مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل بزرگ رامسر و هتل بام سبز رامسر
text off
text off
نام هتل

هتل بزرگ رامسر

(چهار ستاره)

هتل بام سبز رامسر

(چهار ستاره)
آدرس

مازندران - رامسر - خیابان شهید رجایی

مازندران ـ رامسر ـ کیلومتر 5 غرب رامسر - مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز - تله کابین رامسر

فاصله تا فرودگاه

10 دقیقه با ماشین

30 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

2 کیلومتر فاصله از دریا میباشد.
اتاق ها رو به جنگل یا دریا میباشند.
هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد.
اینترنت رایگان نمی باشد ، پارکینگ رایگان است. مینی بار رایگان نمی باشد.

سرویس اصافی بصورت کاناپه می باشد و
سرویس اضافه برای اتباع غیرایرانی
کودکان غیرایرانی از 4 سال الی 7 سال نیم بهاء محاسبه میگردد
از 7 سال به بالا تمام بهاء محاسبه میگردد
برای اتباع ایرانی
کودکان ایرانی از 4 سال الی 7 سال رایگان میباشد
از 7 سال به بالا تمام بهاء محاسبه میگردد.
.برای کودکان زیر 7 سال هزینه ای بابت اقامت و بلیط تله کابین دریافت نمی شود.افراد 7 و بالای 7 سال جز نفرات محاسبه می شوند. به همراه داشتن شناسنامه برای تک تک مسافرین الزامیست .میهمانان موظفند یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در سایت بالا حاضر باشند و در صورت کوتاهی مجتمع هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.ساعت کار تله کابین در تابستان از ساعت 9 صبح الی 20:30 غروب و در پاییز و زمستان از 9:30 صبح الی18 می باشد.
کلبه های جنگلی 4 نفره کمی از پذیرش هتل فاصله دارند لذا میهمانان گرامی میتوانند از سرویس ایاب و ذهاب رایگان استفاده کرده و یا از قدم زدن در محیط سرسبز هتل لذت ببرند .
هزینه بلیط تله کابین رایگان میباشد.
هزینه ها شامل صبحانه و پارکینگ می باشد. بنابر قانون عمومی هتلها ساعت ورود به هتل بعداز ساعت 15 روز اول و ساعت تحویل اتاق قبل از ساعت 12 روز آخر می باشد.با توجه به اینکه تنها راه ارتباطی این هتل استفاده از خط تله کابین می باشد در زمان خاموشی خط تله کابین سرویس خودرو هتل تا 12شب محیا است که به ازای هر سرویس هزینه 5/000/000 ریالی اخذ گردیده و این نکته لازم به ذکر است که در زمان باز بودن خط تله کابین سرویس خوردو ارائه داده نخواهد شد.
قابل توجه مسافرین محترم :
1-از آوردن هرگونه مواد آتش زا به هتل خودداری فرمائید.
2-ار آوردن چمدان های سنگین و حجیم به دلیل قرار گرفتن هتل در سایت بالای تله کابین و تردد با تله کابین خودداری فرمائید.
3-از به همراه آوردن حیوانات خانگی جدا خودداری نمائید.
4-به دلیل کوهستانی بودن محیط هتل استفاده از کفش های مناسب و ورزشی توصیه می شود.
5-مسافرین محترم در صورت رزرو سوئیت توجه داشته باشند که این اتاقها دارای صداهای ناشی از تردد تله کابین میباشند.
6- به همراه داشتن شناسنامه الزامی است در غیر اینصورت هتل در قبال پذیرش نکردن میهمان هیچگونه مسئولیتی به عهده نخواهد
داشت.
7- به همراه داشتن هر گونه حیوان و پرنده ممنوع می باشد.
8 - میهمانان موظفند قبل از رزرو نوع و شکل واحد اقامتی خود را در سایت تله کابین رامسر مشاهده کنند.

دلیل انتخاب

تجربه اقامت در یک قصر کلاسیک ایرانی حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره ای دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید. این هتل موزه یکی از معدود هتل هایی است که در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته است و تحت نظر مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل آزادی رامسر دارای دو هتل قدیم و جدید است که هتل قدیم در سال 1312 در 3 طبقه و هتل جدید در سال 1346 در 3 طبقه ساخته شده است. این هتل دارای 152 باب اتاق و سوئیت با چشم انداز جنگل و دریا و با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل بسیار آسان می باشد. هتل همچنین با ارائه امکاناتی نظیر مجموعه ورزشی شامل زمین بازی، پارک کودک، استخر روباز و همچنین مجتمع آب درمانی، رستوران و کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمان گرامی می باشد.هتل جدید رامسر در سال 1342 تآسیس شده است و دارای سبکی مدرن است ، هتل قدیم رامسر در سال 1312 تآسیس شده است و دارای سبک کلاسیک است.

هتل چهار ستاره بام سبز در فاصله 700 متری از سطح دریا در بالای تله کابین رامسر در فضایی آرامش بخش و دنج کوهستانی در سال 1389 افتتاح شده است. تنها وسیله رفت و آمد میهمانان به هتل تله کابین می باشد که ساعت کاری تله کابین در فصل تابستان از 9 صبح تا 20:30 و در پاییز و زمستان از 10 الی 17 می باشد. میهمانان هتل باید یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر باشند. لازم بذکر است، در صورتیکه میهمانان خارج از ساعات کاری تله کابین به هتل مراجعه نمایند، می بایست هزینه ای جداگانه برای جابجایی توسط خودرو مخصوص پرداخت نمایند. ساختمان اصلی هتل بام دارای 2 طبقه مثبت شامل رستوران ایل میلی و بام با نمای دیدنی 360 درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل های رامسر و چابکسر و همینطور افق بینظیر دریای خزر و 4 طبقه منفی اقامتی شامل 8 سوئیت VIP با نمای جنگل در دل کوه است. دیگر امکانات رفاهی تفریحی این ساختمان شامل تله کابین در طبقه پنجم، پذیرش، لابی هتل، سالن ورزشی و سرگرمی شامل باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و ...، رستوران، کافی شاپ ایل میلی می باشد. دهکده جنگلی هتل شامل 32 کلبه کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک و نوستالژی به فاصله ده دقیقه ای از ساختمان اصلی هتل با مسیر پیاده روی سنگ فرش شده هستند که به کلبه های دورتر ماشین برای رفت و آمد تعلق می گیرد. خودنمایی رنگهای شاد و دلنشین کلبه ها از میان شاخ و برگ درختان به همراه مه ملایم جنگلی و صدای پرندگان و معماری بینظیر هتل (استفاده از صخره های طبیعی کوهستان بعنوان قسمتی از دکوراسیون و نمای داخلی سوئیت ها) از زیبایی های منحصر بفرد این هتل محسوب می شوند. این هتل همچنین دارای یک ساختمان 2 طبقه شامل دو سوئیت ماه عسل با فاصله 10 دقیقه ای از ساختمان اصلی می باشد که مسیر به صورت پله است و امکان تردد ماشین وجود ندارد. دیگر امکانات هتل شامل چندین رستوران، کافی شاپ، تالار پذیرایی، فست فود، واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر، شعب بانک های تجارت و پست بانک، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین بازی پینت بال،. هتل بام رامسر، مکانی مناسب برای آرامش اعصاب و از بین بردن خستگی روح و جسم می باشد. میهمانان این هتل می توانند در دل طبیعت بکر و در فضایی جنگلی کوهستانی، تجربه اقامتی لوکس داشته باشند.کلبه های 4 نفره با فاصله از پذیرش قرار دارند .

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
77%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
73%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
74%
موقعیت مکانی هتل
90%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
64%
توصیه به دیگران
72%
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
86%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
86%
موقعیت مکانی هتل
90%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
76%
توصیه به دیگران
90%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو