مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل بزرگ ارم تهران و هتل اوین تهران
text off
text off
نام هتل

هتل بزرگ ارم تهران

(چهار ستاره)

هتل اوین تهران

(چهار ستاره)
آدرس

تهران - میدان ونک - اتوبان شهید حقانی - جنب روگذر شهید همت

بزرگراه شهید دکتر چمران - تقاطع اوین

فاصله تا فرودگاه

30 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
سرویس اضافه به صورت (کاناپه/تخت) ارائه می گردد.
پذیرش خانم تنها و عقدنامه موقت با مهر برجسته دادگستری بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی:
اعلام کنسلی کمتر از 48 ساعت ،50% مبلغ رزرو و کمتر از 24 ساعت 100%کل رزرو کسر می گردد.

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد . (در ایام شلوغی بصورت کف خواب)
پارکینگ مسقف نمی باشد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می باشد.
هزینه اینترنت جداگانه محاسبه می گردد.
قوانین کنسلی :
- اعلام کنسلی در روز ورود، 100% شب اول سوخت میگردد.
- درخواست ابطال رزرو در کمتر از 48ساعت، مشمول 80% جریمه از کل مبلغ یک شب از رزرو خواهد بود.
- درخواست ابطال رزرو بین 3 تا 5 روز، مشمول 50% جریمه از کل مبلغ یک شب از رزرو خواهد بود.
- درخواست ابطال رزرو بین 6 تا 10 روز، مشمول 25% جریمه از کل مبلغ یک شب از رزرو خواهد بود.
- درخواست ابطال رزرو بین 11 تا 14 روز، مشمول 15% جریمه از کل مبلغ یک شب از رزرو خواهد بود.
- درخواست ابطال رزرو بین 15 تا 19 روز، مشمول 10% جریمه از کل مبلغ یک شب از رزرو خواهد بود.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره بزرگ ارم، در یکی از نقاط خوش آب و هوای پایتخت، در شمال پایتخت در تپه های عباس آباد نزدیک به مجموعه های فرهنگی بزرگی چون کتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، گنبد مقدس و پل طبیعت واقع شده است. این هتل شامل 72 باب اتاق و سوئیت مجهز به لوازم لوکس و مجلل به همراه تراس بزرگ با چشم انداز زیبا از شهر تهران می باشد. این مجموعه رفاهی تفریحی وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور می باشد که بخش عمده درآمد این مجموعه صرف نگهداری و تحصیل ایتام و امور خیریه می گردد. پیاده روی در فضای دنج و دلپذیر این هتل تداعی کننده باغ ایرانی برای میهمانان عالیقدر این هتل می باشد. ویژگی دیگر این هتل قرار گرفتن در محل تقاطع 3 بزرگراه اصلی شهر تهران، بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت الله مدرس می باشد. این موقعیت عالی جغرافیایی نقش زیادی در دسترسی آسان به کلیه نقاط شهر، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و مراکز فرهنگی، اقتصادی، تفریحی و تجاری دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران بام مهتاب با ظرفیت 120 نفر با چشم انداز زیبا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی تهران کلاس در فضای باز با سرو انواع غذای سنتی، چایخانه زوفا با فضایی دلنشین، کافی شاپ با ظرفیت 60 نفر، تالار فیروزه با ظرفیت 450 نفر، سالن همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم با ظرفیت 500 نفر، سالن همایش و کنفرانس نگین با ظرفیت 180 نفر، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی و سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری، سالن صبحانه خوری، گل فروشی و گل آرایی، گالری عقد، پارکینگ با ظرفیت 600 خودرو و کارواش اشاره کرد.

هتل چهار ستاره اوین از زیباترین هتل های چهار ستاره شمال شهر تهران می باشد که در منطقه ای خوش آب و هوا به دور از آلودگی در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار واقع شده است. هتل در سال 1348 افتتاح شده و بعدها در سال 1380 زیر مجموعه گروه هتلهای پارسیان شده است. دسترسی در کمترین زمان ممکن به فرودگاه، مرکز شهر، نمایشگاه بین المللی، شاهراه های اصلی شهر از ویژگی های خاص و منحصر بفرد این هتل می باشد. هتل با 4 طبقه دارای 150 باب واحد اقامتی متنوع با تجهیزات مدرن رفاهی می باشد. خارج از طرح ترافیک بودن، سه رستوران با غذاهای متنوع با کیفیت بالا، کافی شاپ، کافی نت، سالن کوه نور یکی از بزرگترین سالن های پایتخت با ظرفیت 800 نفر، استخر روباز، سونا و جکوزی، فضای سبز، آرایشگاه، آبنمای زیبا، فروشگاه های لباس، صنایع دستی و چرم، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند. امکانات و خدماتی مطابق با استانداردهای بین المللی مدرن دنیا و داشتن کادری آزموده و مجرب باعث شده که این هتل در تمامی فصول طرفداران بسیاری داشته باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
83%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
77%
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
88%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
87%
موقعیت مکانی هتل
84%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
80%
توصیه به دیگران
86%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو