مقایسه هتل ها

  1. صفحه نخست
  2. مقایسه هتل ها
  3. مقایسه هتل آزادی خزر هایت سابق چالوس و هتل ونوس پلاس چالوس
text off
text off
نام هتل

هتل آزادی خزر هایت سابق چالوس

(پنج ستاره)

هتل ونوس پلاس چالوس

(پنج ستاره)
آدرس

مازندران - چالوس - روبروی نمک آبرود

مازندران - چالوس - شهرک توریستی نمک آبرود - رو به روی رستوران آبشار

فاصله تا فرودگاه

20 کیلومتر

امکانات

تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال

تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، یخچال
توضیحات نوروز

توضیحات ویژه

کلبه ها در خارج از محوطه هتل قرار گرفته شده است و فاصله کلبه از ساختمان هتل 2 دقیقه با خودرو می‌باشد. سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه میشود.
این کلبه ها در ابعاد 25 متر با ظرفیت 2نفر و حداکثر یکنفر اضافه (به صورت کفخواب) با امکاناتی نظیر
تلویزیون ، چایساز ، یخچال ، اسپیلت سرمایش وگرمایشی ، میزغذاخوری ، کمدلباس ، باربیکیو ، سرویس فرنگی ، روشویی وحمام بادسترسی اختصاصی به دریا ،پارکینگ بدون سقف و نمای جنگل میباشند.
دسترسی این کلبه ها ازمسیر تفرجگاه ساحلی به آدرس چالوس ، بلوارامام خمینی ، بعدازهتل پارسیان خزر ، جاده تفرجگاه ساحلی نمک آبرود است.
این کلبه ها به صورت اقامت بدون صبحانه عرضه میشوند.
هزینه ی اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان میباشد و کودکان 2 تا 7 سال به صورت نیم بها و کودکان 8 سال به بالا به صورت کامل محاسبه میگردد ولی هزینه صبحانه اخذ می گردد. سرویس اضافه بصورت تشک ارائه می گردد. سرویس اضافه برای اتاق های سه تخته به هیچ غنوان قابل پذیرش هتل نمیباشد.
این هتل دارای دو بال غربی و شرقی است که بال غربی در زمستان سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و این موضوع باعث تفاوت قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌های غربی و شرقی شده، چرا که اتاق‌های بال غربی از سطح امکانات رفاهی بالاتری برخوردارند.

**قوانین کنسلی هتل هایت به شرح ذیل میباشد :
اعلام کنسلی از 20 الی 11 روز قبل از زمان ورود شامل 20 درصد جریمه یک شب میشود .
اعلام کنسلی از 10 الی 6 روز قبل از زمان ورود شامل 30 درصد جریمه یک شب میشود .
اعلام کنسلی از 5 روز الی 48 ساعت قبل از زمان ورود شامل 50 درصد جریمه یک شب میشود .
اعلام کنسلی از 48 ساعت تا روز ورود شامل 70 درصد جریمه یک شب میشود .
و اعلام کنسلی در روز ورود شامل 100 درصد جریمه یک شب میشود .

هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و کودکان 4 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها و افراد بالای 12 سال بزرگسال محاسبه میگردد.
اتاق های دو نفره قابلیت اضافه کردن سرویس اضافی ندارند.
اتاق های کانکت داخل یک اتاق سرویس ایرانی و داخل اتاق دیگر سرویس فرنگی قرار دارد.
برخی اتاق های دبل هتل سرویس فرنگی ندارند.
قوانین کنسلی :
20 روز قبل ورود ، بدون جریمه
11تا 19 روز قبل ورود ، 20 درصد شب اول به ازای هر اتاق
6 تا 10 روز قبل ورود ، 30 درصد شب اول به ازای هر اتاق
49 ساعت تا 5 روز قبل ورود ، 50درصد شب اول به ازای هر اتاق
48 ساعت قبل ورود ؛ 70درصد شب اول به ازای هر اتاق
24 ساعت قبل ورود ، روز اول و دوم کامل سوخت ، روز سوم 70 درصد به ازای هر اتاق سوخت می شود.

دلیل انتخاب

هتل پارسیان آزادی خزر در شهر چالوس معروف به هتل هایت خزر یکی از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی آبهای نیلگون دریای خزر می باشد. وقتیکه از درب ورودی این هتل وارد می شوید پس از گذر از جاده خارق العاده جنگلی به دریا می رسید. این هتل در دهه 50 توسط گروه معروف هتل های هایت آمریکا در شهر چالوس افتتاح شده است. هتل هایت خزر بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد و در حال حاضر تحت نظر گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل دارای 164 باب اتاق و سوئیت بسیار زیبا با نمای دریا و جنگل می باشد. دور تا دور این هتل را جنگلهای مازندران فراگرفته است. قرار گرفتن بین جنگل و دریا، این هتل را در موقعیتی ویژه با بهترین شرایط آب و هوایی قرار داده است، به همین دلیل هتل پارسیان خزر در تمامی فصول یکی از پرطرفدارترین هتل ها برای گردشگران می باشد. از امکانات و امتیازات این هتل می توان مشرف بودن به دریا و جنگل، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، داشتن همزمان چشم انداز دریا و جنگل، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی ، سالن کنفرانس، خشک شویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، 3 رستوران با ظرفیت بیش از 200 نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره نام برد.

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس در میان جنگل های شمال در فاصله 100 متری از شهرک رویایی و تفریحی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دلنشین بنا شده است. این هتل از تابستان سال 1396 با بنایی شیک و مدرن در 13 طبقه با 136 واحد اقامتی مجلل با نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل و مجهز به کلیه امکانات رفاهی به روز دنیا آغاز به کار نموده است. چشم اندازهای زیبای جنگل و قدم زدن در هوای مه آلود در فضای سبز هتل هر مسافری را مجذوب خود کرده و هر بیننده ای را متحیر می کند. نزدیکی به مرتفع ترین تله کابین کشور نیز از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود. هتل ونوس پلاس با ارائه امکاناتی نظیر فضای سبز جذاب و سرسبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت،پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ در محیطی دنج، روم سرویس و کارکنانی مجرب و صبور آماده پذیرایی از مسافران خطه شمال می باشد.

نتیجه نظرسنجی
برخورد کارکنان
81%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
81%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
80%
موقعیت مکانی هتل
95%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
66%
توصیه به دیگران
72%
برخورد کارکنان
88%
تمیزی اتاق ها و لابی هتل
94%
کیفیت رستوران و کافی شاپ
83%
موقعیت مکانی هتل
96%
رضایت از قیمت نسبت به کیفیت
78%
توصیه به دیگران
88%
انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو انتخاب اتاق و رزرو