مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل بادله ساری و هتل سالار دره ساری
text off
text off
نام هتل

هتل بادله ساری

(چهار ستاره)

هتل سالار دره ساری

(چهار ستاره)
آدرس

مازندران - ساری - کیلومتر 10 جاده گرگان

مازندران - ساری - بلوار کشاورز - کیلومتر 12 جاده ساری / سمنان

فاصله تا فرودگاه

10 کیلومتر

60 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. سرویس اضافه به صورت کاناپه تختخواب شو ارائه می گردد. اینترنت رایگان نمی باشد.
قوانین کنسلی:
قوانین کنسلی هتل بادله بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

قابل توجه مسافرین محترم این تخفیفات شامل ایام تعطیل رسمی نمی باشد.
اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از نفر اضافه رایگان میباشد.
سرویس اضافه به صورت تخت می باشد .اینترنت رایگان میباشد.
هزینه استفاده از استخر به عهده خود مسافر می باشد.
مسافران در هنگام ورود به هتل باید الزاما رسید ارائه به هتل را که از سایت تهیه نموده اند به همراه داشته باشند.
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره بادله از سال 1356 در یکی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی استان همیشه سرسبز مازندران در دشت زیبای لالیم در 10 کیلومتری ساری به طرف نکا واقع شده است و با فضای آرامش بخش و دلپذیر خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز شمال کشور می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل می توان به سالن بیلیارد، پینگ پنگ، کافی نت، اینترنت پرسرعت در داخل اتاق ها، فست فود، سالن های متعدد غذاخوری، کافی شاپ، محوطه بازی کودکان، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، حمام و استخر آب شیرین، سرویس ویژه معلولین، فضای سبز زیبا، پارک ساحلی دلنشین و ساحل اختصاصی دریا اشاره کرد.

هتل چهارستاره سالار دره در 12 کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان نزدیک به رودخانه سالار دره واقع در بهشت گمشده ایران، مازندران می باشد. این هتل در 2 هکتار فضای سبز از جنگل های بسیار زیبای شمال با مجموعه چشم انداز طبیعی کم نظیر همراه با امکانات مجهز افتتاح گردیده است و می تواند مکان بسیار مناسب و آرامی برای تمدد اعصاب و گذراندن اوقات خوش برای مسافران خطه شمال ایران باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به سفره خانه سنتی با چیدمان و سلیقه کاملا ایرانی، رستوران هتل با ظرفیت بیش از 300 نفر، 2 سالن با چشم انداز بسیار زیبا، اتاق های یک تخته و دو تخته با امکانات رفاهی و چشم اندازهای بینظیر، فروشگاه های متنوع، کافی شاپ در محیطی فرح بخش و آرام، تالار با ظرفیت 1000 نفر، کافی نت، سوئیت و اتاق خواب دوبلکس با امکانات رفاهی فوق العاده در طبیعت سبز و رویای و سالن همایش با امکان تصویربرداری وصدابرداری اشاره کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
82%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
78%
توصیه به دیگران
79%
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
77%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو