مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل استقلال تهران و هتل آزادی تهران
text off
text off
نام هتل

هتل استقلال تهران

(پنج ستاره)

هتل آزادی تهران

(پنج ستاره)
آدرس

تهران - خیابان ولیعصر - تقاطع بزرگراه شهید چمران

تهران - بزرگراه شهید چمران - تقاطع اوین

فاصله تا فرودگاه

30 کیلومتر

45 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
کلوپ ورزرشی تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد
استفاده از استخر هتل برای افراد بالای 12 سال مجاز می باشد.
کلیه مهمانان خارجی با پاسپورت دارای اعتبار و ویزای ورود به کشور پذیرش میگردند.
پذیرش زوج با شناسنامه و یا صیغه نامه معتبر با مهر برجسته صورت می پذیرد و همراه داشتن شناسنامه زوجه جهت صیغه نامه الزامی است.

قوانین کنسلی :
در صورت اعلام کنسلی، از 19 تا 15 روز تا تاریخ ورود به هتل، 10% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 14 تا 11 روز تا تاریخ ورود به هتل، 15% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 10 تا 6 روز تا تاریخ ورود به هتل، 25% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، از 5 تا 3 روز تا تاریخ ورود به هتل، 50% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، 2روز قبل از تاریخ ورود به هتل، 80% توسط هتل کسر خواهد گردید.
در صورت اعلام کنسلی، در روز ورود،، هزینه شب اول سوخت خواهد گردید.

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می باشد.
پذیرش زوج با عقدنامه موقت دارای مهر برجسته دادگستری بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
- در صورت اعلام کنسلی، از 30 تا 25 روز تا تاریخ ورود به هتل، 15% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید.
- در صورت اعلام کنسلی، از 24 تا 20 روز تا تاریخ ورود به هتل، 25% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید.
- در صورت اعلام کنسلی، از 19 تا 10 روز تا تاریخ ورود به هتل، 50% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید.
- در صورت اعلام کنسلی، از 9 تا 5 روز تا تاریخ ورود به هتل، 75% شب اول توسط هتل کسر خواهد گردید.
- در صورت اعلام کنسلی، در کمتر از 5 روز تا تاریخ ورود، مشمول 100% جریمه کل مبلغ یک شب خواهد گردید.

دلیل انتخاب

هتل 5 ستاره پارسیان استقلال، یا هتل رویال هیلتون سابق، با دو برج شرقی (بازسازی شده) و غربی (ساختمان قدیمی) خود، نه تنها بزرگ ترین هتل بین المللی تهران است؛ بلکه به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه و امکانات مناسب خود، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تهران است. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل استقلال، در شمال تهران (بزرگراه چمران) قرار دارد. نزدیکی و اشراف هتل استقلال به مجموعه تلکه کابین توچال تهران، مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران، کوه های شمال تهران و مراکز خرید از یکسو، و از سوی دیگر نزدیکی آن به خیابان زیبای ولیعصر، سالن اجلاس سران، نمایشگاه های بین المللی، صدا و سیما و... هتل استقلال را تبدیل به انتخابی ویژه برای اقامت در طول سفرهای تفریحی و کاری کرده است. وجود اتاق های لوکس با چشم اندازهای شهری یا طبیعت تهران، انواع رستوران ها، چایخانه سنتی، سالن های پذیرایی و همایش متعدد، مجموعه های ورزشی آبی، زمین تنیس، امکاناتی نظیر بانک و صرافی، مراکز خرید جذاب، گالری های هنری و... در کنار کادری مجرب و حرفه ای، هتل استقلال را به هتلی شایسته برای رزرو، اقامت و یا برگزاری مراسم های شما در شهر تهران تبدیل کرده است. سوئیت های بزرگ برج غربی هتل با 2 اتاق خواب جداگانه دارای چشم اندازی بدیع از شهر تهران و همچنین سوئیت های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران درطبقات فوقانی دلیل دیگری برای منحصربفرد بودن هتل پارسیان استقلال است. خاطرنشان می سازد تمام 42 باب سوئیت های کوچک این هتل به مدرن ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی ،مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی تجهیز شده است.

این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 470 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت. از دیگر امکانات این هتل می توان به چندین سالن تشریفات مجلل، سرو غذاهای ایرانی و بین المللی متنوع در فضایی دلنواز در رستوران فرنگی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران فضای باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوری یاسمن، کافی شاپ نیلو، کافی هاوس آسمان، مراکز تجاری، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی، کافی شاپ کنار آب با به روزترین تجهیزات بدنسازی، و پرسنلی مجرب، جوان و تحصیلکرده اشاره کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
79%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
79%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
79%
موقعیت مکانی هتل
87%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
70%
توصیه به دیگران
76%
برخورد کارکنان
83%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
90%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
89%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
78%
توصیه به دیگران
83%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو