مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل کوثر اصفهان و هتل عباسی اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل کوثر اصفهان

(پنج ستاره)

هتل عباسی اصفهان

(پنج ستاره)
آدرس

اصفهان - جنب سی و سه پل

اصفهان - چهار باغ عباسی - خیابان آمادگاه

فاصله تا فرودگاه

30 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
سرویس اضافه به صورت تخت ارائه می گردد.

پذیرش خانم تنها با نامه اماکن و یا برگه ماموریت و همچنین پذیرش مسافر با عقدنامه موقت دارای مهربرجسته قوه قضائیه بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
- اعلام کنسلی بین 19 لغایت 15 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 20 % جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق های رزرو شده خواهد گردید.
- اعلام کنسلی بین 14 لغایت 11 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 40% جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق های رزرو شده خواهد گردید.
- اعلام کنسلی بین 10 لغایت 6 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 60 % جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق های رزرو شده خواهد گردید.
- اعلام کنسلی بین 5 لغایت 3 روز قبل از تاریخ ورود، مشمول 80 % جریمه از کل مبلغ یک شب اتاق های رزرو شده خواهد گردید.
- اعلام کنسلی در کمتر از 48 ساعت مشمول 100% جریمه یک شب خواهد شد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد.
هزینه اقامت برای کودکان 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه 50% مبلغ سرویس می باشد.
سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می گردد.
پذیرش خانم تنها با نامه اماکن بلامانع است.
هتل 3 طبقه و دارای آسانسور می باشد.

قوانین کنسلی :
در صورت کنسلی و تغییر تاریخ و تغییر نام برای این هتل باید 5 روز قبل اعلام گردد، در غیر این صورت هزینه کامل سوخت خواهدشد.

دلیل انتخاب

هتل بین المللی پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان یا شرایتون سابق در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل در سال 1347 بهره برداری شده است. این هتل تا سال 1357 با نام هتل کوروش تحت نظر گروه هتل های شرایتون بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز زیر نظر گروه هتل های بین المللی پارسیان فعالیت می کند. هتل کوثر دارای ساختمان قدیم (اصلی) و ساختمان جدید (فیروزه) با 7 طبقه دارای 194 باب واحد اقامتی لوکس مجهز به تمامی خدمات و امکانات رفاهی نظیر رستوران زرین، رستوران ایتالیایی، سفره خانه سنتی سرو، رستوران تابستانه واقع در باغ کنار آب نما، رستوران فصلی در باغ ، کافی شاپ لابی لانج، کافی نت، خشک شویی، چندین فروشگاه، آرایشگاه مردانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، دو سالن اجتماعات و پذیرایی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خود در محیطی بانشاط، سالم و متناسب با سبک میهمان نوازی ایرانی می باشد.

هتل پنج ستاره مجلل و تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن ترین هتل های جهان و همینطور یکی از بزرگترین هتل های ایران با معماری منحصر به فرد مکتب اصفهان می باشد. این هتل خود یکی از جاذبه های توریستی ایران محسوب می شود. هتل شاه عباسی در زمان صفوی در سال 1128 بعنوان کاروانسرا به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. او این کاروانسرا را به مادر خویش هدیه داد به همین دلیل هتل عباسی در زمان قدیم کاروانسرای مادر شاه نامیده می شد. کاروانسرای عباسی در سال 1336 بازسازی و به مهمانسرا تبدیل شد و به مهمانسرای شاه عباسی تغییر نام یافت. در هنگام ساخت این مهمانسرا سعی بر آن بود که بازمانده کاروانسرا مورد مرمت قرار گیرد و طراحی بنا هماهنگ با معماری دوره عباسی باشد. در سال 1345 این مهمانسرا تبدیل به هتل کنونی شد. در هتل کنونی همچنان سعی داشتند که ویژگی کاروانسراگونه این بنا حفظ شود. هر اتاق این هتل معماری و ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. این هتل با برخورداری از 14 تالار پذیرایی، رستوران، سفره خانه سنتی، چایخانه سنتی، کافه تریا همواره آماده پذیرایی از 1500 نفر میهمان می باشد. از امتیازات این هتل می توان قرار گرفتن در قلب شهر، اشراف به اکثر جاذبه های تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تجربه اقامتی تاریخی در یک جاذبه توریستی نام برد. این هتل همیشه آماده پذیرایی از هزاران میهمان و گردشگر داخلی و خارجی از تمامی نقاط جهان و همینطور ده ها هیات از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت های بین المللی است. مهمانسرای عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و دور تا دور حیاط هتل و حوض فیروزه ای رنگش قرار گرفته اند و رو به حیاط هتل، تراس و پنجره دارند.همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند. نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ منظره ای بدیع را برای اتاق های مشرف به باغ به ارمغان می آورد. سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلیست که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می شود.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
81%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
87%
موقعیت مکانی هتل
96%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
87%
برخورد کارکنان
88%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
87%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
85%
موقعیت مکانی هتل
94%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
76%
توصیه به دیگران
84%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو