مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل اطلس یزد و هتل ادیب الممالک یزد
text off
text off
نام هتل

هتل اطلس یزد

(دو ستاره)

هتل ادیب الممالک یزد

(دو ستاره)
آدرس

بلوار شهید صدوقی - ما بین میدان همافر و باهنر

خیابان قیام - انتهای کوچه لب خندق - پلاک 83

فاصله تا فرودگاه

10 دقیقه با ماشین

10 دقیقه با ماشین

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال

تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت رایگان و سنین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.
سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.

کودکان زیر 7سال رایگان می باشد.
سرویس اضافه بصورت کف خواب می باشد.
قوانین کنسلی :
لغو رزرو تا 24 ساعت قبل از ورود شامل یک شب سوخت هتل و بقیه شب ها 30درصد جریمه هتل می شود.
***پارکینگ با فضای محدود در ایام پیک***

دلیل انتخاب

از آنجا که هتل در منطقه خوبی از شهر یزد قرار دارد، لذا به بازار و مسیر شهرک صنعتی نزدیک است. علاوه بر این دسترسی راحتی به اماکن دیدنی یزد از جمله امیر چخماق، مسجد جامع و مجتمع ستاره دارد. پس از بازدید از اماکن نزدیک به هتل با طی مسافت بیشتری می توانید به دیدن سایر ابنیه تاریخی یزد از جمله موزه آب، مسجد جامع، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، نارین قلعه (نارنج قلعه) و بقعه سید رکن الدین بروید.

هتل سنتی ادیب‌ الممالک بیشتر از دویست سال عمر دارد و متعلق به دوران قاجار است. می‌توانید حدس بزنید که چه معماری منحصربه‌فردی دارد، هم شاه‌ نشین و سرداب و حیاطی باصفا و تالاری باشکوه دارد و هم حمامی منحصر به‌ فرد که شامل خزینه و حوضچه‌های دست‌نخورده و رختکنی می‌شود که با آجر و طرح‌های هندسی پوشیده شده‌اند. هتل ادیب‌ الممالک به خاطر رستوران سنتی‌اش هم معروف است، رستورانی با معماری دوره‌ی قاجار که غذاهای سنتی و فرنگی سرو می‌کند. هتل در بافت تاریخی یزد واقع‌ شده و دسترسی شمارا به بناهای تاریخی مثل مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، موزه سکه، زندان اسکندر و بازار سنتی آسان می‌کند، علاوه بر اینکه به بافت جدید شهر و بازار اصلی آن نزدیک است.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
71%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
61%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
61%
موقعیت مکانی هتل
61%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
46%
توصیه به دیگران
49%
برخورد کارکنان
69%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
67%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
58%
موقعیت مکانی هتل
79%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
52%
توصیه به دیگران
58%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو