مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل نگین جی اصفهان و هتل سرای اردیبهشت اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل نگین جی اصفهان

(دو ستاره)

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

(دو ستاره)
آدرس

اصفهان - میدان احمد آباد - خیابان جی - بعداز ترمینال جی سمت چپ

خیابان آیت الله کاشانی، حد فاصل شیخ بهایی و طالقانی، کوچه 31 (سید اسدالله)

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

30 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای کودکان 3 الی 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بهای سرویس اضافه نعلق خواهد گرفت.
-ساعت سرو صبحانه 7:00 الی 9:30صبح به صورت سلف سرویس میباشد.
-تاخیر در تخلیه اتاق از ساعت 14 الی 18 یک سوم هزینه اقامت، ساعت 18 الی 20 نصف هزینه اقامت و ساعت 20 به بعد هزینه یک شب کامل محاسبه میگردد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. هزینه اقامت برای کودکان بین سنین 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها محاسبه میشود. هزینه اقامت برای کودکان بالای 12 سال بصورت تمام بها محاسبه میشود.اینترنت بصورت رایگان میباشد. سرویس اضافه بصورت تشک ارائه می گردد.
قوانین کنسلی:
این هتل به هیچ عنوان کنسلی و عودت وجه ندارد.
این هتل جابه جایی تاریخ قبول نمی کند .
همراه داشتن اصل مدارک شناسنامه و محرمیت میهمانان طبق قوانین اداره اماکن در هنگام پذیرش الزامی بوده و درصورت عدم ارائه ی مدارک از پذیرش ایشان معذوریم.
هتل صبحانه ندارد.

دلیل انتخاب

هتل نگین جی هتلی نوساز نزدیک ترمینال جی در شرق اصفهان است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به دیدنی‌های تاریخی اصفهان خواهید داشت و رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر هم آسان و بی‌دردسر است. سالن بزرگ ۱۲۰۰ نفری و رستوران که سلف‌سرویس دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند از ویژگی‌های این هتل است. این هتل دارای یکی از بزرگترین تالارهای پذیرایی در اصفهان است که با ظرفیت‌های مختلف آماده میزبانی از مراسم و سمینارها و جشن‌ها خواهد بود. این هتل با داشتن قیمت‌های خوب و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی مناسب می‌تواند میزبان مسافران گرامی باشد.

هتل سنتی متمایز از هتل های دیگر است و بافت تاریخی آن ،اقامتی آرام بخش و به یاد ماندنی را ممکن می سازد. .هتل سرای اردیبهشت با ۸۰ سال قدمت و مرمت شده به سبک سنتی، در عین حال دارا بودن تجهیزات مدرن، واقع در نزدیکی زاینده رود، نبض تپنده ی اصفهان پذیرای کلیه ی گردشگران و توریست های داخلی می باشد. هتل در قسمت غرب مرکز اصفهان قرار گرفته و دسترسی به امکانات شهری برای مهمانان آسان است. شایان توجه است که اتاق های هتل سرای اردیبهشت، با دیوار کوب ها و وسایل سنتی زیبا همچون کرسی گرمایشی، محیطی آرام و دلنشین را برای مهمانان هتل فراهم آورده اند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
76%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
74%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
78%
موقعیت مکانی هتل
54%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
68%
توصیه به دیگران
69%
برخورد کارکنان
63%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
64%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
41%
موقعیت مکانی هتل
58%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
46%
توصیه به دیگران
57%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو