و برخی دارای سرویس فرنگی میباشد.طبق در خواست مسافر نوع اتاق تعیین میگردد.
سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خوابشو میباشد.

دلیل انتخاب

آسایش در آدینا هتل آدینا مشهد یکی از بهترین هتل های سه ستاره کشور است که در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل با برخورداری از موقعیت مکانی مطلوب در اواخر سال 1397به بهره برداری رسیده است و یکی از به روز ترین هتل های پایتخت معنوی کشور می باشد. هتل آدینا با در نظر داشتن این اصل که میهمان در فرهنگ دینی و ملی ما از کرامتی ویژه برخوردار است، توانسته با بکار گیری نهایت توان خود در خدمت رسانی به میهمانان، روزهای خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنها به یادگار بگذارد.هتل آدینا به جهت داشتن فضایی مطوب و کیفیت برتر در قسمت های مختلف توانسته به یکی از اهداف میهمانان جهت سفر به مشهد مقدس تبدیل شود.این هتل با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع در 10طبقه و زیر بنای 5500 مترمربع برخوردار از خدمات و تجهیزات پیشرفته می باشد. در این هتل با طراحی 69 واحد اقامتی ؛ VIPویژه، سوئیت رویال دو تخته، دبل ( یک تخت دو نفره کینگ)، توئین (دو تخت تک نفره) و سینگل ( تک نفره)با دکوراسیونی زیبا خاطره ای ماندگار را در طول اقامت برای میهمانان خود برجای می گذارد. هتل آدینا با بهره گیری از فضاهای رستوران ،کافی شاپ ، همراه با منوهای مختلف سنتی، انواع غذاهای ایرانی فضایی به یاد ماندنی را جهت رعایت هر چه بیشتر اصل میهمان نوازی و کرامت به میهمان مهیا کرده است. همچنین این هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی از قبیل مجموعه تاکسی سرویس، خدمات لاندری، توانسته تا اسباب آسایش، آرامش و رضایت میمانان گرامی را مهیا کند.

هتل رضا مشهد از جمله هتل های مشهد است که کیفیتی مطلوب داشته و نزد گردشگران تور مشهد محبوب است. این هتل مشهد به دلیل ارزان بودن، یکی از مورد توجه ترین هتل های مشهد در تور مشهد از اصفهان است. این هتل مشهد برای گردشگرانی مناسب است که می خواهند اقامتی با کیفیت را تجربه کنند.هتل رضا مشهد در خیابانی واقع شده که به امامزاده سید محمد (ع) نزدیک است. شاید همین همسایه بودن یکی از مزیت‌های هتل ذکر شده به شمار رود. امامزاده سید محمد (ع) یکی از نوادگان موسی ابن جعفر می باشند که در خیابان طبرسی و نزدیک آستان امام هشتم واقع شده اند که گنبد خشتی لقب دیگر آن است. از هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه فاصله وجود دارد که بعد از طی مسیر به بست شیخ طبرسی خواهید رسید. صحن انقلاب اولین صحنی است که در آن پا خواهید گذاشت.هتل 3 ستاره رضا در مشهد یک رستوران دنج و کوچک را برای صرف وعده های صبحانه، نهار و شام میهمانان خود تدارک دیده تا رفاه خوبی را برای میهمانان مقیم در هتل خود فراهم آورد. در رستوران هتل ارزان قیمت رضا مشهد می توانید غذاهای ایرانی را باکیفیتی معمولی نوش جان کنید.موقعیت مکانی هتل رضا مشهد به‌گونه ای است که شما به کوچه 1000 ساله نوغان، امامزاده سید محمد(ع)، راه آهن مشهد و ... دسترسی راحتی خواهید داشت. جهت اطلاعات بیشتر درباره هتل های مشهد و تور مشهد از تهران یا دیگر مبادی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
100%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
100%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
93%
موقعیت مکانی هتل
100%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
50%
توصیه به دیگران
100%
برخورد کارکنان
42%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
42%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
17%
موقعیت مکانی هتل
42%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
42%
توصیه به دیگران
33%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو