مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل پیروزی اصفهان و هتل عالی قاپو اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل پیروزی اصفهان

(چهار ستاره)

هتل عالی قاپو اصفهان

(چهار ستاره)
آدرس

اصفهان - میدان امام حسین - ابتدای چهار باغ پایین

اصفهان - خیابان چهارباغ عباسی

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه با ماشین

20 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی (رفت)، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد.
سرویس اضافه بصورت تخت ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان
اینترنت free
قوانین کنسلی :
قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد .
اینترنت free .
از آن‌جایی که خیابان چهارباغ عباسی سنگ‌فرش شده است، تردد خودرو تا جلوی در هتل امکان‌پذیر نیست و پارکینگ حدود 70متر با هتل فاصله دارد.
پارکینگ رایگان میباشد.
مسافرانی که در هتل اقامت دارند درصورت تمدید اقامت شب های بعدی از هتلیار باید مقیم بودن در هتل را به همکاران هتلیار اطلاع دهند در غیر اینصورت قیمت با نرخ برد هتل محاسبه می شود.
پذیرش مسافر با داشتن عقدنامه موقت با مهر برجسته قوه قضائیه بلامانع میباشد.
پذیرش خانم تنها با داشتن مدارک شناسایی بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
از 14 روز قبل از تاریخ ورود یک شب سوخت خواهد شد .
از آن‌جایی که خیابان چهارباغ عباسی سنگ‌فرش شده است، تردد خودرو تا جلوی در هتل امکان‌پذیر نیست و پارکینگ حدود 70 متر با هتل فاصله دارد.
آدرس پارکینگ:اصفهان-خیابان شمس ابادی- انتهای خیابان کووالالامپور- پارکینگ هتل، #پارکینگ پارس می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهارستاره پیروزی اصفهان یا داریوش سابق با بیش از 40 سال سابقه در هتلداری و میهمان نوازی، آماده فراهم کردن سفری خاطره انگیز برای میهمانان خود در شهر گنبدهای فیروزه ای می باشد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و در مجاورت اماکن تاریخی و فرهنگی نظیر باغ و کاخ چهلستون، مجموعه نقش جهان شامل مسجد امام، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان، باغ عمارت هشت بهشت، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر، موزه تاریخ طبیعی (تالار تیموری)، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه، حمام و مسجد از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل همچنین بخاطر قرار گرفتن در خیابان چهار باغ می تواند مسافران را با اندک زمانی به رودخانه زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و بینظیر سی و سه پل، خواجو و مارنان برساند. هتل پیروزی با 96 باب واحد اقامتی مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و اقامتی در هر فصل آماده میزبانی از میهمانان گرامی می باشد. دیگر امکانات هتل شامل: سالن های همایش، رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته، پارکینگ، خشکشویی، مجموعه ورزشی شامل سونای خشک و مرطوب، جکوزی حوضچه های آب سرد و سالن بدنسازی می شود.

هتل چهار ستاره مجلل عالی قاپو عضوی دیگر از گروه هتل های پارسیان است که در قلب شهر تاریخی اصفهان در خیابان چهارباغ با معماری زیبا و سنتی واقع شده است. این هتل دارای 106 باب فضای اقامتی لوکس با تمامی امکانات قابل توجه و سرویس عالی جهت رفاه حال میهمانان می باشد. از جمله ویژگی های برجسته این هتل می توان به نزدیک بودن به مناطق توریستی و تاریخی شهر نظیر سی و سه پل، پل خواجو، مجموعه میدان نقش جهان شامل کاخ عالی قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله و بازار، کاخ چهلستون و هشت بهشت اشاره کرد. دیگر امکانات و خدمات هتل شامل رستوران مجلل عالی قاپو با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران ایتالیایی ونیز، لابی بزرگ و زیبا، خشکشویی، صندوق امانات،چایی ساز در اتاق،استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، کادری آزموده اشاره کرد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
83%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
82%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
79%
توصیه به دیگران
83%
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
81%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
75%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو