مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل بزرگ ارم تهران و هتل آتانا تهران
text off
text off
نام هتل

هتل بزرگ ارم تهران

(چهار ستاره)

هتل آتانا تهران

(چهار ستاره)
آدرس

تهران - میدان ونک - اتوبان شهید حقانی - جنب روگذر شهید همت

تهران - خیابان طالقانی - نرسیده به میدان فلسطین - جنب کلانتری - پلاک 401

فاصله تا فرودگاه

30 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
سرویس اضافه به صورت (کاناپه/تخت) ارائه می گردد.
پذیرش خانم تنها و عقدنامه موقت با مهر برجسته دادگستری بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی کمتر از 48 ساعت ،50% مبلغ رزرو و کمتر از 24 ساعت 100%کل رزرو کسر می گردد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای سنین 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها محاسبه می گردد.
سرویس اضافه بصورت تخت و کاناپه ارائه می گردد.
پذیرش مسافر با صیغه نامه معتبر بلامانع میباشد.
پارکینگ به صورت اختصاصی و سرپوشیده است.
پذیرش خانم مجرد بلامانع میباشد.
سرویس بهداشتی در اتاق ها بصورت فرنگی میباشد.
قوانین کنسلی:
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی قبل از 48ساعت به ورود مهمان بدون جریمه کنسل می گردد.
اعلام کنسلی از 48ساعت تا 24ساعت قبل از ورود مهمان شامل 50% جریمه کل مبلغ می باشد.
اعلام کنسلی از 24ساعت تا روز ورود مهمان شامل 100% جریمه کل مبلغ می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره بزرگ ارم، در یکی از نقاط خوش آب و هوای پایتخت، در شمال پایتخت در تپه های عباس آباد نزدیک به مجموعه های فرهنگی بزرگی چون کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبیعت واقع شده است. این هتل شامل 72 باب اتاق و سوئیت مجهز به لوازم لوکس و مجلل به همراه تراس بزرگ با چشم انداز زیبا از شهر تهران می باشد. این مجموعه رفاهی تفریحی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد که بخش عمده درآمد این مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می گردد. پیاده روی در فضای دنج و دلپذیر این هتل تداعی کننده باغ ایرانی برای میهمانان عالیقدر این هتل می باشد. ویژگی دیگر این هتل قرار گرفتن در محل تقاطع 3 بزرگراه اصلی شهر تهران، بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت الله مدرس می باشد. این موقعیت عالی جغرافیایی نقش زیادی در دسترسی آسان به کلیه نقاط شهر، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و مراکز فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و تجاری دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران بام مهتاب با ظرفیت 120 نفر با چشم انداز زیبا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی تهران کلاس در فضای باز با سرو انواع غذای سنتی، چایخانه زوفا با فضایی دلنشین، کافی شاپ با ظرفیت 60 نفر، تالار فیروزه با ظرفیت 450 نفر، سالن همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم با ظرفیت 500 نفر، سالن همایش و کنفرانس نگین با ظرفیت 180 نفر، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی و سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، سالن صبحانه خوری، گل فروشی و گل آرایی، گالری عقد، پارکینگ با ظرفیت 600 خودرو و کارواش اشاره کرد.

هتل 4 ستاره آتانا یکی از هتل‌های نوساز و تازه تأسیس تهران است که با زیربنای ۱۰۲۰۰ مترمربعی خود آماده میزبانی از مسافران میباشد. این هتل مجلل و لوکس با استفاده از به‌روزترین متد و مدرن‌ترین تجهیزات ساخته شده که در حوالی خیابان ولیعصر و میدان فلسطین خودنمایی می‌کند.در این هتل 85 اتاق اقامتی ، کافی شاپ در طبقه همکف، طبقه 1- و 2- پارکینگ، طبقه 4- مجموعه آبی،و دو طبقه رفاهی شامل سالن‌های چندمنظوره با حداکثر ظرفیت 250 نفر، سالن آمفی‌تئاتر باظرفیت 100نفر وجود دارد.همچنین سالن آمفی‌تئاتر هتل قابلیت برگزاری انواع جلسات، کنفرانس، سمینار و همایش را دارد. سونا و جکوزی و استخر، حمام ترکی، سالن‌های ماساژ، اتاق ریکاوری از دیگر بخش‌های این مجموعه به شمار می‌رود. پارکینگ هتل آتانا با دو طبقه و ظرفیت 50 خودرو پذیرای مهمانان میباشد. فاصله هتل تا خیابان ولیعصرحدودا 3 دقیقه و تا خیابان انقلاب 5 دقیقه میباشد. نزدیک بودن هتل به پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، خیابان سی تیر، کاخ گلستان و .... از مزایای آن میباشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
83%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
77%
برخورد کارکنان
61%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
72%
موقعیت مکانی هتل
65%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
86%
توصیه به دیگران
69%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو