مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل شهریار تبریز و هتل لاله پارک تبریز
text off
text off
نام هتل

هتل شهریار تبریز

(پنج ستاره)

هتل لاله پارک تبریز

(پنج ستاره)
آدرس

تبریز- اول بلوار ائل گلی

تبریز - اتوبان پاسداران - میدان شهید فهمیده

فاصله تا فرودگاه

15 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان می باشد(بدون تخت اضافه )
کودکان بالای 6 سال شامل هزینه (با تخت اضافه ) می باشد.
داخل تمام اتاقها سرویس فرنگی و در طبقه اول سرویس ایرانی موجود است.
سرویس اضافه به صورت تخت تاشو می باشد.
***نیم خروج هتل از ساعت 12 الی 17 میباشد***

هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان و برای افراد 2 الی 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه میگردد .

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
به همراه داشتن عقد نامه رسمی (و محرمیت مسافرین)برای رزرو این هتل الزامی می باشد .
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.

دلیل انتخاب

هتل پنج ستاره بین المللی شهریار تبریز، هتلی منحصر بفرد در قلب شهر تبریز در منطقه ای سرسبز و خوش آب و هواست که در تابستان 1386 با تمامی امکانات و تجهیزات به روز دنیا مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری افتتاح شد ودر حال حاضر 8طبقه این هتل بازسازی شده است .هتل شهریار دارای 200 واحد اقامتی زیبا و عالی مجهز به تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مدرن می باشد. دو رستوران بزرگ کاکتوس و چشم انداز، تالارهای پذیرایی چندمنظوره، اتاق های کنفرانس، فروشگاه های متنوع، خدمات ویژه معلولین، مجموعه های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان با تیم های آزاد و اختصاصی، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر و پارکینگ از جمله امکانات این هتل می باشند.

هتل پنج ستاره "لاله پارک" بزرگترین و لوکس ترین هتل پنج ستاره شمال غرب کشور، در منطقه خوش آب وهوای رشدیه تبریز و در همسایگی"کوه عینالی" واقع شده است و این همجواری چشم اندازی جذّاب، زیبا و منحصربه فرد را برای مهمانان فراهم آورده است. این هتل که در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است با داشتن ۲۲۰ اتاق و سوئیت شامل ۱۵۳ واحد اتاق دلوکس، 4۰ اتاق کانکت، ۱6سوئیت اکسکیوتیو، ۱۰ سوئیت جونیور و یک سوئیت رویال در ۱7 طبقه، مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده و با دسترسی مناسبی که به فرودگاه بین المللی تبریز دارد اقامتی دلنشین و آرامبخش برای مهمانان فراهم میکند. برای میهمانان این هتل مجلّل، در کنار برخورداری از صبحانه بوفه متنوّع، فضای نشاط آور و آرامبخش استخر سرپوشیده، سونای خشک، بخار،جکوزی و حمام ترک اصیل، باشگاه بدنسازی مجهز و اینترنت "وایفای" پرسرعت به شکل رایگان در دسترس قرار دارد. در کنار طراحی بسیار زیبا و دل انگیز رستوران، کافی شاپ و کافه تراس هتل "لاله پارک" برخورداری از 7 سالن کنفرانس با قابلیت چیدمان متفاوت و تالار مجلل و منحصر بفرد "لاله"، این هتل را به بهترین انتخاب برای برگزاری، کنسرت، همایش و مراسم باشکوه، دورهمیهای خانوادگی و ... در شهر تبریز تبدیل کرده است. امکان ورود مستقیم از لابی به مجتمع رفاهی-تفریحی مدرن "لاله پارک" که در همسایگی هتل قرار دارد و مجموعهای از بهترین برندهای ایرانی و بین المللی، شهربازی سرپوشیده ویژه کودک و پردیس سینمایی با بروزترین تجهیزات صوتی و تصویری را برای مخاطبان گرد هم آورده است، خاطره های ناب از اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی برای همه اعضای خانواده در جریان اقامت در هتل "لاله پارک" را به یادگار میگذارد..

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
80%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
81%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
74%
موقعیت مکانی هتل
78%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
65%
توصیه به دیگران
73%
برخورد کارکنان
90%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
88%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
81%
توصیه به دیگران
88%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو