مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل باغ مشیرالممالک یزد و هتل سیب و نار یزد
text off
text off
نام هتل

هتل باغ مشیرالممالک یزد

(چهار ستاره)

هتل سیب و نار یزد

(چهار ستاره)
آدرس

یزد - خیابان انقلاب - بلوار مشیر - هتل باغ مشیرالممالک

یزد-دروازه قرآن شاهدیه بلوار سرگرد سامعی خ سرو هتل سیب و نار.

فاصله تا فرودگاه

15 دقیقه با ماشین

5 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

* هزینه اقامت کودکان زیر2 سال رایگان و 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها محاسبه میگردد. *
* سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو می باشد. *
قوانین کنسلی :
- اعلام کنسلی قبل از 24 ساعت شامل یک شب سوخت می شود.
- اعلام کنسلی روز ورود کامل سوخت می شود.
-پارکینگ با فضای محدود در ایام پیک

اقامت خردسال تا ۳ سال رایگان از ۳ تا ۷ سال در صورت استفاده از سرویس به صورت نیم بها از ۷ سال به بالا به صورت کامل محاسبه می‌گردد.
این هتل پذیرش با صیغه نامه ی معتبر با مهر برجسته را میپذیرد.
اینترنت رایگان به صورت محدود میباشد.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره مشیر الممالک، نخستین هتل باغ ایرانی با معماری سنتی متعلق به دوره قاجار است که در حاشیه بافت قدیم در محدوده شمال غربی شهر تاریخی یزد قرار دارد. این باغ در اواخر دوره قاجار در زمان مظفرالدین شاه توسط میرزا فتح الله مشیر الممالک، که در آن زمان امور دارایی را به عهده داشت ساخته شد و در اواخر سال 1379 توسط شرکتی خصوصی خریداری گردید و با کمک سازمان میراث فرهنگی شهر یزد این مجموعه تبدیل به هتل شد و در سال 1382 بعنوان اولین هتل باغ ایرانی با تجهیزات سنتی مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین هتل باغ مشیر الممالک در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است. این هتل در عین حال که دارای ساختاری سنتی می باشد، مجهز به کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات پیشرفته روز دنیا نیز هست. از جمله جاذبه های توریستی این هتل می توان به محوطه زیبای باغ، فواره های زیبا، درختانی کهن و سربه فلک کشیده، حوض ها، نهرآب جاری، دو طوطی آفریقایی قرمز و آبی و معماری اصیل ایرانی اشاره کرد. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل نزدیکی به جاذبه های گردشگری شهر نظیر میدان امیر چخماق، موزه آب، باغ دولت آباد، بازار خان، دسترسی آسان به کلیه نقاط شهر، پارکینگ، اتاق ها و سوئیت های سنتی با بالکن هایی با چشم انداز زیبای باغ، رستوران های متنوع، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس، ویلچر مخصوص معلولین و جانبازان، عابر بانک و پرسنلی مجرب و میهمان نواز می شود.

هتل سیب و نار با قرار گرفتن در منطقه ی باغ های انار یزد مانند جواهری نهان در یک بهشت آرام نگاه ها را به خود خیره می کند. این هتل با در نظر گرفتن انتظارات متفاوت، خدمات لوکس متنوعی را ارائه می دهد. همچنین، طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته، سلیقه های همه ی سنین را در نظر گرفته است. شاید به همین خاطر باشد که اسم آن را سیب و نار که نماد آرامش و عشق در ادبیات فارسی هستند انتخاب کرده اند. علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین عمارت های جدید موجود در یزد است این هتل با طراحی چشم نواز شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا اتاق های مجهز و استاندارد می باشد. در این هتل همه ی انتظاراتی که از یک هتل چهار ستاره تاپ می رود به بهترین نحو پاسخ داده می شود. این ویژگی سبب شده است تا همه ی میهمانان اقامت راحت و دلچسبی را تجربه کنند. ما از اینکه میزبان شما در شهر میراث جهانی یزد و مجموعه سیب و نار هستیم عمیقا خرسندیم.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
80%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
90%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
87%
موقعیت مکانی هتل
84%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
77%
توصیه به دیگران
86%
برخورد کارکنان
100%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
100%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
100%
موقعیت مکانی هتل
100%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
0%
توصیه به دیگران
100%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو