مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل خورشید قم و هتل بین المللی قم
text off
text off
نام هتل

هتل خورشید قم

(چهار ستاره)

هتل بین المللی قم

(چهار ستاره)
آدرس

قم - خیابان امام - بعد از چهار راه غفاری - نبش سه راه خورشید -مقابل صحن امام جواد (ع)

قم - جنب حرم

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس ) رایگان ، کودکان 3 تا 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس ) نیم بها می باشد.
سرویس اضافه بصورت تخت تا شو می باشد.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر میباشد.
نیم شارژ خروج تا ساعت 16:00 می باشد.
*پارکینگ مسقف رایگان با ظرفیت نامحدود*

کودکان زیر 2سال رایگان وکودکان 2 تا 10 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )نیم بها محاسبه میشود.سرویس اضافه بصورت کاناپه می باشد.
اینترنت رایگان نمی باشد.
ساعت تخلیه 12 وساعت تحویل 15 می باشد.

دلیل انتخاب

هتل چهار ستاره خورشید در قلب استان قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با موقعیت جغرافیایی عالی و کمترین فاصله تا حرم مطهر کریمه اهل بیت، مقابل صحن حضرت جواد الائمه واقع گردیده است. هتل خورشید دارای 48 باب اتاق، سوییت و آپارتمان لوکس با چشم اندازی منحصر بفرد رو به حرم حضرت معصومه می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل ، به ویژه مجاورت با بافت تجاری مرکز شهر و بازار بزرگ قم امکان دسترسی سریع و آسان به خیابان های اصلی،مراکز خرید، ارگانهای دولتی و غیردولتی، بیمارستان ها، سینماها، تالارها، بناهای تاریخی و موزه فراهم می باشد. این هتل از بخش های مختلفی از جمله: واحدهای اقامتی، رستوران، تالارهای پذیرایی لوکس و مجزا، سالن امفی تئاتر، سالن همایش، کافی شاب، لابی های مجزا در طبقات، 2 طبقه پارکینگ، لاندری، نمازخانه، مرکز خرید خورشید و ... تشکیل شده است. هتل خورشید قم با محیطی آرام و عالی قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به مهمانان ارجمند هدیه دهد.

هتل بین المللی قم اولین هتل چهار ستاره تاپ در استان قم می باشد که در جوار بارگاه حضرت معصومه بناگردیده است. فاصله بسیار نزدیک و کمتر از 100 متر به حرم مطهر و مرکز شهر، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و بازارهای شهر و همینطور اشراف داشتن به رودخانه قم از امتیازات ویژه این هتل هستند. این هتل دارای 80 باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی و ارتباطی مدرن می باشد. برخی از امکانات این هتل از قبیل رستوران هتل در طبقه همکف با گنجایش 350 نفر با دکوراسیون زیبا در کنار آب نما با فضایی دلنشین و آرام با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی مطلوب، سالن صبحانه خوری با سرو صبحانه بوفه سرد و گرم متنوع، کافی شاپ، کافی نت، سونا و جکوزی، اینترنت وایرلس و سالن کنفرانس و کانتر خدمات گردشگری و تاکسی سرویس هستند. مدیریت و پرسنل مجرب این هتل آماده ارائه کلیه خدمات در بالاترین و بهترین کیفیت ممکن براساس استانداردهای روز جهان به میهمانان ارجمند خود هستند.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
84%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
84%
موقعیت مکانی هتل
95%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
69%
توصیه به دیگران
80%
برخورد کارکنان
82%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
82%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
76%
موقعیت مکانی هتل
83%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
73%
توصیه به دیگران
78%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو