مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آسمان اصفهان و هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل آسمان اصفهان

(چهار ستاره)

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

(چهار ستاره)
آدرس

اصفهان - پل فلزی - خیابان مطهری

اصفهان - پل فلزی - بوستان سعدی

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

45 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

سرویس ایرانی به صورت عمومی در راهروی طبقات میباشد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و از 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها و برای سنین بالای 12 سال بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه به صورت تخت تاشو و کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان (ظرفیت محدود در ایام شلوغی).
پذیرش خانم تنها و همچنین مسافر با صیغه نامه معتبر دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 30 تا 15 روز قبل از ورود مسافر 10% از کل هزینه رزرو - از 15 تا 7 روز قبل از ورود مسافر 30% از کل هزینه رزرو - از 7 روز تا 72 ساعت قبل از ورود مسافر 50% از کل هزینه رزرو و کنسلی از 72 ساعت تا روز ورود مسافر شامل 100% کل هزینه رزرو خواهد بود.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای سنین 3 تا 8 سال درصورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می شود.
سرویس اضافه به صورت کاناپه ارائه میگردد.
اقامت خانم تنها همراه با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
اقامت با صیغه نامه همراه بامهر برجسته محضری انجام میگیرد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 29 تا 15 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول پرداخت 20% هزینه یک شب، از 14 تا 6 روز قبل، 30% هزینه یک شب، از 5 روز تا 48 ساعت قبل مشمول پرداخت 100% هزینه یک شب خواهد بود.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره تاپ آسمان که یکی از بلندترین ساختمان های شهر تاریخی اصفهان می باشد در جوار رودخانه زیبای زاینده رود در مهرماه 1384 افتتاح شد. هتل با چشم انداز بسیار زیبا و دید عالی از رودخانه زاینده رود و شهر دلنواز اصفهان می باشد. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده رود و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است. خدمات دیگر رفاهی هتل شامل: کافی شاپ ماه، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن های اجتماعات متنوع، سوئیت کنفرانس، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، رستوران گردان با منظره بینظیر، رستوران خورشید، کافی شاپ 24 ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی نت، پارکینگ و تاکسی سرویس 24 ساعته می باشد.

هتل آپارتمان چهار ستاره چهل پنجره در ضلع جنوبی ساحل زاینده رود بین پل مارنان و پل فلزی در بوستان سعدی استان اصفهان قرار گرفته است. هتل دارای فضاهای اقامتی متنوع، تمیز و شیک مشرف به فضای سبز رودخانه زیبای زاینده رود می باشد و هر پنجره آن قابی از منظره شهر زیبای اصفهان می باشد. از دیگر امتیازات این هتل می توان به نزدیکی به بافت قدیمی ارمنی نشین اصفهان مانند میدان جلفا، کلیسای وانک، پل مارنان و سی و سه پل اشاره کرد. هتل آپارتمان چهل پنجره سعی دارد اقامتی دلنشین را برای میهمانان خود فراهم آورد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
78%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
85%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
76%
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
89%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
89%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
82%
توصیه به دیگران
86%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو