مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل داد یزد و هتل آنتیک ملک التجار یزد
text off
text off
نام هتل

هتل داد یزد

(چهار ستاره)

هتل آنتیک ملک التجار یزد

(چهار ستاره)
آدرس

شهر یزد - خیابان دهم فروردین - پلاک 214

یزد - خیابان قیام - بازارچه پنجه علی - هتل تاریخی ملک التجار

فاصله تا فرودگاه

20 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشند.
سرویس اضافه بصورت کف خواب ارائه می گردد.
هتل دارای پارکینگ با ظرفیت محدود می باشد.
قوانین کنسلی :
- در صورت اعلام کنسلی، در کمتر از 72 ساعت قبل از تاریخ ورود، 50% هزینه رزرو توسط هتل سوخت خواهد گردید.
- در صورت اعلام کنسلی، در کمتر از 1 روز قبل از تاریخ ورود، 100% هزینه رزرو توسط هتل سوخت خواهد گردید.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد و برای سنین بالای 7 سال بصورت تمام بها محاسبه می شود.
نرخ مسافران ایرانی و غیر ایرانی متفاوت می باشد.
پذیرش با صیغه نامه موقت دارای مهر برجسته دادگستری بلامانع می باشد.
سرویس اضافی بصورت کاناپه و تشک می باشد.
سرویس بهداشتی کلیه اتاق ها بصورت فرنگی می باشد.
قوانین کنسلی : - اعلام کنسلی از 20 تا 11 روز قبل از ورود مسافر، 20% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 10 تا 6 روز قبل از ورود مسافر، 30% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 5 روز تا 48 ساعت قبل از ورود مسافر، 50% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید. - اعلام کنسلی از 48 ساعت قبل از ورود مسافر، 70% هزینه یک شب به ازای هر اتاق توسط هتل کسر خواهد گردید.

دلیل انتخاب

هتل داد به عنوان تنها هتل ۴ستاره استان یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی است. این مجموعه در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اتاق های متصل به هم ( چهار تخته)، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. خدمات رفاهی هتل داد شامل دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است.

هتل آنتیک سه ستاره ملک التجار یزد اولین هتل خشتی در جهان در بافت تاریخی شهر یزد جنب بازار و میدان خان است که در سال 1376 در خانه ای تاریخی با همین نام متعلق به یکی از تجار باسابقه یزد، حاجی علی عسکر شیرازی تاسیس شده است. حاجی علی عسکر شیراز از سوی پادشاه آن زمان، ناصرالدین شاه به دلیل عملکرد مثبتش در حوزه تجارت لقب ملک التجار را دریافت کرده بود. این خانه دارای 23 باب اتاق می باشد که هر اتاق ویژگی های خاص خود را دارد. دیوار و سقف بیشتر اتاق ها نقاشی شده است که بعضا از آب طلا برای نقاشی استفاده کرده اند. نقاشی های زیبا و دیدنی این خانه اثر هنرمندان شیرازی است که طی روایتی 10 سال به طول انجامیده است. قسمت های مختلف این خانه عبارتند از: ورودی زیبا، هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، بهارخواب، شاه نشین، ستون های چوبی شگفت انگیز، حیاط جالب، بادگیر زیبا، حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی که قسمت های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط می کنند بر زیبایی این بنا افزوده است.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
88%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
91%
موقعیت مکانی هتل
91%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
80%
توصیه به دیگران
87%
برخورد کارکنان
64%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
63%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
53%
موقعیت مکانی هتل
59%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
36%
توصیه به دیگران
47%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو