مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان و هتل پیروزی اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

(چهار ستاره)

هتل پیروزی اصفهان

(چهار ستاره)
آدرس

اصفهان - پل فلزی - بوستان سعدی

اصفهان - میدان امام حسین - ابتدای چهار باغ پایین

فاصله تا فرودگاه

45 دقیقه با ماشین

40 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و برای سنین 3 تا 8 سال درصورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می شود.
سرویس اضافه به صورت کاناپه ارائه میگردد.
اقامت خانم تنها همراه با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
اقامت با صیغه نامه همراه بامهر برجسته محضری انجام میگیرد.
قوانین کنسلی :
اعلام کنسلی از 29 تا 15 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول پرداخت 20% هزینه یک شب، از 14 تا 6 روز قبل، 30% هزینه یک شب، از 5 روز تا 48 ساعت قبل مشمول پرداخت 100% هزینه یک شب خواهد بود.

هزینه اقامت برای کودکان زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد.
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان
اینترنت free
قوانین کنسلی :
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

دلیل انتخاب

هتل آپارتمان چهار ستاره چهل پنجره در ضلع جنوبی ساحل زاینده رود بین پل مارنان و پل فلزی در بوستان سعدی استان اصفهان قرار گرفته است. هتل دارای فضاهای اقامتی متنوع، تمیز و شیک مشرف به فضای سبز رودخانه زیبای زاینده رود می باشد و هر پنجره آن قابی از منظره شهر زیبای اصفهان می باشد. از دیگر امتیازات این هتل می توان به نزدیکی به بافت قدیمی ارمنی نشین اصفهان مانند میدان جلفا، کلیسای وانک، پل مارنان و سی و سه پل اشاره کرد. هتل آپارتمان چهل پنجره سعی دارد اقامتی دلنشین را برای میهمانان خود فراهم آورد.

هتل چهارستاره پیروزی اصفهان یا داریوش سابق با بیش از 40 سال سابقه در هتلداری و میهمان نوازی، آماده فراهم کردن سفری خاطره انگیز برای میهمانان خود در شهر گنبدهای فیروزه ای می باشد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و در مجاورت اماکن تاریخی و فرهنگی نظیر باغ و کاخ چهلستون، مجموعه نقش جهان شامل مسجد امام، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان، باغ عمارت هشت بهشت، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر، موزه تاریخ طبیعی (تالار تیموری)، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه، حمام و مسجد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل همچنین بخاطر قرار گرفتن در خیابان چهار باغ می تواند مسافران را با اندک زمانی به رودخانه زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و بینظیر سی و سه پل، خواجو و مارنان برساند. هتل پیروزی با 96 باب واحد اقامتی مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و اقامتی در هر فصل آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد. دیگر امکانات هتل شامل: سالن های همایش، رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، مجموعه ورزشی شامل سونای خشک و مرطوب، جکوزی حوضچه های آب سرد و سالن بدنسازی می شود.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
86%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
89%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
89%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
82%
توصیه به دیگران
86%
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
83%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
82%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
79%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو