مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل امیر تهران و هتل مشهد تهران
text off
text off
نام هتل

هتل امیر تهران

(سه ستاره)

هتل مشهد تهران

(سه ستاره)
آدرس

خیابان طالقانی - بین خیابان ایرانشهر و خیابان شهید موسوی (فرصت سابق) - پلاک 278

تهران،خیابان شهید مفتح،چهار راه طالقانی،نبش کوچه معیر،پلاک 190

فاصله تا فرودگاه

45 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، رستوران، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، اینترنت، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

کودکان زیر 2 سال رایگان می باشند.
سرویس اضافه بصورت تخت می باشد.
قوانین کنسلی: اعلام کنسلی تا48ساعت قبل از ورود بدون جریمه ، و در کمتر از 48ساعت شامل یک شب سوخت خواهدبود .

هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت برای کودکان بالای 5سال بصورت تمام بها محاسبه میشود. سرویس اضافه بصورت کف خواب و تخت ارائه می گردد. پارکینگ بصورت اختصاصی میباشد. پذیرش مسافر با صیغه نامه همراه با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی معتبر بلامانع میباشد. سرویس بهداشتی در اتاقها فرنگی میباشد.
شرایط کنسلی:
اعلام کنسلی 24 ساعت قبل از ورود،بدون جریمه میباشد.
اعلام کنسلی در روز ورود،شامل 100% جریمه شب اول ررزو بازای تمامی اتاق ها میباشد.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره امیر تهران در موقعیت جغرافیایی ویژه ای در مرکز شهر تهران نزدیک به مراکز تجاری، اداری و سیاحتی شهر قرار گرفته است. این هتل مکان مناسبی برای ملاقات و جلسات اداری می باشد و با کادری مجرب در خدمت میهمانان عزیز خود می باشد. نزدیکی هتل امیر به بیشتر سفارتخانه ها نظیر عراق، ترکیه، روسیه، آلمان و ایتالیا و بسیاری دیگر یکی دیگر از امتیازات ویژه این هتل به شمار می رود. همچنین با اقامت در این هتل مسافران دسترسی آسانی به دانشگاه امیرکبیر، تالار وحدت و دانشگاه آزاد تهران خواهند داشت. تمامی اتاق های این هتل به کلیه امکانت رفاهی و ارتباطی مجهز می باشند و سفری بی دغدغه را به مسافران خود پیشنهاد می دهند. از جمله امکانات این هتل می توان به کافی شاپ با فضایی متفاوت و دلنشین با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع و رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی با محیطی آرام و دلنشین اشاره کرد.

هتل زیبا و خانوادگی مشهد دارای 120 اتاق و سوئیت با طراحی کلاسیک و خوشایند، در قلب پایتخت قرار گرفته است. تمامی اتاقها مجهز به سیتمهای تهویه هوا، سیستمهای گرمایشی تلویزیونهای LCD و اینترنت بیسیم رایگان می باشند. هتل مشهد بهترین موقیت جغرافیایی را برای دسترسی به مکانهای گردشگری مانند موزه آبگینه، کاخ گلستان، موزه جواهرات و بازار بزرگ تهران ارائه می دهد. ایستگاه متروی طالقانی با پیاده روی به مدت 2 دقیقه از هتل قابل دسترس می باشد. سالن بدنسازی مجهز، ماساژ ، سونا، جکوزی و حمام بخار در طبقه زیرین هتل قرار دارد. برای صرف صبحانه، ناهار و شام رستوران روی بام با چشم انداز زیبایی از پایتخت و کوههای البرز واقع شده است. کافه واقع در بام سبز هتل، مکانی عالی برای ملاقاتها به همراه چای و ابمیوه های تازه می باشد. امکانات: -اینترنت بیسیم رایگان -تهویه هوای اتاقها (قابل تنظیم) -سیستم گرمایشی (قابل تنظیم) -تلویزیون LCD -مینی بار -سر خشک کن -لوازم بهداشتی مکمل -دمپایی راحت -شستشو و خشکشویی لباسها -واکس کفش -امکانات کپی و فکس -اتاق جامه دان -حمل و نقل -اتاق کنفرانس -خدمات 24 ساعته در اتاق -خدمات خانه داری و نظافت روزانه -پارکینگ با ظرفیت بسیار محدود -بدنسازی و اسپا -زمان ورود و خروج 2 بعد ازظهر

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
70%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
78%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
65%
موقعیت مکانی هتل
75%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
55%
توصیه به دیگران
70%
برخورد کارکنان
67%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
74%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
46%
موقعیت مکانی هتل
81%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
63%
توصیه به دیگران
63%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو