مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آسمان اصفهان و هتل عالی قاپو اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل آسمان اصفهان

(چهار ستاره)

هتل عالی قاپو اصفهان

(چهار ستاره)
آدرس

اصفهان - پل فلزی - خیابان مطهری

اصفهان - خیابان چهارباغ عباسی

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

سرویس ایرانی به صورت عمومی در راهروی طبقات میباشد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و از 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها و برای سنین بالای 12 سال بصورت کامل محاسبه میشود.
سرویس اضافه به صورت تخت تاشو و کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان (ظرفیت محدود در ایام شلوغی).
پذیرش خانم تنها و همچنین مسافر با صیغه نامه معتبر دارای مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 30 تا 15 روز قبل از ورود مسافر 10% از کل هزینه رزرو - از 15 تا 7 روز قبل از ورود مسافر 30% از کل هزینه رزرو - از 7 روز تا 72 ساعت قبل از ورود مسافر 50% از کل هزینه رزرو و کنسلی از 72 ساعت تا روز ورود مسافر شامل 100% کل هزینه رزرو خواهد بود.

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
اینترنت free .
از آن‌جایی که خیابان چهارباغ عباسی سنگ‌فرش شده است، تردد خودرو تا جلوی در هتل امکان‌پذیر نیست و پارکینگ حدود 70متر با هتل فاصله دارد.
پارکینگ رایگان میباشد.
مسافرانی که در هتل اقامت دارند درصورت تمدید اقامت شب های بعدی از هتلیار باید مقیم بودن در هتل را به همکاران هتلیار اطلاع دهند در غیر اینصورت قیمت با نرخ برد هتل محاسبه می شود.
پذیرش مسافر با داشتن عقدنامه موقت با مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع میباشد.
پذیرش خانم تنها با داشتن مدارک شناسایی بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
از 14 روز قبل از تاریخ ورود یک شب سوخت خواهد شد .
از آن‌جایی که خیابان چهارباغ عباسی سنگ‌فرش شده است، تردد خودرو تا جلوی در هتل امکان‌پذیر نیست و پارکینگ حدود 70 متر با هتل فاصله دارد.
آدرس پارکینگ:اصفهان-خیابان شمس ابادی- انتهای خیابان کووالالامپور- پارکینگ هتل، #پارکینگ پارس می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره تاپ آسمان که یکی از بلندترین ساختمان های شهر تاریخی اصفهان می باشد در جوار رودخانه زیبای زاینده رود در مهرماه 1384 افتتاح شد. هتل با چشم انداز بسیار زیبا و دید عالی از رودخانه زاینده رود و شهر دلنواز اصفهان می باشد. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده رود و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است. خدمات دیگر رفاهی هتل شامل: کافی شاپ ماه، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن های اجتماعات متنوع، سوئیت کنفرانس، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، رستوران گردان با منظره بینظیر، رستوران خورشید، کافی شاپ 24 ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی نت، پارکینگ و تاکسی سرویس 24 ساعته می باشد.

هتل چهار ستاره مجلل عالی قاپو عضوی دیگر از گروه هتل های پارسیان است که در قلب شهر تاریخی اصفهان در خیابان چهارباغ با معماری زیبا و سنتی واقع شده است. این هتل دارای 106 باب فضای اقامتی لوکس با تمامی امکانات قابل توجه و سرویس عالی جهت رفاه حال میهمانان می باشد. از جمله ویژگی های برجسته این هتل می توان به نزدیک بودن به مناطق توریستی و تاریخی شهر نظیر سی و سه پل، پل خواجو، مجموعه میدان نقش جهان شامل کاخ عالی قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و بازار، کاخ چهلستون و هشت بهشت اشاره کرد. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل رستوران مجلل عالی قاپو با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران ایتالیایی ونیز، لابی بزرگ و زیبا، خشکشویی، صندوق امانات،چایی ساز در اتاق،استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، کادری آزموده اشاره کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
87%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
78%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
85%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
76%
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو