مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل ونوس اصفهان و هتل زهره اصفهان
text off
text off
نام هتل

هتل ونوس اصفهان

(سه ستاره)

هتل زهره اصفهان

(سه ستاره)
آدرس

اصفهان - خیابان آمادگاه - حدفاصل چهارراه گلدسته و فلسطین

اصفهان - پل فردوسی - خیابان فردوسی - روبروی مسجد رضوی

فاصله تا فرودگاه

30 دقیقه با ماشین

30 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

مهمانانی که دارای عقد نامه موقت از استان اصفهان هستند در داخل هتل پذیرش نمی شوند . و در مهمانان خارجی (مهمانان عرب زبان) در صورت داشتن عقد نامه با افراد ایرانی به هیچ عنوان در هتل پذیرش نخواهند شد.هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشد .
سرویس اضافه برای اتاق ها به صورت تخت و برای سوئیت ها به صورت کاناپه ارائه می گردد.
پارکینگ رایگان میباشد(با فضای محدود در روزهای شلوغ) . اینترنت free .
پذیرش خانم تنها دارای مدارک شناسایی بلامانع می باشد.
پذیرش مسافر با عقدنامه موقت دارای مهر برجسته قوه قضائیه(به استثنای مسافرانی که دارای عقد نامه موقت از استان اصفهان هستند)بلامانع می باشد.
قوانین کنسلی :
-برای رزروهای گروهی (تعداد 2 باب اتاق به بالا) اعلام کنسلی کمتر از 1 ماه ، تمام شب های رزرو سوخت میشود.
-برای رزرو های انفرادی (تعداد اتاق کمتر از 2 باب) تا قبل از 72 ساعت بدون جریمه و بعد از آن هزینه شب اول کاملا سوخت میشود.

کودکان زیر 7 سال درصورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان میباشند .
سرویس اضافه به صورت کف خواب و کاناپه تختخواب شو ارائه می گردد.
پارکینگ بصورت اختصاصی در فاصله 200متری هتل (خارج از ساختمان هتل) قرار دارد.
قوانین کنسلی :
- اعلام کنسلی از 15 روز قبل از تاریخ ورود شامل جریمه 10%، از 15 روز تا 3 روز قبل از تاریخ ورود شامل جریمه 30%، از 3 روز تا 24 ساعت قبل از تاریخ ورود شامل جریمه 50%، از 24 ساعت قبل از تاریخ ورود شامل جریمه 100% هزینه یک شب خواهد گردید.

دلیل انتخاب

هتل سه ستاره ونوس با تزئینات و نقاشی هایی به سبک دوران صفوی و قاجار می باشد که با موقعیت جغرافیایی عالی در شهر تاریخی و زیبای اصفهان در نزدیکی مراکز تاریخی، گردشگری و تجاری در محیطی متمایز و دلنشین قرار گرفته است و در مهرماه سال 1390 افتتاح شده است. این هتل در 8 طبقه دارای 58 باب فضای اقامتی شامل دو تخته، سه تخته، چهارتخته، پنج تخته و اتاق های کانکت می باشد. نزدیکی این هتل به مراکز دیدنی و خرید شهر، دسترسی آسان در مدت کوتاه (25 دقیقه) تا فرودگاه بین المللی اصفهان و همینطور ارائه خدمات شایسته با مدیریتی مجرب باعث شده که هتل ونوس یکی از انتخاب های برتر در میان گردشگران در شهر خاطره انگیز اصفهان باشد. خدمات رفاهی هتل شامل رستوران، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، مجموعه ورزشی شامل استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و ماساژ، اینترنت وایرلس پرسرعت و پارکینگ با ظرفیت محدود می شود.

هتل سه ستاره تاپ زهره با بهره گیری از معماری سنتی و مدرن در خیابان فردوسی شهر تاریخی اصفهان با موقعیت جغرافیایی عالی با دسترسی آسان به مهمترین مراکز تاریخی، گردشگری و تجاری واقع شده است. این هتل با 10 طبقه دارای 52 باب اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، بیزنس روم 2 و 3 تخته، اتاق پرنسس، سوئیت رویال با امکانات رفاهی مطلوب می باشد. هتل زهره با امکاناتی نظیر رستوران ونوس، کافی شاپ خورشید، رستوران سنتی ایرانا در بام، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته، تورلیدر و ترانسفر گشت و لاندری آمادگی خود را جهت ارائه بهترین خدمات به میهمانان ارجمند خود اعلام می دارد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
71%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
79%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
73%
موقعیت مکانی هتل
82%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
57%
توصیه به دیگران
67%
برخورد کارکنان
67%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
70%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
61%
موقعیت مکانی هتل
73%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
56%
توصیه به دیگران
58%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو