مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل ملک چالوس و هتل کوروش ( فاز جدید) چالوس
text off
text off
نام هتل

هتل ملک چالوس

(سه ستاره)

هتل کوروش ( فاز جدید) چالوس

(سه ستاره)
آدرس

مازندران - چالوس- انتهای بلوار چالوس به نوشهر - روبه روی قنادی بهار نارنج

استان مازندران - کیلومتر 5 بلوار چالوس به نوشهر-کوروش ( فاز دو)

فاصله تا فرودگاه

5 کیلومتر

10 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

کودکان زیر 3 سال رایگان است.
اینترنت و پارکینگ رایگان است.
سرویس اضافی بصورت تشک است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده ازسرویس اضافه بصورت رایگان میباشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای 6 سال بصورت تمام بها میباشد.سرویس اضافه بصورت تشک می باشد. ساعت ورود مسافر در ایام نوروز 16:00 و ساعت تحویل اتاق 12:00 می باشد.این هتل دارای پارکینگ میباشد.پذیرش مسافر با صیغه نامه معتبر بلامانع میباشد.
.فاز جدید هتل دارای آسانسور است. فاز قدیم آسانسور ندارد و فقط واحدهای هتل جدید تراس دار می باشد.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره ملک چالوس در سال 1345 در منطقه ای سرسبز و دلنشین بین شهرهای چالوس و نوشهر افتتاح شده است. این هتل در 2 طبقه دارای 43 باب فضای اقامتی با امکانات مناسب می باشد. فاصله10دقیقه ای تا ساحل دریای خزر، دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز دیدنی و خرید، فاصله نزدیک به فرودگاه و برخورداری از چشم انداز زیبا، نظر بسیاری از مسافران شمال کشور را به این هتل جلب کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، رستوران، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، فضای سبز و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل سه ستاره کوروش در فضای سرسبز و زیبای شمال ایران با قدمتی بیش از سه دهه قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چالوس می باشد. این هتل مجددا در سال 1391 بازسازی و مجهز به کلیه امکانات رفاهی شده است. هتل کوروش با ارائه امکانات متنوعی نظیر سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، رستوران با فضای زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع همراه با کادری مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرانقدر و ارجمند خود می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
68%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
61%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
63%
موقعیت مکانی هتل
64%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
48%
توصیه به دیگران
53%
برخورد کارکنان
70%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
70%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
55%
موقعیت مکانی هتل
73%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
40%
توصیه به دیگران
58%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو