مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل ستاره اصفهان و هتل سنتی اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل ستاره اصفهان

(سه ستاره)

هتل سنتی اصفهان

(سه ستاره)
آدرس

استان اصفهان ، شهر اصفهان ، میدان نقش جهان ، خیابان حافظ

میدان نقش جهان خیابان حکیم کوچه باغ قلندر ها هتل سنتی اضفهان

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه با ماشین

40 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

حداکثر مدت زمان اقامت در اتاق هایی که به صورت ساعتی می باشند، فقط 4 ساعت است که در بازه زمانی 8:00 الی 18:00 خروج قابل رزرو می باشند و تحت هیچ شرایطی امکان اقامت بعد از ساعت 18:00 وجود ندارد. همچنین این اتاق ها فاقد صبحانه می باشند. ساعت پذیرش در هتل بعد از 14 و خروج و تحویل اتاق تا قبل از ساعت 12 ظهر می باشد.

تمدید اقامت با اطلاع قبلی وخروج تا ساعت17 نیم بها وبعد از ساعت 17 بطورکامل ( هزینه یک شب )شارژ می گردد.

- کودکان بین 2 تا 12 سال در صورت استفاده از تخت هزینه کامل نفر اضافه و در صورت عدم استفاده نیم بهای نفراضافه به قیمت اتاق اضافه می شود. کودک 12 سال و بالاتر کامل محاسبه می گردد.

- هیچ یک از اتاق ها امکان تخت اضافه ندارند و در صورت همراه داشتن نفر اضافه فقط امکانات پتو و ملحفه برای خواب قابل واگذاری است. به غیر از سوییت هتل که نرخ بر مبنای دونفر داده شده اما در واقع داخل سوییت دو اتاق خواب دارد که یک تخت یک نفره و یک دونفره داخل یک اتاق و اتاق دیگر نیز تخت دونفره دارد. بنابراین فقط داخل سوییت امکان افزایش سه نفر وجود دارد که تخت ها هم ثابت خواهد بود نه تخت اضافه.

- هیچ یک از اتاق ها وان دار نیستند و تنها اتاقی که وان - جکوزی دارد سوییت هتل است.

- ظرفیت پارکینگ هتل محدود بوده و هتل هیچ تعهدی در قبال پارک خودروی مسافر داخل پارکینگ نخواهد داشت. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل که نزدیک به اماکن تاریخی شهر است و با وجود پارکینگ های عمومی اطراف هتل مشکلی بابت پارک خودرو مسافران محترم نخواهند داشت.

برای کلیه ی میهمانان الزامی است که در هنگام پذیرش کارت و یا سند هویتی معتبر همچون کارت ملی، پاسپورت، شناسنامه، گواهینامه و امثال این را ارائه کنند. میهمانان غیر ایرانی الزام به ارائه ی پاسپورت معتبر و تاریخ دار، سند اقامت(درصورتی که اقامت دارند) دارند.

ایرانیان مقیم خارج از کشور که با همسر غیر ایرانی قصد سفر و اقامت دارند، باید حتما سند ازدواج خود را به صورت رسمی و مورد تایید وزارت امور خارجه ارائه کنند. اسنادی که در مساجد خارج از کشور یا برخی نمایندگی ها صادر شده اند و ممهور به مهر سفارت مطبوع ایران در آن کشور و یا وزارت امور خارجه در داخل ایران نباشند، به عنوان سند رسمی ازدواج در داخل ایران رسمیتی ندارند، و در هتل قابل ارائه نمی باشند.

والدینی که به صورت تکی و بدون همسر خود با فرزند یا فرزندان خود سفر میکنند و قصد اقامت دارند، ملزم به ارائه ی کارت شناسایی فرزند یا فرزندان خود هستند.

کودک یا بچه ای که بدون والدین خود و با بستگان خود سفر میکند، ضمن ارائه ی کارت شناسایی معتبر، اسنادی دال بر نسبت با همسفران و والدین خود می بایستی ارائه کند.

*** قوانین و مقررات کنسلی رزرو ***

1. ابطال تاریخ رزرو برای میهمانان انفرادی تا ۲۴ ساعت قبل از ورود میهمانان بدون هزینه و از ۲۴ ساعت تا لحظه ی ورود (مبنای محاسبه ساعت ۱۴ روز قبل از ورود) میهمان شامل ۱۰۰ درصد هزینه ی یک شب اقامت خواهد شد.

2. ابطال و تغییر تاریخ رزرو برای میهمانان گروهی (به تعداد 2 اتاق و بالاتر) به ترتیب ذیل صورت می پذیرد:

1-2) از ۳۰ روز تا ۱۵ روز قبل از ورود میهمانان شامل ۱۰ درصد از کل هزینه ی رزرو خواهد شد.

2-2) از ۱۴ روز تا ۷ روز قبل از ورود میهمانان شامل ۳۰ درصد از کل هزینه رزرو خواهد بود.

3-2) از ۶ روز تا ۷۲ ساعت قبل از ورود میهمانان شامل ۵۰ درصد از کل هزینه ی کل رزرو خواهد بود.

4-2) پس از ۷۲ ساعت شامل ۱۰۰ درصد کل هزینه رزرو خواهد بود.

اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان خواهد بود. کودکان 2 تا 12 سال به شرط عدم استفاده از سرویس اضافی ، نیم بهای سرویس اضافی تعلق میگیرد و بالای 12 سال فرد بزرگسال محسوب میشود . اینترنت free . پارکینگ رایگان می باشد(خارج از ساختمان هتل،با فضای محدود در روزهای شلوغ) .
سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه میگردد.

شرایط کنسلی:
درصورت ابطال رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان، شامل هیچگونه جریمه ای نخواهد بود.

درصورت ابطال رزرو بعد از 48 ساعت تا زمان ورود مهمان 50% هزینه شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید .

درصورت ابطال رزرو بعد از 24 ساعت تا زمان ورود مهمان 100% هزینه یک شب توسط هتل کسر خواهد گردید .

دلیل انتخاب

هتل ستاره یا صدف سابق یکی از هتل های سه ستاره شهر زیبا و تاریخی اصفهان با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و دکوراسیون زیبا می باشد که در فاصله 500 متری مهمترین بناهای تاریخی شهر چون میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، بازار اصلی، کاخ چهلستون و هشت بهشت قرار گرفته است. این هتل در شش طبقه مشتمل بر 52 باب اتاق و سوئیت مجهز به کلیه امکانات رفاهی مطلوب با محیطی آرام و دلنشین می باشد. سفره خانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، رستوران تابستانه بام با چشم انداز زیبا از میدان نقش جهان، کافی نت، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس اختصاصی برخی از امکانات این هتل می باشند.

هتل سنتی اصفهان با قدمتی در حدود ۵۰۰ سال یکی از بناهای دوره ی صفویه است که در قلب بافت تاریخی اصفهان قرار دارد و علاوه بر معماری فوق العاده، دسترسی راحتی به اکثر جاذبه های تاریخی شهر دارد. از تمایزهای مهم هتل سنتی این است که برخلاف سایر هتل های سنتی که از فضای حیاط به عنوان کافی شاپ و رستوران استفاده میکنند ، حیاط اندرونی جهت استفاده و ارامش مهمانان هتل اختصاصی شده است. هتل سنتی اصفهان دارای گواهینامه هتل ایمن میباشد. بدین معنی که کلیه ی پروتکل های بهداشتی با استانداردهای بالا رعایت میشود و شما میتوانید بصورت ایمن در برابر کوید۱۹ سفر کنید و از اقامت خود لذت ببرید

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
79%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
81%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
68%
توصیه به دیگران
79%
برخورد کارکنان
77%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
74%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
66%
موقعیت مکانی هتل
71%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
53%
توصیه به دیگران
65%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو