مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل ارگ جدید یزد و هتل زنبق یزد
text off
text off
نام هتل

هتل ارگ جدید یزد

(چهار ستاره)

هتل زنبق یزد

(سه ستاره)
آدرس

یزد - بلوار شهیدان اشرف - بلوار مناجات - بعد از پارک مهرآوران - هتل ارگ جدید

بلوار جمهوری - کوچه نبروگاه زنبق

فاصله تا فرودگاه

25 دقیقه با ماشین

5 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 6 سال رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت می باشد.
قوانین کنسلی :
درخواست ابطال رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان مشمول 100% جریمه میشود و برای قبل از 48 ساعت مشمول 20% جریمه خواهد شد.
در صورتیکه اعلام کنسلی در ایام Low Season در فاصله زمانی بسیار کم از ورود مهمانان به هتل اعلام شود و هتل امکان جایگزینی رزرو دیگری را نداشته باشد،نحوه ابطال و پرداخت طبق توافق مدیریت هتل و مدیر آژانس می باشد.

پذیرش مسافر خارجی با نرخ برد محاسبه میشود . هزینه اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان و کودکان 6 تا 12 سال به صورت نیم بها و 12 سال به بالا به صورت تمام بها محاسبه میشود .
سرویس اضافه ی اتاق ها به صورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد. سرویس بهداشتی اتاق ها به صورت فرنگی میباشد .
پذیرش خانم های تنها بلامانع میباشد و پذیرش صیغه نامه زوجین فقط با مهر برجسته قضایی امکان پدیر است . سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق ها به صورت فن کوئل میباشد .

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره ارگ جدید هتلی نوساز با معماری قدیمی و اصیل واقع در حاشیه شهر تاریخی یزد و به دور از شلوغی شهر در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا با چشم اندازی از رشته کوه های شیرکوه و دخمه می باشد. این هتل دارای 150 باب واحد اقامتی با معماری سنتی و مجهز به امکانات رفاهی می باشد. از جمله امکانات و خدمات هتل می توان به 2 سالن عروسی، 2 رستوران، 2 سالن کنفرانس، نزدیکی به دخمه تاریخی و برج سکوت، فاصله کم تا فرودگاه و راه آهن، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، فضای سبز برای پیاده روی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

هتل زنبق به مساحت 15000 متر مربع و زیر بنای 7000 متر مربع در بلوار جمهوری ورودی شهر یزد از سمت تهران واقع شده ست و دارای 28 اتاق میباشد . از مزایای هتل موقعیت و دسترسی آسان به کمربندی و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر میباشد . هتل دارای سالن های پذیرایی و همایش های گروهی و خصوصی با تجهیزات کامل میباشند . همچنین هتل دارای کافی شاپ با فضای باز همراه با آلاچیق در فضای دلنشین میباشد . رستوران هتل دارای غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی میبشد .

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
80%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
80%
موقعیت مکانی هتل
81%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
76%
توصیه به دیگران
80%
برخورد کارکنان
100%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
100%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
25%
موقعیت مکانی هتل
88%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
75%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو