مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل چمران شیراز و هتل هما شیراز
text off
text off
نام هتل

هتل چمران شیراز

(پنج ستاره)

هتل هما شیراز

(پنج ستاره)
آدرس

شیراز- بلوار شهید چمران

شیراز - میدان گاز - جنب پارک آزادی

فاصله تا فرودگاه

15 کیلومتر

20-25 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

قوانین کنسلی: در این هتل کنسلی رزرو به هیچ عنوان انجام نخواهد شد و رزرو شامل 100% جریمه خواهد بود**
هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و کودکان بین 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می گردد.
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
استفاده از مجموعه ورزشی مختص اقایان میباشد و استخر سونا و جکوزی فقط برای آقایان رایگان میباشد. ساعت کاری مجموعه آبی در شیفت بانوان روزهای زوج ساعت 8:30 الی 13:00 و روزهای فرد و جمعه ساعت 10:00 الی 16:30 و در شیفت آقایان روزهای زوج ساعت 15:30 الی 23:00 و روزهای فرد و جمعه ساعت 18:00 الی 23:00 می باشد. نوع تخت دبل و تویین برای اتاقهای دوتخته به صورت قطعی مشخص نمیباشد و بستگی به ظرفیت هتل در روز ورود مهمان به هتل میباشد

مسافرین گرامی توجه بفرمایید نرخ مهمان ایرانی و غیر ایرانی هتل هما شیراز متفاوت میباشد .هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و سنین بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می گردد.
پذیرش صیغه نامه رسمی به همراه ارائه شناسنامه زوجین امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
استفاده از استخر، سونا و مجموعه ورزشی برای مهمانان مقیم هتل در ساعات معین شده از سمت هتل به صورت رایگان می باشد.
قوانین کنسلی:
در صورت اعلام کنسلی تا 2 روز کاری(ساعت اداری) قبل از تاریخ ورود مهمان به هتل،کنسلی بدون جریمه و اعلام کنسلی در کمتر از 2 روز هزینه کامل یک شب توسط هتل سوخت خواهد شد.

دلیل انتخاب

هتل چمران شیراز در بلوار چمران، یکی از بهترین نقاط شهر شیراز واقع شده است. این هتل در فروردین ماه 1389 افتتاح شد. هتل چمران دارای 30 طبقه مشتمل بر 16 طبقه اقامتی و 226 باب اتاق و سوئیت و 5 باب آپارتمان می باشد که اتاق های واقع در طبقات بالا، دارای نمایی زیبا از شهر شیراز می باشند. موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز تجاری و گردشگری از جمله مزایای اقامت در هتل پنج ستاره چمران شیراز می باشد.

هتل هما شیراز واقع در جنب بوستان آزادی، یکی از زیباترین باغ های شهر شیراز واقع شده است. این هتل در سال 1350 بنا شده و آخرین بازسازی صورت گرفته برروی بخش های مختلف هتل در سال 1393 انجام شده است. هتل هما دارای هشت طبقه اقامتی مشتمل بر 212 باب اتاق و 22 باب سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم انداز زیبا به باغ پرگل یا کوه های بلند می باشد. هتل هما شیراز از نظر موقعیت مکانی در فاصله 3.5 کیلومتری دانشکده پزشکی، 2.5 کیلومتری باغ ارم و 1.5 کیلومتری پل باغ صفا قرار گرفته است. هتل پنج ستاره هما شیراز جزء گروه هتل های بین المللی هما می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
76%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
79%
موقعیت مکانی هتل
80%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
73%
توصیه به دیگران
77%
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
82%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو