مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل هما 2 مشهد و هتل سی نور مشهد
text off
text off
نام هتل

هتل هما 2 مشهد

(پنج ستاره)

هتل سی نور مشهد

(پنج ستاره)
آدرس

استان خراسان رضوی ، مشهد ، میدان جانباز ، خیابان خیام

مشهد -انتهای بازار رضا- نبش دانش شرقی

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

25 دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم

15الی 20 دقيقه با ماشين

15 دقيقه پياده

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

*نرخ میهمان غیر ایرانی متفاوت می باشد*کودکان زیر 3سال رایگان می باشد کودکان 3تا7سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) شامل هزینه ی نیم بها می باشد.
سرویس اضافی بصورت تخت می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
سرویس ایرانی در طبقات هتل موجود می باشد.

برای اتاق های تایپ C ترانسفر انجام نمیشود .کودکان زیر 3سال رایگان می باشد، 3تا6سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )اضافی نیم بها می باشد.
سرویس اضافی بصورت تخت یا کاناپه تخت خواب شو می باشد.
ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود . در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما ندارد .
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
سوئیت ها دارای سرویس ایرانی و فرنگی ، اتاق ها دارای سرویس فرنگی میباشند.
سرویس ایرانی در راهرو موجود میباشد.

دلیل انتخاب

*هتل هما 2 مشهد از اولین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد که در منطقه ای آرام و زیبا قرار گرفته و دسترسی سریع و آسانی به جاذبه های دیدنی، تاریخی و مذهبی شهر دارد. این هتل با 9 طبقه دارای 207 باب واحد اقامتی لوکس مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته می باشد. هتل هما 2 با بیش از 40 سال سابقه در میهمان نوازی و هتلداری، آماده ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به روز دنیا به میهمانان عزیز خود می باشد. دیگر امکانات هتل شامل: رستوران راه ابریشم با ظرفیت 500 نفر، رستوران تابستانی با فضایی دلنشین، سالن های مجلل چندمنظوره، سرویس رایگان حرم در طول روز، سرو چای و آب معدنی رایگان در اتاق ها، روم سرویس شبانه روزی، مجموعه آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، آرایشگاه، زمین تنیس، سالن بدنسازی، پارکینگ، خشکشویی، کافی نت و چندین فروشگاه می شود.

هتل بزرگ پنج ستاره سی نور در فاصله ای 5 دقیقه ای (با ترانسفر) به حرم مطهر حضرت رضا قرار گفته است. این هتل با ایجاد محیطی صمیمی، حس آسایش و آرامش در خانه بودن را به میهمانان گرانقدر خود ارائه می دهد و این افتخار را دارد که با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و دانش روز و با بهره گیری از کادری باتجربه در عرصه هتلداری و همچنین خدماتی شایسته و مطلوب اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی را برای میهمانان خود به ارمغان آورد. از مزیت های این هتل، دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی، راه آهن، ترمینال مسافربری، مراکز تجاری و بازار رضا می باشد. رستوران های لوکس در طبقات 16 و 17 هتل با چشم انداز زیبا از بارگاه امام رضا، رستوران سنتی، روف گاردن، کافی شاپ، روم سرویس، سونا، ماساژ، حمام های ترکی و مغربی، غار و حوضچه نمک، پینگ پنگ، سالن بدن سازی، فوتبال دستی، سرویس رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس چند منظوره، فست فود، کافی نت، سالن بیلیارد و استخر سرپوشیده از جمله امکانات این هتل هستند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
83%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
81%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
81%
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
75%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
80%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو