مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل بادله ساری و هتل نوید ساری
text off
text off
نام هتل

هتل بادله ساری

(چهار ستاره)

هتل نوید ساری

(چهار ستاره)
آدرس

مازندران - ساری - کیلومتر 10 جاده گرگان

مازندران - ساری - کیلومتر 5 جاده ساری به قائمشهر

فاصله تا فرودگاه

10 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. سرویس اضافه به صورت کاناپه تختخواب شو ارائه می گردد. اینترنت رایگان نمی باشد.
قوانین کنسلی:
قوانین کنسلی هتل بادله بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

این هتل تا حدودی نزدیک به ریل راه آهن می باشد. پارکینگ هتل رایگان و با ظرفیت حدود 30،40 خودرو و به صورت روباز میباشد.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره بادله از سال 1356 در یکی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی استان همیشه سرسبز مازندران در دشت زیبای لالیم در 10 کیلومتری ساری به طرف نکا واقع شده است و با فضای آرامش بخش و دلپذیر خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز شمال کشور می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل می توان به سالن بیلیارد، پینگ پنگ، کافی نت، اینترنت پرسرعت در داخل اتاق ها، فست فود، سالن های متعدد غذاخوری، کافی شاپ، محوطه بازی کودکان، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، حمام و استخر آب شیرین، سرویس ویژه معلولین، فضای سبز زیبا، پارک ساحلی دلنشین و ساحل اختصاصی دریا اشاره کرد.

هتل چهارستاره نوید با چشم اندازی زیبا به طبیعت بینظیر شمال ایران در جاده تهران به ساری، 4 کیلومتری ساری در استان مازندران قرار دارد. این هتلدر 8 طبقه با آسانسور می باشد با مهیا نمودن تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی همراه با کادری مجرب به مسافران شمال کشور، نوید اقامتی آرامش بخش و دلنشین را می دهد. هتل نوید دارای 66 باب واحد اقامتی با مناظری رو به طبیعت همراه با فضایی دنج و آرام می باشد. از جمله امکانات ویژه این هتل می توان به سالن بیلیارد، آژانس هواپیمایی نوید گشت، کافی نت، سالن های چندمنظوره، استخر، سونا و جکوزی، رستوران، خشکشویی، کافی شاپ 24 ساعته، تاکسی سرویس و پارکینگ روباز اشاره کرد. همچنین با اقامت در این هتل مسافران دسترسی آسانی به جذابیت های طبیعی شهر از جمله پارک های جنگلی زارع، سالاردره، پناهگاه های حیات وحش دشت ناز و سمسکده و همچنین فاصله کوتاهی تا سد سلیمان، تنگه و چشمه های باداب سورت دارند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
85%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
82%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
78%
توصیه به دیگران
79%
برخورد کارکنان
73%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
74%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
68%
موقعیت مکانی هتل
72%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
66%
توصیه به دیگران
66%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو