مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل المپیک قم و هتل بین المللی قم
text off
text off
نام هتل

هتل المپیک قم

(چهار ستاره)

هتل بین المللی قم

(چهار ستاره)
آدرس

قم ، بلوار معلم

قم - جنب حرم

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

صبحانه به صورت سرو بوفه می باشد.اقامت کودکان زیر 5 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
**اینترنت نامحدود رایگان**پارکینگ روباز با ظرفیت نامحدود**
** با توجه به پروتکل های وزارت بهداشت امکان سرو صبحانه بوفه وجود نداشته و صبحانه فقط بصورت پک (صبحانه کامل) سرو میشود**

کودکان زیر 2سال رایگان وکودکان 2 تا 10 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )نیم بها محاسبه میشود.سرویس اضافه بصورت کاناپه می باشد.
اینترنت رایگان نمی باشد.
ساعت تخلیه 12 وساعت تحویل 15 می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره المپیک در قلب شهر قم نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه با بهره گیری از امکانات مطلوب براساس استانداردهای روز جهانی صنعت هتلداری در سال 1386 افتتاح شده است. این هتل با 9 طبقه با چشم اندازی زیبا متشکل از 40 باب واحد اقامتی مدرن می باشد. هتل المپیک به دلیل ارائه خدمات در سطح بین المللی توجه میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری زیادی را به خود جلب می کند. رستوران الماس با ظرفیتی حدود 120 نفر با سرو انواع غذاهای ایرانی، رستوران و کافی شاپ برلیان با ظرفیتی حدود 100 نفر در فضایی کم نظیر با سرو انواع نوشیدنی، غذاهای فرنگی و دسر، تالار زمرد (ویژه آقایان)، تالار فیروزه (ویژه بانوان)، چایخانه سنتی روباز یاقوت واقع در بام هتل با محیطی بسیار دلنشین، روم سرویس، فروشگاه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی و خشکشویی از قبیل امکانات و خدمات این هتل هستند.

هتل بین المللی قم اولین هتل چهار ستاره تاپ در استان قم می باشد که در جوار بارگاه حضرت معصومه بناگردیده است. فاصله بسیار نزدیک و کمتر از 100 متر به حرم مطهر و مرکز شهر، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و بازارهای شهر و همینطور اشراف داشتن به رودخانه قم از امتیازات ویژه این هتل هستند. این هتل دارای 80 باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی و ارتباطی مدرن می باشد. برخی از امکانات این هتل از قبیل رستوران هتل در طبقه همکف با گنجایش 350 نفر با دکوراسیون زیبا در کنار آب نما با فضایی دلنشین و آرام با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی مطلوب، سالن صبحانه خوری با سرو صبحانه بوفه سرد و گرم متنوع، کافی شاپ، کافی نت، سونا و جکوزی، اینترنت وایرلس و سالن کنفرانس و کانتر خدمات گردشگری و تاکسی سرویس هستند. مدیریت و پرسنل مجرب این هتل آماده ارائه کلیه خدمات در بالاترین و بهترین کیفیت ممکن براساس استانداردهای روز جهان به میهمانان ارجمند خود هستند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
81%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
84%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
77%
موقعیت مکانی هتل
81%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
77%
توصیه به دیگران
79%
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
76%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
73%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو