مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل قصر مشهد و هتل پردیسان مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل قصر مشهد

(پنج ستاره)

هتل پردیسان مشهد

(پنج ستاره)
آدرس

استان خراسان رضوی ، مشهد ، خیابان امام رضا(ع) ، چهارراه دانش ،بین امام رضا 14 و 16- هتل بین المللی قصر مشهد

استان خراسان رضوی ، مشهد ، بزرگراه شهیدکلانتری ، حدفاصل میدان پارک و تلویزیون ، پایین تر از دانشگاه فردوسی

فاصله تا فرودگاه

10 کیلومتر

15 دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم

10 دقيقه پياده

20 دقيقه با ماشين

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

تا اطلاع ثانوی
صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد
و مهمانان برای سرو نهار ، شام ، افطار می توانند با پرداخت هزینه از رستورانهای هتل استفاده نمایند.برابر تعرفه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری افراد زیر 2 سال از پرداخت هر گونه هزینه معاف، افراد 2 الی 6سال نیم بها میباشند و برای افراد بالای 6سال نرخ بطور کامل محاسبه خواهد شد.
سرویس اضافه بصورت تخت و یا تخت تاشو می باشد.
پذیرش صیغه نامه فقط با ارائه صیغه نامه محضری با مهر برجسته امکان پذیر می باشد.
پذیرش خانم تنها(بالای 18سال) با مدارک معتبر امکان پذیر می باشد.
اینترنت هتل روزانه 3 گیگ می باشد.

شماره اتاق هنگام ورود مهمان به هتل تعیین شده و هتل هیچ تعهدی نسبت به مجاور یا در یک طبقه بودن، طبقه خاص و نوع سرویس بهداشتی اتاق های رزرو شده ندارد.تحویل اتاق ساعت 15 و تخلیه اتاق ساعت 12 میباشد.پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی از جمله شناسنامه امکان پذیر می باشد و نداشتن شناسنامه موجب عدم پذیرش مهمان میگردد. ترانسفر رایگان فرودگاه فقط رفت(ترانسفر استقبال) دارا می باشد . اطلاع رسانی جهت ترانسفر حداقل 48 ساعت قبل از ورود به هتل انجام می شود در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند***تحویل اتاق 15:00 و تخلیه اتاق 12:00 می باشد***
* کودکان زیر 2 سال رایگان و بین 2 تا 6 سال خردسال وبصورت نیم بها محاسبه خواهد شد. سرویس اضافه بصورت تخت شو می باشد *ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا (ع) به دفعات.
*پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
به همراه داشتن عقد نامه رسمی (و محرمیت مسافرین)برای رزرو این هتل الزامی می باشد .
*پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.
ارائه شناسنامه ، مدارک کامل هویت و زوجیت در زمان ورود هتل الزامی بوده و نداشتن مدارک عدم پذیرش میهمان در هتل می شود. در صورت ازدواج موقت ارائه صیغه نامه با مهر برجسته ، حتما شناسنامه خانم و شناسنامه یا کارت ملی آقا الزامی است.

دلیل انتخاب

هتل قصر بین المللی مشهد با مساحتی حدود 20000 متر مربع در سال 1367 افتتاح شد. در فروردین 1391 نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد 1393 با گرفتن درجه پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر مجددا تغییر نام یافت. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد. طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر مشهد فضای اقامتی دلنشینی را به زائرین و مسافرین ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل قصر بین المللی می توان به رستوران های آن اشاره کرد.

هتل پنج ستاره بزرگ پردیسان یکی از بهترین هتل های کشور در شهر مشهد است که در منطقه ای خوش آب و هوا در پایتخت معنوی کشور قرار گرفته است. این هتل با برخورداری از فضایی دلنشین و کیفیت برتر مطابق استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف در سال 1380 افتتاح شد. هتل پردیسان با طراحی 162 باب فضای اقامتی متنوع با دکوراسیونی زیبا و با چشم انداز باغ هتل همراه شده و خاطره ای بیادماندنی را در حین اقامت برای مسافران و میهمانان خود به جای می گذارد. هتل با بهره گیری از انواع رستوران ایرانی و فرنگی، چندین کافی شاپ، فست فود و سفره خانه سنتی، سالن های همایش، سمینار، آمفی تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، و انواع ماساژ، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، فروشگاه های مختلف، خشکشویی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به بارگاه امام رضا، نهایت توان خود را در میهمان نوازی و میزبانی از میهمانان گرامی خود به کار گرفته تا روزهای فرح بخش و خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنان به یادگار بگذارد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
85%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
88%
موقعیت مکانی هتل
89%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
70%
توصیه به دیگران
81%
برخورد کارکنان
88%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
88%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
77%
توصیه به دیگران
76%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو