مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آسمان اصفهان و هتل پیروزی اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل آسمان اصفهان

(چهار ستاره)

هتل پیروزی اصفهان

(چهار ستاره)
آدرس

اصفهان - پل فلزی - خیابان مطهری

اصفهان - میدان امام حسین - ابتدای چهار باغ پایین

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

40 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

سرویس ایرانی به صورت عمومی در راهروی طبقات میباشد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و از 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها و برای سنین بالای 12 سال بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه به صورت تخت تاشو و کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان (ظرفیت محدود در ایام شلوغی).
پذیرش خانم تنها و همچنین مسافر با صیغه نامه معتبر دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 30 تا 15 روز قبل از ورود مسافر 10% از کل هزینه رزرو - از 15 تا 7 روز قبل از ورود مسافر 30% از کل هزینه رزرو - از 7 روز تا 72 ساعت قبل از ورود مسافر 50% از کل هزینه رزرو و کنسلی از 72 ساعت تا روز ورود مسافر شامل 100% کل هزینه رزرو خواهد بود.

هزینه اقامت برای کودکان زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد.
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان
اینترنت free
قوانین کنسلی :
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره تاپ آسمان که یکی از بلندترین ساختمان های شهر تاریخی اصفهان می باشد در جوار رودخانه زیبای زاینده رود در مهرماه 1384 افتتاح شد. هتل با چشم انداز بسیار زیبا و دید عالی از رودخانه زاینده رود و شهر دلنواز اصفهان می باشد. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده رود و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است. خدمات دیگر رفاهی هتل شامل: کافی شاپ ماه، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن های اجتماعات متنوع، سوئیت کنفرانس، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، رستوران گردان با منظره بینظیر، رستوران خورشید، کافی شاپ 24 ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی نت، پارکینگ و تاکسی سرویس 24 ساعته می باشد.

هتل چهارستاره پیروزی اصفهان یا داریوش سابق با بیش از 40 سال سابقه در هتلداری و میهمان نوازی، آماده فراهم کردن سفری خاطره انگیز برای میهمانان خود در شهر گنبدهای فیروزه ای می باشد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و در مجاورت اماکن تاریخی و فرهنگی نظیر باغ و کاخ چهلستون، مجموعه نقش جهان شامل مسجد امام، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان، باغ عمارت هشت بهشت، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر، موزه تاریخ طبیعی (تالار تیموری)، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه، حمام و مسجد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل همچنین بخاطر قرار گرفتن در خیابان چهار باغ می تواند مسافران را با اندک زمانی به رودخانه زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و بینظیر سی و سه پل، خواجو و مارنان برساند. هتل پیروزی با 96 باب واحد اقامتی مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و اقامتی در هر فصل آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد. دیگر امکانات هتل شامل: سالن های همایش، رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، مجموعه ورزشی شامل سونای خشک و مرطوب، جکوزی حوضچه های آب سرد و سالن بدنسازی می شود.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
78%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
85%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
76%
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
83%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
82%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
79%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو